17 viimeistä Liiga-ottelua 0+7. Gagnon tosin teki CHL:ssa maalin, joten jos otetaan kaikki pelit mukaan Maaliskuun alusta lähtien, saldo on 24 ottelua tehoin 2+9.
Juu. Kausi 2014-2015 oli poikkeus. Sillon ekaan 7 peliin 4+4.Tama on ollut muistaakseni Gagsin perisynti joka kaudella, huono alku.
Tai ylivoimalla Saarela-Gagnon-Vahalahti-Tukonen-Niskala/Virtanen/Seigo toiselle ylivoimalle jää vielä noiden kahden pakin lisäksi Koivisto, Tiivola ja Lähteenmäki/Vidgren. Olisi kaikki munat samassa korissa. Ainoa että ketään kunnolliseen YV-pelintekijäksi kykenevää rightin pelaajaa ei ole noiden lisäksi kakkosyv:lle ja kaikki olisivat leftejä siinä.Samaa katselin eilisen pelin aikana. Kyllä on maaginen kaveri vaikka nopeudessa antaakin vähän tasoitusta. Miettikääpäs kenttää Vahalahti - Saarela - Tukonen ?
Lähes kolmenmillin nipun esitykset on pelistä toiseen silkkaa paskaa. Tua noin, Lähteenmäki ulos.Vittu Lukko on paska.
Vittu Lukko on paska.
Ei tää homma yhteen, kahteen tai viitteen pelaajaan kaadu. Kyllä se vika on muualla kuin pelaajissa, esim millä pelaajilla jukurit taistelee.Lähes kolmenmillin nipun esitykset on pelistä toiseen silkkaa paskaa. Tua noin, Lähteenmäki ulos.
Kulkee taatusti, ja aina sitä pelattujen matsien määrääkin voi nostaa jonka jälkeen pitäisi kulkea. Lähteenmäki slogan oli ihan heitto vaan sillä olisihan se nyt ihan jumalasta seuraavaa jos ja kun kolmenmillin nipulla muu kuin maalivahdit aiheuttaisivat tappion.Ei tää homma yhteen, kahteen tai viitteen pelaajaan kaadu. Kyllä se vika on muualla kuin pelaajissa, esim millä pelaajilla jukurit taistelee.
Itse odottelen että pelattu 15 matsia ja Allu kokoonpanossa..sitten pitäisi alkaa kulkemaan.
Tämän pelin jälkeen on 9 peliä. Täällä jengi halusi odottaa 10 peliä ja nyt jo15?Ei tää homma yhteen, kahteen tai viitteen pelaajaan kaadu. Kyllä se vika on muualla kuin pelaajissa, esim millä pelaajilla jukurit taistelee.
Itse odottelen että pelattu 15 matsia ja Allu kokoonpanossa..sitten pitäisi alkaa kulkemaan.
Älä yleistä muihin, tänne asti mun pokerinaama kestää. Vaikka itse olen yleensä liiankin hätäinen niin nyt haluan odottaa. Ei tarvi kauas katsoa historiaa muissa liigaseuroissa niin vastaavia ketjuja ja epätoivo..kuitenkin pitkä pinna kannatti. Ässät: Kivi, Tappara: Tapola nyt tuli heti mieleen.Tämän pelin jälkeen on 9 peliä. Täällä jengi halusi odottaa 10 peliä ja nyt jo15?
Älä yleistä muihin, tänne asti mun pokerinaama kestää. Vaikka itse olen yleensä liiankin hätäinen niin nyt haluan odottaa. Ei tarvi kauas katsoa historiaa muissa liigaseuroissa niin vastaavia ketjuja ja epätoivo..kuitenkin pitkä pinna kannatti. Ässät: Kivi, Tappara: Tapola nyt tuli heti mieleen.
Ässät ja Tappara on ihan eri tason organisaatioita. Nuo on ammattimaisesti johdettua seuroja Lukkoon verrattuna.
Porissa ja Tampereella on viirejä katossa hieman enemmän. Ei nuo tuurilla tai lahjomalla ole tullut.
Nyt on kyllä katsottu eri peliä. Tämähän oli Lukolta melkein huonompaa kuin surullinen Pelicans-matsi.Ei Lukko minusta tänään niin kamalan huonosti pelannut. Maalivahtipelissä hävittiin, toinen erä meni sen takia niinkuin unessa kun Kähkönen imaisi jokaisen kohti tulleen vedon, mutta ensimmäisessä ja kolmannessa erässä Lukko hallitsi peliä. Mutta tietysti jääkiekossa pitäisi tehdä niitä maaleja, ja jostain syystä se puoli nyt tökkii joka pelissä, maalivahtipeli vaan joka toisessa.
Nyt on kyllä katsottu eri peliä. Tämähän oli Lukolta melkein huonompaa kuin surullinen Pelicans-matsi.
Ässissä on Aho uutena valmentajana ajanut pelitavan joukkueeseen muutamassa kuukaudessa, toivottavasti Lukossa sama onnistuu ajallaan.