No onneksi Japa harvemmin kolmannessa erässä viheltää yhtään mitään. On siellä tietysti se toinenkin...Huhhuh. Peli tasan, mutta täytyy muistaa, että TPS:llä on vielä kiintiö-AV-maali käyttämättä.
No onneksi Japa harvemmin kolmannessa erässä viheltää yhtään mitään. On siellä tietysti se toinenkin...Huhhuh. Peli tasan, mutta täytyy muistaa, että TPS:llä on vielä kiintiö-AV-maali käyttämättä.
What´s happening? HIFK tekee 4 maalia putkeen - harvinaista vieraskenttäherkkua!
Toi Puustinen-Hintz- Rask on muuten aivan uskomattoman hieno ketju!
Lankiselle ketju jalkaan ja tolppaan kiinni ettei valu sinne maalin taakse.
Näin se on, viime kaudella tuli se runkkarisarjan voitto mutta finaaleissa jäätiin unelmastartin jälkeen jalkoihin ja kakkoseksi, mitä jos tällä kaudella otettaisi se puuttuva askel nyt keväällä.Jumalauta, mahtavaa HIFK! Ja koko ajan olen Stögöstä todennut, että hän osaa playoffit. Ja loppujen lopuksihan se on kaikki.
Hieno suoritus jengiltä tänään. Ja onhan Stögöllä joku outo tatsi jengiin pleijareissa. Mutta korrostaisin, että mikään- ei mikään-poista sitä faktaa että tällä kaudella jouduttiin katsomaan melkein 60 kertaa perseenreiän lumousta. Eli ainakaan mulle pleijarit EI ole kaikki.Jumalauta, mahtavaa HIFK! Ja koko ajan olen Stögöstä todennut, että hän osaa playoffit. Ja loppujen lopuksihan se on kaikki.
Jengi näyttää luonteensa. Ihanaa! Kauden parhaat kaksi erää nähtiin tänään.