LukkoUkko79
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Mille ihmeen haaveille suorasta pudotuspeli paikasta? Karsinnat tässä on lähempänä. Olen yrittänyt jo moneen kertaan täällä sanoa, että Lukko joutuu taistelemaan todella tiukasti jo säälipaikan eteen ja Mestis karsinnat ei ole kovin kaukana.
Tämä on valitettavan totta. Orastava parempi jakso joulun paikkeilla laantui ennen kuin lähti edes kunnolla käyntiin. No, jos ei tuota hyvää jaksoa olisi ollut, Lukko ei taistelisi edes sääleistä enää.
Todella säälittävää toimintaa hävitä tuollaisella esityksellä Porissa jälleen kerran. Pelihän oli kuin toisinto joulukuun vastaavasta. Tänään viimeisen vitosen aikana Lukko ei tainnut saada edes yhtä maalipaikkaa aikaan! Siis mitä vittua, mä kysyn vaan?! Jos vastassa on sarjan häntäpään joukkue, tuollaista perseilyä ei voi katsoa läpi sormien. Hävettää niin perkeleesti. Ja vituttaa. Huomenna tappio Ilvekselle, niin ollaan jo todellisissa vaikeuksissa.
En todellakaan ymmärrä kaikkea sitä paskaa mitä nimimerkki 1963:lle aina jaetaan. Okei, kaveri on aika negatiivinen viesteissään, mutta totuuden siementä löytyy, haluttiin sitä tai ei. Yhden voiton jälkeen täällä aina uskotaan että josko peli-ilo nyt löytyi, vaan aina vaan vuoristorata jatkuu, ja käsittämätöntä kyllä, nimen omaa noita heikoimpia jengejä vastaan on suuria vaikeuksia. Ne kuuluu pääsääntöisesti voittaa rutiinilla, jos aiotaan kamppailla kuuden parhaan sijoista. Että sellasta, hyvältä näyttää meno ja meininki.
Kerrankin mulla oli vahva luotto Lukkoon tänään. Juuri kun homma alkoi näyttää edes sinne päin. Vaan kuinka taas kävi? Sanotaanko, että luotto meni nyt eikä se tule takaisin helpolla.