Hyvinhän nuo tulivat peliin (ekat minuutit). Siinä oli alussa jopa pari paikkaa mennä johtoon. Homma kaatu ekassa erässä ihan puhtaasti paskaan pakkien peliin.Hyvän kirin viritteli IFK viimeiseen erään. Haloselle sata jänistä ja aloittavan maalivahdin rooli. Pikkaraiselle ja pelaajille lampaanperse, ei vittu voi tulla noin paskasti kerta toisensa jälkeen kotikaukaloon.
Aivan pomminvarmasti, bombsäkert! Jos ei, ni kaikille kenkää.Toivottavasti Halonen huomenna alottaa
Pikkuhousun mukaan IFK oli hyvä ekassa erässä?!? Jaa-a
Siehän sälli oot.Lisää kalluja ilmoittautuu. Ennen ku nyt muut nolaa itteään, niin siinä puhuttiin mun tykkäämistä tilastoista. Mä nyt vaan satuin päättämään, että tykkään just maajoukkueessa tehdyistä maaleista.
Sori. Nyt meni ohi – mutta hyvää viikonloppua siitä huolimatta. Sinne Keravalle.Siehän sälli oot.
Mä nyt satun tykkäämään maalivahdin voittoprosentista, päästettyjen maalien keskiarvosta ja torjuntaprosentista. On sellainen olo etten olisi yksin ja valtaväestö muutenkin ei ole samoilla linjoillasi juuri sinun Peter Board kanssa.
Vielä lopuksi terveisiä sinulle parilla sanalla Hesan Hifkistä. Hajuton, mauton ja sekaisin kuin entisajan seinäkello. Ymmärrän tuohtumuksesi!
Siehän sälli oot.
Mä nyt satun tykkäämään maalivahdin voittoprosentista, päästettyjen maalien keskiarvosta ja torjuntaprosentista. On sellainen olo etten olisi yksin ja valtaväestö muutenkin ei ole samoilla linjoillasi juuri sinun Peter Board kanssa.
Vielä lopuksi terveisiä sinulle parilla sanalla Hesan Hifkistä. Hajuton, mauton ja sekaisin kuin entisajan seinäkello. Ymmärrän tuohtumuksesi!