Peliesitykset 2020–2021

  • 491 536
  • 6 877

F#21

Jäsen
Perkule, vaikka treeneissä Fränä päästää niitä läpiajoja maaliin, niin peleissä toivoisi pelaajilta vähän parempaa yritystä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Helvetti sulaa! Luoti tekee maalin
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Jos Lyytinen älyäis useammin laukoa maalia kohti, voisi tulla enemmänki näitä! Komeeta!

Mitä tuo Press kävi huitomaan?
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Mahtavaa nähdä niittejä!!
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tänään olisi paremmalla viimeistelyllä ollut pisteet otettavissa. Siitä huolimatta kyllä tuolla on paljon ongelmia kuten pelitapa/valmennus, loukkaantumiset ja pakiston kädettömyys.

Kolmannessa erässä rupesivat jopa pelaamaan fyysisesti.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Ei tuo mun mielestä niin paska peli ollu ku jengi täällä nyt tietysti itkee. Jäätiin yhden imun verran siitä, että olis oltu tasoissa.
 
J

Just-Ice-Hockey

Hyvän kirin viritteli IFK viimeiseen erään. Haloselle sata jänistä ja aloittavan maalivahdin rooli. Pikkaraiselle ja pelaajille lampaanperse, ei vittu voi tulla noin paskasti kerta toisensa jälkeen kotikaukaloon.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Hyvän kirin viritteli IFK viimeiseen erään. Haloselle sata jänistä ja aloittavan maalivahdin rooli. Pikkaraiselle ja pelaajille lampaanperse, ei vittu voi tulla noin paskasti kerta toisensa jälkeen kotikaukaloon.
Hyvinhän nuo tulivat peliin (ekat minuutit). Siinä oli alussa jopa pari paikkaa mennä johtoon. Homma kaatu ekassa erässä ihan puhtaasti paskaan pakkien peliin.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pikkuhousun mukaan IFK oli hyvä ekassa erässä?!? Jaa-a

Mun mielestä IFK oli kyllä niskan päällä tuohon Lukon ensimmäiseen maaliin asti. Sitten kääntyi, ja kovaa.
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Voivoi, tästäkin oli 3 pinnaa tarjolla ilman puolustuksen täydellistä sekoilua parin erän verran. Tuohimaa voi Lukon kolmannen ottaa täysin omaan piikkiin. Posit lopun taisteluilmeestä, alkoi näyttää jo siltä miltä se kotipelaaminen kuuluukin näyttää.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oliiko Miro Heiskanen vetänyt Lyytisen paidan päälleen?

Vetoomus sille kuka ikinä päättääkään peluutuksesta: Halonen maaliin seuraaviin peleihin.
 

Samppub

Jäsen
Lisää kalluja ilmoittautuu. Ennen ku nyt muut nolaa itteään, niin siinä puhuttiin mun tykkäämistä tilastoista. Mä nyt vaan satuin päättämään, että tykkään just maajoukkueessa tehdyistä maaleista.
Siehän sälli oot.

Mä nyt satun tykkäämään maalivahdin voittoprosentista, päästettyjen maalien keskiarvosta ja torjuntaprosentista. On sellainen olo etten olisi yksin ja valtaväestö muutenkin ei ole samoilla linjoillasi juuri sinun Peter Board kanssa.


Vielä lopuksi terveisiä sinulle parilla sanalla Hesan Hifkistä. Hajuton, mauton ja sekaisin kuin entisajan seinäkello. Ymmärrän tuohtumuksesi!
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Siehän sälli oot.

Mä nyt satun tykkäämään maalivahdin voittoprosentista, päästettyjen maalien keskiarvosta ja torjuntaprosentista. On sellainen olo etten olisi yksin ja valtaväestö muutenkin ei ole samoilla linjoillasi juuri sinun Peter Board kanssa.


Vielä lopuksi terveisiä sinulle parilla sanalla Hesan Hifkistä. Hajuton, mauton ja sekaisin kuin entisajan seinäkello. Ymmärrän tuohtumuksesi!
Sori. Nyt meni ohi – mutta hyvää viikonloppua siitä huolimatta. Sinne Keravalle.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siehän sälli oot.

Mä nyt satun tykkäämään maalivahdin voittoprosentista, päästettyjen maalien keskiarvosta ja torjuntaprosentista. On sellainen olo etten olisi yksin ja valtaväestö muutenkin ei ole samoilla linjoillasi juuri sinun Peter Board kanssa.


Vielä lopuksi terveisiä sinulle parilla sanalla Hesan Hifkistä. Hajuton, mauton ja sekaisin kuin entisajan seinäkello. Ymmärrän tuohtumuksesi!

Halonen veti ainakin noilla sun kriteereillä ihan suht hyvin.

Loput tuosta sun viestistä täällä jo tiedetääkin.

Eli käytännössä täysin asiapidoton viesti. Tuossa ajassa, missä tuon hassun provon kirjoitit, olisi ehtinyt ottamaan vaikka kolme hörppyä olutta. Vai mitä siellä maaseudulla nykyään juodaan, kiljua?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös