No jos nyt noin pahasti meni ohi, niin "minun rakastamani tilasto". Voi vitun kallut :DEi vittu näitä sun juttuja. Onko Tuohimaa palkattu tekemään maaleja vai torjumaan niitä?
Joo, ei kyllä tarvitse Tuohimaan hetkeen mennä maaliin, jos Halonen pystyy edes sellaiseen 2,0 GAA niin pelataan voitosta. Tuohimaalla varmaan torjuntaprosentti tämän illan jälkeen lähentelee 85% .Voiko joku kertoa miksi vitussa Halonen pelaa vasta nyt????
Sun 7-2 on silti kussut jo, haha.No niin, nyt sitten tasoihin ja "jatkiksella" voitto! Tai rank.. vittu voitomaalikisailussa.
Sun 7-2 on silti kussut jo, haha.
Mutta kun ei. Ei vaan onnistu keneltäkään. Välillä Lyytiseltä, mutta sillonkin on semmonen "parempi päivä".
Ei muuten yllätä, että juuri sinä seuraat tilastoista maalivahtien tekemiä maaleja ja arvotat ne sen perusteella .No jos nyt noin pahasti meni ohi, niin "minun rakastamani tilasto". Voi vitun kallut :D
Tätähän häneltä on odotettukin.Fiksu jäähy Karjalaiselta!
Jäähyt ei ole koskaan fiksuja, mutta kyllä ton silti sulattaa iisimmin ku jonkun Keräsen jalkakampin hyökkäysalueella..Fiksu jäähy Karjalaiselta!
Ei eieiei. Vaan sulla ja muutamalla muulla elämämkallulla meni vähän ohi. Onnea!Ei muuten yllätä, että juuri sinä seuraat tilastoista maalivahtien tekemiä maaleja ja arvotat ne sen perusteella .
Maalivahdin päätarkoitus onkin tehdä maaleja. Ai ei? Juu juu.Oliko se Setänen siis kuka teki maalin Ruotsia vastaan? Ai ei? Juu juu.
Jep. Sovitaan nyt sitten, että lainaamasi henkilö on oikeassa, ja ei saa valmennuksen syyksi -ja oletan että puhutaan IFK:n valmennuksesta siis- nin voisiko edes ajatella, että virheiden määrä on ainkain osin verrannollinen siihen, miten vastustaja pelaa, joten voisiko näin ollen olettaa että tämä on vastustajan valmentajan vika, joka on siis niin vittumianen, että on luonut pelitavan?Yllätys.
Pikkarainen on kyllä kiinnostava hahmo. Millä ihmeen vempautuksella kaveri on hankkinut itselleen täydellisen suojan kaikesta pelitapahtumiin liittyvästä vastuusta? Pelaajat vaan pelaa huonosti illasta toiseen. Minkäs teet.
Hyvin hallitsee kuule. Ne tietää miten sen kanssa pääsee saikulle.Hyvin muuten nordiksen paska jää estää kiekolla järkevästi pelaamisen. Lukko näyttää miten kiekko liikkuu. Harmi, että IFK ei vielä hallitse huonon jään metkuja.
Lisää kalluja ilmoittautuu. Ennen ku nyt muut nolaa itteään, niin siinä puhuttiin mun tykkäämistä tilastoista. Mä nyt vaan satuin päättämään, että tykkään just maajoukkueessa tehdyistä maaleista.Maalivahdin päätarkoitus onkin tehdä maaleja. Ai ei? Juu juu.