Pelicans tiedotusvälineissä

  • 721 996
  • 2 574
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jaa, minulla ainakin lippu.fi ilmoittaa molempien pelien pääsylipun hinnaksi edelleen 15 euroa. En tiedä mistä te katotte :)
 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Heikosti aukesi tuo "Pekon" läppä, kun ei edes stream ole lainausmerkeissä. No joka tapauksessa 18e höntsäpelistä on ainakin omasta mielestä ihan hyvä vitsi. Kai tuossa on haistettu joku HIFK lisä? :)
Ompas älytön hinta. Vitosen pitäis olla liput, sillä houkuteltaisiin niitä ostajia myös okeisiin peleihin.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Oisko tuon hinnan nousu jotenkin yhteyksissä tuohon kausarien hintojen nousuun. 24.8 tappara peliin on myös 18€ lippu ja se dynaaminen hinnoittelu ei taida yltää noin pitkälle?
Olet varmaankin oikeassa hinnan nousun syystä.
Toisaalta, kuten palstajäsen @Breeze Harbour toteaa, niin lippu.fi:ssä hinta/ matsilippu oli edelleen 15 euroa. Siis HIFK-matsiin.
 

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nyt on molempien CHL kotipelien facebookin otteluennakkopäivitys ollut täynnä tälläisiä botti- tai trolliarmeijan mahdollisia viruslinkkejä. Pelicans kyllä aktiivisesti päivittää sivulle uusia julkaisuja, muttei poistele näitä pois. Eli hereillä ollaan, mut ei kiinnosta?

Ekan CHL-matsin aikaan huomasin, että myös Ilveksen ja Tapparan päivitykset olivat täynnä näitä, mutta siellä sentään sometiimi siivoilee nämä pois. Toivottavasti kovin moni ei noita klikkaile...

Jotain vois tehrä.
 

Liitteet

  • Bottiarmeija.jpg
    Bottiarmeija.jpg
    572,6 KB · kertaa luettu: 169

Silky_hands

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans, Washington Capitals
Huvittavaa kirjautua heti aamusta Instagramiin ja huomata, kuinka feedissä ensimmäisenä mainostetaan tämän päivän peliä Aatun naamalla ja samalla yhtä lailla ensimmäisenä stories-osiossa on Aatun päivitys Los Angelesista. Eivät ihan oikeasti ketään muuta tänään siihen kuvaan saaneet.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Huvittavaa kirjautua heti aamusta Instagramiin ja huomata, kuinka feedissä ensimmäisenä mainostetaan tämän päivän peliä Aatun naamalla ja samalla yhtä lailla ensimmäisenä stories-osiossa on Aatun päivitys Los Angelesista. Eivät ihan oikeasti ketään muuta tänään siihen kuvaan saaneet.
Tää kesä ollut kyllä yhtä puuhastelua :D
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat

Harmi että on maksumuurin takana.
Jos tuosta jutusta nyt voisi jotain referoida lyhyesti, niin: Brand Team Finland vastaa siis Pelicansin markkinointi- ja viestintätiimin kanssa seuran näkyvyydestä eri alustoilla ja ottelutapahtumien markkinoinnista. Yhteistyön tavoitteena on vahvistaa turkoosia yhteisöä ja pelitapahtumien fanikokemusta. Sopimukseen kuuluu markkinointisuunnitelman tekeminen ja seuran brändin vahvistaminen. Yhteistyö Pelicansin kanssa käynnistyi pienemmästä kertaluontoisesta materiaalitoimituksesta, viime kaudella Brand Team Finland vastasi Pelicansin yhteistyökumppaneiden ledimainostauluista jäähallissa. Brand Team Finlandin toimitusjohtaja Seppo Väliheikki myös toteaa, ettei kyseessä ole yhden miehen show vaan Brand Team Finlandin tiimiin kuuluu myös useita freelancereita, Pelicansin SM-liigan ja CHL:n otteluissa on mukana oma tapahtumatiimi.
 

Grafix

Jäsen
Jos tuosta jutusta nyt voisi jotain referoida lyhyesti, niin: Brand Team Finland vastaa siis Pelicansin markkinointi- ja viestintätiimin kanssa seuran näkyvyydestä eri alustoilla ja ottelutapahtumien markkinoinnista. Yhteistyön tavoitteena on vahvistaa turkoosia yhteisöä ja pelitapahtumien fanikokemusta. Sopimukseen kuuluu markkinointisuunnitelman tekeminen ja seuran brändin vahvistaminen. Yhteistyö Pelicansin kanssa käynnistyi pienemmästä kertaluontoisesta materiaalitoimituksesta, viime kaudella Brand Team Finland vastasi Pelicansin yhteistyökumppaneiden ledimainostauluista jäähallissa. Brand Team Finlandin toimitusjohtaja Seppo Väliheikki myös toteaa, ettei kyseessä ole yhden miehen show vaan Brand Team Finlandin tiimiin kuuluu myös useita freelancereita, Pelicansin SM-liigan ja CHL:n otteluissa on mukana oma tapahtumatiimi.
Hmm, ehkäpä tiedotusketjussa taannoin heitettiin Pelsun toimisto ja kalifi vähän ennenaikaisesti bussin alle. Jos viestinnästä ja markkinoinnista on "päällikkö" -tittelillä laitettu pari kaveria luiskaan ja otettu tilalle ammattilaistoimisto, niin voisihan tuon koittaa nähdä perilahtelaisen negailun sijaan ihan hyvänäkin peliliikkeenä.

Jutun mukaan tekemistä pilotoitu viime kaudella ja ilmeisesti toiminta hyväksi havaittu kun sopparia on jatkettu ja laajennettu. Itselläni on vahva luotto Pöyhösen tekemiseen operatiivisessa johdossa. Mielestäni näyttänyt vuosien varrella jo aika kivasti kannuksensa jääkiekkoklubin johtamisessa monestakin vinkkelistä.

Itse kyllä tykkään siitä suuntauksesta, että erilaisia ulkopuolisia palveluita ostetaan asiaan vihkiytyneiltä yrityksiltä sen sijaan, että kasvatetaan toimiston inhouse-väkeä. Itse olen ihmetellyt aina esimerkiksi TPS:n menoa, kun lämpimässä toimistossa on parikymmentä+ tyyppiä hommissa ja viivan alla on joka vuosi helvetilliset turskat.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kovaa settiä…paras puolustaja ja toiseksi paras maalivahti. Nyt odotukset korkealla….
Ja kun otetaan vielä huomioon, että tällä hetkellä Jordan ei mitenkään kiistattomasti ole edes Pelicansin "ykköspakki" tai Olkinuora "ykkösveskari", vaan Král ja Patrikainen haastavat vahvasti. Aika hyvä tilanne.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Mikä homma? Jos meinaat seuran mainontaa, niin ainakin itsellä on lauantain 16.9. kotiavausmainokset feedissä Instassa, Facebookissa ja Twitterissä.
Juu vaihtui syyskuuksi sen jälkeen kun olivat mainostaneet ko. kanavissa ensin lokakuuta..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös