No totta tuokin omalla tavallaan, mutta näen silti enemmän syytä muualla kun Lelussa.Väärin, koska kyllä se Laukkasenkin mato-onki petti jo silloin 19-20 kauden joukkueen kasaamisessa. Siihen toki oli monia muitakin syitä, mutta silti.
Eikä kukaan ole varsinaisesti Laukkasta täällä syyttänyt, vaan lähinnä vallitsevia olotiloja, kun muut kaivaa isompaa vonkaletta merestä ja Laukkanen joutuu menemään mato-ongelle Vesijärvelle.
Mutta kyllä itse olisin tuollaisen "AHL-arpa" McCoshenin ottanut puolustukseen Anderssonin lisäksi ihan 1000 kertaa ennen jotain Saku Salmista tai Aleksi Varttista. Kassa on kuningas ja niin edelleen, muualla nämä jutut osataan ja meillä lähinnä puuhastellaan, milloin toimistolla ja milloin pomppulinnojen kanssa.
Jaakola, Jalasvaara, Aaltonen oli aika koviakin nimiä vielä tuolloin, mutta valitettavasti nimenomaan vain niminä, paitsi JMA joka pisti pisteitäkin pöytään.
Väitän myös että Hari olisi ollut loistava pelaaja Liigaan jollakin toisella kaudella ja jos huhut siitä ettei JMA olisi halunnut pelata sen kanssa pitää paikkansa. Harista näki että on pelimies, alkukaudesta näytti ihan kärkijätkältä kunnes tiputettiin hierarkiassa alaspäin rajusti.
Ja siis todellakin olisin McCoshenin ottanut meille mielelläni, jos hinta olisi ollut kohdillaan, mutta luulen ettei ihan edullinen jätkä ole kyseessä, noilla meriiteillä kuitenkin. Veikkaan että sen hinnalla saa Varttisen, Salmisen ja Perssonin ja kun nimenomaan tarvitaan useampia puolustajia, niin..
Kyllä tässä mun mielestä nimenomaan Laukkaseen kohdistuu tuo kritiikki, vaikka pitäisi muistaa että Ässillä tämä nokittaja on Tommi Kerttula, jota en ikinä vaihtaisi Laukkaseen. Kerttulan osumatarkkuus ei ole ollut keskimäärin kovinkaan hyvä, toisin kun Laukkasella.Mitä täällä tapahtuu? Ässätkin nokittaa hankintojen nimekkyydessä Laukkasta. Nyt ollaan syvällä.
Saa nähdä miten nyt käy.