kukas on sitten se 14.?Viestin lähetti Wiipuri
Ensi vuonna jatketaan samasta eli ainoa jänityksen kohden on onko SaiPa 12. vai 13.
Viestin lähetti JanJ
kukas on sitten se 14.?
Ei oikein mene logiikkasi jakeluun.
No, ehkä esimerkiksi KooKoon kannattaa lopettaa kiekkoilu, koska ei ne kuitenkaan liigaan nouse. Vai mitä?
Viestin lähetti JanJ
kukas on sitten se 14.?
Ei oikein mene logiikkasi jakeluun.
No, ehkä esimerkiksi KooKoon kannattaa lopettaa kiekkoilu, koska ei ne kuitenkaan liigaan nouse. Vai mitä?
Viestin lähetti Wiipuri
Siis minkä takia SaiPa tarvitsisi fyysisen maalivahdin tai vaihvistuksia ylipäätään? SaiPan sijoitus sarjassa tulee olemaan suurella todennäköisyydellä 12. ja tämä vain sen vuoksi, että SaiPan onneksi sarjassa pelaa yksi vieläkin surkeampi joukkue eli Pelicans. Ensi vuonna jatketaan samasta eli ainoa jänityksen kohden on onko SaiPa 12. vai 13.
Viestin lähetti mirasane
Ei tuon Wiipurin jupinoihin kannata lähteä mukaan. Hän on kuitenkin pelkkä trolli ilman tietoa asioista.
Viestin lähetti MetalMac
Vai pitäisikö Wiipurin mennä esittämään mielipiteensä johonkin muualle?
Viestin lähetti rico
Ihan sama. Vuonna 2007 ollaan kuitenkin mitaleilla. Ainoa jännityksen kohde on, onko väri kultainen, hopeinen ja pronssi. Näin minulle on vakuutettu.
Skool vaan veljet mirasane, Murmeli ja muut!
Viestin lähetti Murmeli
Ja sitten rico etsii tuon viestin, jossa (esim.) minä olen väittänyt, että SaiPa on varmasti mitaleilla 2007.
Toisaalta, ricohan on yksi näistä, jotka aukovat päätä ilman perusteluita asiasta kuin asiasta, häviävät silloin kun heitä pyytää asiasta keskustelemaan perusteluiden kanssa ja kun SaiPa on sensaatiomaisesti pelannut itsensä pronssille vaikkapa juuri 2007, tulevat mainostamaan miten he ovat luottaneet SaiPaan jo vuosikymmeniä.
Viestin lähetti rico
Ja sitten Murmeli etsii tuon viestin, jossa (esim.) minä olen väittänyt hänen väittäneen että SaiPa on varmasti mitaleilla 2007.
Viestin lähetti rico
Vuonna 2007 ollaan kuitenkin mitaleilla. Ainoa jännityksen kohde on, onko väri kultainen, hopeinen ja pronssi. Näin minulle on vakuutettu.
Skool vaan veljet mirasane, Murmeli ja muut!
Viestin lähetti mirasane
Ehdottomasti!
Tsekkailin kaverin aiempaa tuotantoa ja hänen linjanaan tuntuu olevan kitistä ja valittaa joka asiasta. Hänen mielipiteensä Rovaniemen mahdollisesta Mestis-joukkueesta:
Viestin lähetti Wiipuri
Tietysti jos liigakarsinnat palautettaisiin taitaisi Saimaan rannalla loppua lyhyeen tuo liigakiekkoilun seuranta, joten siinä mielessä ymmärrän syvän huolenne liigakarsintojen suhteen.
Olen erittäin otettu, että arvoisa Mira Sane on kiinnostunut myös aikaisemmasta tuotannostani. Hauskoja lukuhetkiä vaan sinne.
Olet huolestunut myös, että inhoaisin Vaasan Sportia. Älä suotta ole huolissasi vaikka en pidäkään kyseisestä seurasta sen enempää kuin vaikkapa myös mainitsemistasi SaiPasta, KooKoosta tai vaikkapa RoKista niin tottakai mm. Sport ansaitsee mahdollisuuden pelata liigakarsintaa liigan heittopusseihin lukeutuvan SaiPan kanssa. Tietysti jos liigakarsinnat palautettaisiin taitaisi Saimaan rannalla loppua lyhyeen tuo liigakiekkoilun seuranta, joten siinä mielessä ymmärrän syvän huolenne liigakarsintojen suhteen.
Viestin lähetti Tore#82
Olisikohan Wiipurinmiehen oikea kirjoittelupaikka kenties tämän linkin takana:
Ja mitä säännötkin tästä sitten sanovat:
Listaatko ne meille tyhmille nähtäviksi, ja muista perustella hyvin! Älä unohda organisaatiorakennetta, juniorityötä ja -määriä, sekä kaupungin/yhteisön tukea sekä suoraan rahallisesti että välillisesti.Viestin lähetti Wiipuri
Suomesta löytyy useita samankokokoisia tai suurempia paikkakuntia kuin Lappeenranta, jotka pystyisivät elättämään liigajoukkueen siinä kuin Lappeenrannassakin.
Viestin lähetti Wiipuri
Edelleen en ymmärrä mitä trollaamista siinä on, jos suurin osa jääkiekoyleisöstä minä mukaan lukien on sitä mieltä että SaiPan pitäisi näyttää osaamisensa ja se, että onko joukkue liigapaikan arvoinen jäällä. Ei kai kukaan voi kieltää, että jos liigakarsinnat palautettaisiin, niin varmasti ensimmäisenä liipasimella olisi liigan pienin seura SaiPa. Suomesta löytyy useita samankokokoisia tai suurempia paikkakuntia kuin Lappeenranta, jotka pystyisivät elättämään liigajoukkueen siinä kuin Lappeenrannassakin.
Suurin vastustus liigakarsintojen palauttamiseen näyttää olevan juuri Lappeenranassa, koska ilmeisesti sielläkään ei uskota oman joukkueen mahdollisuuksiin mikäli osaaminen pitäisi näyttää jäällä.
Viestin lähetti Individual
Mutta mitä KooKoo:hon tulee, niin varmaankin kannattaa haudata haaveet liigapaikasta vähäksi aikaa, ainakin jos eivät otteet parane. Ja tuoko jengi sitten tiputtaisi SaiPan sm-liigasta.
Ehkä silloin kun helvetti jäätyy ja siihen mennee vielä kauan, kun ei tuo maanpäällinenkään ilma näytä jäähtymisen merkkejä.
Onhan se tietysti hienoa, että on 6000 ihmisen halli ja kaikki. Kumiseehan komeammin tyhjyyttään...
;)
Viestin lähetti Individual
Mutta mitä KooKoo:hon tulee, niin varmaankin kannattaa haudata haaveet liigapaikasta vähäksi aikaa, ainakin jos eivät otteet parane. Ja tuoko jengi sitten tiputtaisi SaiPan sm-liigasta.
Ehkä silloin kun helvetti jäätyy ja siihen mennee vielä kauan, kun ei tuo maanpäällinenkään ilma näytä jäähtymisen merkkejä. [/B]
Vielä kun hallia saneerataan 5 milj. eurolla niin kyllä siellä kelpaa pelailla.Onhan se tietysti hienoa, että on 6000 ihmisen halli ja kaikki. Kumiseehan komeammin tyhjyyttään...
Viestin lähetti Wiipuri
Nyt kun olet päättänyt ryhtyä oikein jatkoajan poliisiksi
Voi voi kun tällä pojalla ei ole muuta tavoitetta kuin yrittää provota. Onnistumatta toki, mutta kun tekee itsestään niin ison pellen että siihen pitää puuttua.Viestin lähetti Wiipuri
Näyttää yleisömäärät siellä Kouvolassa kuitenkin pyörivän noin 1000 katsojan keskiarvolla vaikka joukkue majailee mestiksen häntäpäässä. Veikkaanpa, että SaiPalla vastaavasti mestiksen häntäpäässä ei kävisi puoliakaan esimerkiksi noista KooKoon yleisömääräistä.