Eli tehdään helpoin mahdollinen ratkaisu. Onkohan muita vaihtoehtoja edes mietitty?
Tämä on suunnitelmallisuutta, toimitaan Aholan strategian mukaan.
Eli tehdään helpoin mahdollinen ratkaisu. Onkohan muita vaihtoehtoja edes mietitty?
Tämä on suunnitelmallisuutta, toimitaan Aholan strategian mukaan.
Minulla on pelaajan puolelta aivan eri käsitys. Minun käsitykseni mukaan Salminen olisi lähtenyt pois Porista joka tapauksessa.
Mikäli tämä kausi on ns. välikausi ja ensi kaudella haetaan menestystä, niin onko Karri Kivi paras mahdollinen vaihtoehto johtamaan Ässät menestykseen?
Kerroppa sinä sitten se totuus kun tunnut tietävän sen. Minusta ässäkannattajilla on oikeus tietää...
Kun Ässät palkkasi Suhosen valmentajaksi, Kivi lähti kakkoseksi sillä suunnitelmalla, että hän siirtyy vastuuvalmentajaksi muutaman vuoden päästä. Miksi tehdään stragioita tai suunnitelmia, mikäli niitä ei pidetä kiinni?
Kivi on lupaava uuden polven valmentaja, johon Ässät on luottanut. Mikään ei ole osoittanut, että tämä olisi virhe.
Ainoastaan sitä pohdin, onko Kivi valmentaja, jonka kanssa menestytään. Mitkä seikat tukevat olettamusta, että näin voisi käydä?
Nyt näyttää siltä, että sinä juttelet vaan pelaajien kanssa ja tuot tälle palstalle heidän pahanolonsa. Lisäbonuksena tulee tietysti valmentajan syyttäminen.
Heh, sinä sanoit kuulleesi väitteesi pelaajan kaverilta ja vaadit Veroa keskustelemaan suoraan molempien, pelaajan ja Ässien kanssa ennen kuin esittää täällä mitään.
Tiedän, että Maven jatko kiinnosti Sakkea vuosi takaisin. Tiedän myös, että Salminen ei sinänsä kaivannut pois Porista, vaan kysymys oli roolista ja pelitavasta. Kalpalla oli tarjota vastaus Saken turhautumiseen syksyllä 2009.
Tehkää mitä johtopäätöksiä tykkäätte. Pelkään Veron olevan oikeilla jäljillä, toivottavasti olen väärässä.
Outoon aikaan ainakin tämän toi julkisuuteen juuri tulevan kauden alun kynnyksellä. Mielenkiintoista nähdä miten tämä vaikuttaa pelaajiin ja siihen haluavatko pelata valmentajalle, joka on lähdössä pois(tämä riski on kuitenkin aina olemassa). Vaikka päätös vetäytymisestä onkin tehty, niin luulisi, että järkevämpää olisi ollut tuoda se julkisuuteen vasta kauden päätyttyä. Toki seuran johdolle asian ilmoittaminen hyvissä ajoin antaa mahdollisuuden puntaroida rauhassa tulevan kauden valmentajia, mutta pelaajille/suurelle yleisölle tätä ei vielä olisi tarvinnut tuoda julki. Varmasti kuluu nyt pukukopissa pelaajilta turhaa energiaa tämän asian pohdiskeluun.
Outoon aikaan ainakin tämän toi julkisuuteen juuri tulevan kauden alun kynnyksellä. Mielenkiintoista nähdä miten tämä vaikuttaa pelaajiin ja siihen haluavatko pelata valmentajalle, joka on lähdössä pois(tämä riski on kuitenkin aina olemassa). Vaikka päätös vetäytymisestä onkin tehty, niin luulisi, että järkevämpää olisi ollut tuoda se julkisuuteen vasta kauden päätyttyä. Toki seuran johdolle asian ilmoittaminen hyvissä ajoin antaa mahdollisuuden puntaroida rauhassa tulevan kauden valmentajia, mutta pelaajille/suurelle yleisölle tätä ei vielä olisi tarvinnut tuoda julki. Varmasti kuluu nyt pukukopissa pelaajilta turhaa energiaa tämän asian pohdiskeluun.
Salmisesta vielä, itse kuulin luotettavasta lähteesä, että suurin syy Salmisen poistumiseen oli erittäin huonot välit Karri Kiven kanssa. Karri todennäköisesti on Porissa vielä vuosia joten tuskin tällöin työntekijä haluaa olla työpaikassa missä ei tule esimiehensä kanssa toimeen.
Herää nyt ainakin itselläni mistään mitään tietämättömänä kysymys, että miten paljon sitä baarissa notkumista sitten muka on viime vuosina ollut? Etenkin jos kerran nyt sitten pitää olla niin "tiukat säännöt"? Itse olen todistettavasti kerran toissakaudella nähnyt Kuparisen, Savinaisen ja jonkun kolmannen (olisiko ollut Pellinen, en muista) Passionissa, lauantai-iltana kotipelin jälkeen..
Milleristä sanoo Rocky puolestaan, että hän odottaa tason nostoa sillä potentiaalia miehessä kuulemma on.. toivotaan että tietää mistä puhuu..
Saako udella, että mikä tähän on johtanut?
Herää nyt ainakin itselläni mistään mitään tietämättömänä kysymys, että miten paljon sitä baarissa notkumista sitten muka on viime vuosina ollut? Etenkin jos kerran nyt sitten pitää olla niin "tiukat säännöt"? Itse olen todistettavasti kerran toissakaudella nähnyt Kuparisen, Savinaisen ja jonkun kolmannen (olisiko ollut Pellinen, en muista) Passionissa, lauantai-iltana kotipelin jälkeen..
Toisaalta, porilainen kiekkokulttuuri on aina ollut jätkämäistä ja kuvioon on kuuluneet työmiehen lauantait jotka eivät ole ketään häirinneet kunhan peli on vain kulkenut. Seuralegendoista esim. Vellu, Pratu ja Japa ovat olleet aika artisteja ja nuorempi polvi on ottanut mallia heistä.
Joka tapauksessa en yhtään ihmettelisi vaikka Rocky jatkaisi jollakin tapaa Ässissä myös tämän kauden jälkeen.
Ei Rocky ole mitenkään erityisesti sitoutunut Ässiin (toki enemmän kuin Ape, mutta siitä tasostahan ei ole kuin parantamisen varaa).