Ei hän niin väittänyt, ettei vituttaisi ainakin jossakin määrin. Kyllä itseänikin harmittaa, kun olen edelleen sitä mieltä, että mikäli Laine saisi tuon kiihdytyksensä kuntoon, niin avaimet olisi olla todellinen huippuluokan pelaaja. Ei kuitenkaan vaikuta välttämättä kovin todennäköiseltä, että saa tuota ominaisuutta ainakaan merkittävästi parannettua. Eli onhan se pettymys.Erikoinen teksti. Vai väitätkö kirkkain silmin, että sinua ei vituta Laineen pelaaminen tällä hetkellä? Olet ollut yksi kovimmista Laine-faneista tällä palstalla, niin aivan varmasti harmittaa tällä hetkellä. Harmittaa minuakin, mutta en ole kauhean yllättynyt kuitenkaan.
Silti Patella on edelleen aihiot olla hyvä pelaaja ja uskoisin tämän olevan mahdollista vielä tällä kaudellakin. Aivan huippupelaajaksi kasvaminen ei kuitenkaan vaikuta enää kovin todennäköiseltä, koska ei näytä saavan tuota yhtä nykyjääkiekossa äärimmäisen tärkeää (erityisesti NHL:ssä) ominaisuutta kuntoon.
Tottakai tuo sinänsä harmittaa itseänikin, mutta en silti jaksa purkaa pettymystäni angstaamaalla Laineelle ja korostetusti dissaamalla häntä. Uskoisin @bebetonkin tarkoittavan jotain tämän tapaista. Toki voi itse kertoa tarkemmin miten ajattelee, jos näkee sen tarpeelliseksi, mutta näin itse ainakin tulkitsin.
Viimeksi muokattu: