Itse asiassa kertoo kyseisen sivuston Jets moderaattoreiden todella nurkkakuntaisesta ja despoottisesta tavasta moderoida tuota Jets osiota. En ole vastaavaan törmännyt kyseisellä sivustolla mihinkään muuhun tiimiin. Tuo YYW, vainmilie lie nimensä, on aivan käsittämättömän kura moderaattori. Kaverilla on modena aivan helvetin voimakkaat mielipiteet ja jyrää itse niillä toisin ajattelevia, ja sitten kun ei argumentointi kaverilla enää riitä, niin banniahan napsahtaa. Lisäksi ilkkuu herkästi toisin ajattelevia kirjoittajia, mikä on mielestäni moderaattorilla kyllä aivan anteeksiantamattoman törkeää toimintaa. Yksinkertaisesti ylivoimaisesti surkein moderaattori mitä olen missään yhteydessä ikinä nähnyt. Potenssiin kaksi surkeudessa seuraavaksi surkeimpaan nähden...
Varmasti näinkin eikä siinä mitään. Pointtina vain se, että käyttäjämme täällä herättää aika pitkälti negatiivisia tuntemuksia eri ketjuissa ja jättää osittain vastaamatta, kärjistää, mutta ei ymmärrä muiden kärjistyksiä sun muuta settiä. Olen kyseisen käyttäjän kanssa monista asioista samaa mieltä, mutta kun lukee tarkemmin hänen viestit ja mitä muut hänelle kirjoittaa, on todella helppo ymmärtää miksi HFBoardseilla hänelle bannit laitettiin.
Jos siellä on moderaattorina ollut joku ilman kompetenssia objektiivisuuteen, niin sitten on. En viitsi heittää nyt jatkoa tähän peilaten Jatkoaikaan, koska istun kohta pelikiellossa itsemoderoinnista. Todennäköisesti tämä oli viimeinen niitti kieltoon, koska ei tässäkään viestissä ollut mitään ketjun aiheeseen liittyvää.
Jätän tämän nyt osaltani tähän. Pahoittelut sisällöttömistä viesteistä tähän ketjuun.
Laineen liike on selkeästi parantunut. Jos haluaa sokeasti uskotella Stastnyn tehneen Laineesta nopeamman pelaajan, niin selvä. Laine oli tukossa kovan treenin vuoksi ja kunto on ajoitettu selkeästi oikein. Stastny on hyvä sentteri Laineen vierelle, Little ei selkeästi ollut, vaikka ovat Stastnyn kanssa aika pitkälti saman tason kavereita. Tiedä sitten mistä johtuu, koska viime kaudella Little oli joukkueen parhaita pelaajia ja lähtökohtaisesti voisi kuvitella sopivan Ehlersin ja Laineen keskelle.
Noh, hyvä, että putki kulkee.