Repolainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Minä en ihan osta tuota Turussa kovaa treenaamista. Suomessa harjoitellessa on Wadan testien alla ja P-Amerikassa saa roinata rauhassa. Siellä saa myös valmentajan valita itse eikä se tule agentin kautta.
Miksi olisi WADAn alaisuudessa Turussa? Miten tämä Turku liittyy asiaan? Kyllä WADAn kansallinenjärjestö Yhdysvalloissakin testaa vai onko Turku paikkana sellainen, että sinne tullessa joutuu sitoutumaan WADAn sääntöihin? Tietysti Suomen lainsäädäntö vähän rajoittaa, mutta ei se käyttöä kiellä.Minä en ihan osta tuota Turussa kovaa treenaamista. Suomessa harjoitellessa on Wadan testien alla ja P-Amerikassa saa roinata rauhassa. Siellä saa myös valmentajan valita itse eikä se tule agentin kautta.
Turussa, Raumalla, Tampereella joudut kusemaan purkkiin maajoukkuepelaajana. Winnipegissä jos samat janarit tulee vaatimaan näytettä, niin soitto pelaajayhdistykseen riittää.Miksi olisi WADAn alaisuudessa Turussa? Miten tämä Turku liittyy asiaan? Kyllä WADAn kansallinenjärjestö Yhdysvalloissakin testaa vai onko Turku paikkana sellainen, että sinne tullessa joutuu sitoutumaan WADAn sääntöihin? Tietysti Suomen lainsäädäntö vähän rajoittaa, mutta ei se käyttöä kiellä.
Turussa, Raumalla, Tampereella joudut kusemaan purkkiin maajoukkuepelaajana. Winnipegissä jos samat janarit tulee vaatimaan näytettä, niin soitto pelaajayhdistykseen riittää.
Ei hajuakaan. Jossain naisten jääkiekossa ja jalkapallossa joutuu olemaan tarkkana mitä yskänlääkettä uskaltaa nauttia.Miten tämä maajoukkuepelaajan status määritellään kisojen ulkopuolella?
Jos et ole allekirjoittanut sopimusta, joka sisältää WADA Coden, ei ole WADAN kansallisillaorgaaneilla oikeutta kusettaa sinua mihinkään. Jos tällainen pykälä löytyy sopparista niin Yhdysvalloissa USADA saa tulla kusettamaan sinua. Niin kerros miten tämä Turku tähän skenaarioon liittyy?Turussa, Raumalla, Tampereella joudut kusemaan purkkiin maajoukkuepelaajana. Winnipegissä jos samat janarit tulee vaatimaan näytettä, niin soitto pelaajayhdistykseen riittää.
Molemmat ovat automaattisesti Wada koodin piirissä, koska IIHF, UEFA ja FIFA. Ei rinnasteinen tähän tilanteeseen.Ei hajuakaan. Jossain naisten jääkiekossa ja jalkapallossa joutuu olemaan tarkkana mitä yskänlääkettä uskaltaa nauttia.
Miksei Turussa voi vetää? Jos poliisi ei seuloihin vie niin hyvin voit tiputella. NHL päihde- ja dopingpolitiikan tunnen kohtuullisen hyvin, enkä kiistä yhtään tätä, mutta siitä, ettei Turussa voisi tätä samaa harrastaa, olen eri mieltä.Sanon nyt sen, että siellä voi vetää piriä ennen peliä ja pelin jälkeen essoja että saa nukuttua. NHL puuttuu vain päihdekäyttöön.
Todella harmi kyllä että Pate tuli Suomeen ja Turkuun, eikä voi nyt koko kesää vetää piriä pitkin treenipäivää ja ottaa iltaisin essoa saadakseen nukuttua.Sanon nyt sen, että siellä voi vetää piriä ennen peliä ja pelin jälkeen essoja että saa nukuttua. NHL puuttuu vain päihdekäyttöön.
Ei noista piristeistä ole paskaakaan hyötyä jos ei osaa pelata.Todella harmi kyllä että Pate tuli Suomeen ja Turkuun, eikä voi nyt koko kesää vetää piriä pitkin treenipäivää ja ottaa iltaisin essoa saadakseen nukuttua.
Kyllä Pohjois-Amerikassa kaikki on paremmin.
Todella harmi kyllä että Pate tuli Suomeen ja Turkuun, eikä voi nyt koko kesää vetää piriä pitkin treenipäivää ja ottaa iltaisin essoa saadakseen nukuttua.
Kyllä Pohjois-Amerikassa kaikki on paremmin.
Laine odotetusti ehdolla NHL:n Vuoden tulokkaaksi – vastassa Matthews ja Werenski | Yle Urheilu | yle.fi
Näillä näkymin 150 000 taalaa kesärahhoo tulossa Patelle. Ja ei kun Turkuun.
Laineen harjoittelukausi käynnistynyt ihan mallikkaasti. Ensi syksynä on varmaan todella kova kun nyt saa harjoitella rauhassa ilman mitään MM-kisoja.
http://www.iltalehti.fi/nhl/201704272200112750_nh.shtml
Totta kyllä. Pelurit jotka vetävät päätyyn asti antavat paljon tasoitusta Patrikille. Kuinka hyviä nämä crosbyt ja ne olisivatkaan jos ei tarvitsisi aina pelata play-offeja. Uskon että Laine johtaa pistepörssiä joulukuussa ellei loukkaantumisia tule.Itse asiassa on suositeltavaa pitää 2-3 viikkoa ihan vaan lepoa kauden jälkeen, ei tehdä muuta kuin venytellä ja jotain kevyttä aerobista liikuntaa. Tämä on tärkeää ensinnäkin että polla saa välillä muuta ajateltavaa, ja toisekseen että lihakset ja hermosto saa vetää henkeä - että niille voi myöskin opettaa jotain uutta.
Mutta eihän Sidney Crosby pelannut pleijareita ensimmäisellä kaudellaan, kai sinä sen tiesit?Totta kyllä. Pelurit jotka vetävät päätyyn asti antavat paljon tasoitusta Patrikille. Kuinka hyviä nämä crosbyt ja ne olisivatkaan jos ei tarvitsisi aina pelata play-offeja. Uskon että Laine johtaa pistepörssiä joulukuussa ellei loukkaantumisia tule.
En tiennyt. Se taisi kuitenkin pelata MM-kisoissa tuolloin? Olisi muuten aika varmasti melkoinen seppä nykyisessä NHL:ssä ilman tuon kevään MM-kisoissa vietettyä joutoaikaa.Mutta eihän Sidney Crosby pelannut pleijareita ensimmäisellä kaudellaan, kai sinä sen tiesit?
Mä en tajua kritisoijien logiikkaa.Laineen harjoittelukausi käynnistynyt ihan mallikkaasti. Ensi syksynä on varmaan todella kova kun nyt saa harjoitella rauhassa ilman mitään MM-kisoja.
http://www.iltalehti.fi/nhl/201704272200112750_nh.shtml
Olen täsmälleen samaa mieltä. Jos on väsynyt niin totta kai pitää levätä ja rentoutua. Ja jos tuntee ettei pysty enää Suomen puolesta pelaamaan 100%, niin totta kai silloin pitää jättää kisat väliin ja antaa tilaa miehille jotka siihen pystyvät. Minä kritisoin logikkaa, jolla yritetään selittää että Laine tarvitsee ylimääräistä harjoitteluaikaa eikä sen takia voi lähteä MM-kisoihin.Kaveri sanoo että on väsynyt ja kaipaa lepoa kisojen sijaan, ja on nyt kisojen sijaan lomalla ennen seuraavaa rypistystä ja treenikautta. Aika normaalia mielestäni että loman tarpeessa lomaillaan.