Patrik Laine shoots, he scores! – suomalaisen supertähden ura NHL:ssä

  • 4 692 678
  • 17 056

Razzers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Marian Gaborik
Itse olisin passittanut AHL:ään ennen kauden alkua.

Mikäli olisit päättävässä asemassa niin Jetsillä olisi 12 maalia vähemmän tehtynä ja useita sarjapisteitä vähemmän plakkarissa. Talking about bad management!
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Mikäli olisit päättävässä asemassa niin Jetsillä olisi 12 maalia vähemmän tehtynä ja useita sarjapisteitä vähemmän plakkarissa. Talking about bad management!

Meinaatko että Jets olisi pelannut vajaalla miehityksellä? Kyllä sieltä olisi nostettu yksi mies tilalle.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Joko uskallat lähteä lyömään vetoa Patrik Laineeseen liittyen? Aiemmin ei ole ollut uskallusta, joko nyt? Ihan maltillisesti voidaan lyödä vetoa, oisko 30 euroa mitään? Odotan vastausta, ja perustelua sille miksi et lyö vetoa mikäli näin päätät toimia.

@Defensefirst ,vai pitäisikö kirjoittaa Analfist, on munaton vässykkä joka ei vastaa huutoonsa. Jostain kiven kolosta ryömi kuitenkin esiin kun Jetsillä vähän vaikeampi jakso menossa. Mistä näitä heikon itsetunnon omaavia persereikiä sikiää?
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
@Defensefirst ,vai pitäisikö kirjoittaa Analfist, on munaton vässykkä joka ei vastaa huutoonsa. Jostain kiven kolosta ryömi kuitenkin esiin kun Jetsillä vähän vaikeampi jakso menossa. Mistä näitä heikon itsetunnon omaavia persereikiä sikiää?
Nooh, nää on näitä. Toki sinänsä ymmärrän jos kyseessä on joku 15-vuotias jonne jolla ei vielä ole omia verkkopankkitunnuksia, ei voi siis maksaa hävittyjä vetojaan.
 

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
Hei arvon @Defensefirst , olen aika uusi täällä palstalla. Saatan olla myös aika tyhmä näissä asioissa. Kerrotko minulle (miksei muillekkin) että miksi ja millä perusteella Laine kuuluisi AHL:ään ja olisi kuulunut sinne jo kauden alkaessa?
 

mountainsnake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
täällähän perus jatkis-meininki, haastetaan riitaa, vittuillaa, jonneillaan. blaah

onneksi Laine on kova jäbä duunaa maaleii
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hei arvon @Defensefirst , olen aika uusi täällä palstalla. Saatan olla myös aika tyhmä näissä asioissa. Kerrotko minulle (miksei muillekkin) että miksi ja millä perusteella Laine kuuluisi AHL:ään ja olisi kuulunut sinne jo kauden alkaessa?

OT: Pitäisi tehdä ketju JATKOAJAN TROLLIT JA MUUT VÄSYNEET uusille kirjoittajille ja lukijoille. Moneen miinaan jäisi astumatta. Minäkin muistan ottaneeni joskus koukkua huuleen erään K-alkuisen nimimerkin virvelöinnistä...

Sitten asiantynkään. Jos ajatellaan, että on kova temppu mättää tulokaskaudella 18-vuotiaana 30 maalia niin se merkitsee sitä ettei maaleja tule ihan jokaisessa ottelussa. Se on ihan semmoista aritmetiikkaa. Sama jos tekee kaudessa 50 maalia. Monessakohan pelissä Ovie teki viime vuonna maalinsa? Asian voisi tarkistaa. Tuskin yli 40 ottelua. Eli puolet nollilla.

Edit. 79 runkosarjan ottelua Ovetshkinilla 2015-2016 ja niissä teki maalin 39 ottelussa. Yhteensä 50 maalia.
 

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
OT: Pitäisi tehdä ketju JATKOAJAN TROLLIT JA MUUT VÄSYNEET uusille kirjoittajille ja lukijoille. Moneen miinaan jäisi astumatta.
No joo, tosi on. Tyhjänpäiväistä kirjoittelua tuommonen. Jätän tähän ja jatkossa nuo omaan arvoonsa.
 

Ketuttaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa ja Chicago Blackhawks
Hei arvon @Defensefirst , olen aika uusi täällä palstalla. Saatan olla myös aika tyhmä näissä asioissa. Kerrotko minulle (miksei muillekkin) että miksi ja millä perusteella Laine kuuluisi AHL:ään ja olisi kuulunut sinne jo kauden alkaessa?
Itekkin ihmettelin miks yhtäkkiä alkoi ilmestyä vino pino "- Lainaus on käyttäjältä jota et huomioi. -" viestejä, ja eihän se voinut olla kukaan muu kuin arvon herra Defensefirst. Kirjoitusten taso on aina ollut ihan yhtä surkea, ei tuo mitään muuta keskusteluun kuin negatiivisuutta ja kärjistettyjä mielipiteitä ilman mitään tilasto- tai asiantuntijapohjaa taustaksi.

Jotta pysytään itse asiassa, niin Laineella vähän vaisumpi hetki menossa nyt. Osaako kukaan enemmän matseja seurannut miten sujunut yleisesti peli noissa matseissa vai eikö vain ole napsunut kohdilleen?
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Hei arvon @Defensefirst , olen aika uusi täällä palstalla. Saatan olla myös aika tyhmä näissä asioissa. Kerrotko minulle (miksei muillekkin) että miksi ja millä perusteella Laine kuuluisi AHL:ään ja olisi kuulunut sinne jo kauden alkaessa?

Koska hän on jääkiekkoilija jolla ei ole mitään muuta annettavaa joukkueelle kuin hyvä laukaus, kiekoton peli on luokatonta kentän molemmissa päissä, kiertelee ja kaartelee missä sattuun. Kulmapelistä en viitsi edes kirjoittaa mitään koska kaikki tietävät että Laine on siinä huono koska se ei ole ollut hänen vahvuutensa edes junnupeleissä. AHL:ssä on huomattavasti parempi harjoitella peliä, varsinkin Jetsin kannalta. Armia, Connor ja Ehlers pelaavat huomattavasti paremmin ja heidän kuuluisi olla edellä nokkimisjärjestyksessä.
 

Johnnie

Jäsen
Otin tässä yksi kaunis päivä vapauden koota kuvakollaasin, jolla voi kuitata tästä lähtien nimimerkin @Defensefirst jokaisen viestin tälle palstalle ilman, että tarvitsee rasittaa sormiaan turhaan näppäilemällä. Olkaa hyvät:
 

Liitteet

  • DEXATI20161109152706.png
    DEXATI20161109152706.png
    365 KB · kertaa luettu: 1 279
Viimeksi muokattu:

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Olihan se taas 100% Laineen syytä tuo Winnipegin tappio, kun jengi häviää 5-1 ja Pate on tasakentin +1.

Mitä suotta AHL.ään lähettämään, kun voi mennä ECHL:ään suoraan.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos Patella ei kulje ja jää pisteittä, niin Jets häviää. Jos Pate tekee maalin, niin Jets voittaa. Eikös tämä ole aika hyvin pitänyt paikkansa?

Herää kysymys, että miten NHL-joukkue voi olla noin yhden 18-vuotiaan suomalaisen reppuselässä, että mistään ei tule mitään jos sillä ei kulje.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Jos Patella ei kulje ja jää pisteittä, niin Jets häviää. Jos Pate tekee maalin, niin Jets voittaa. Eikös tämä ole aika hyvin pitänyt paikkansa?

Herää kysymys, että miten NHL-joukkue voi olla noin yhden 18-vuotiaan suomalaisen reppuselässä, että mistään ei tule mitään jos sillä ei kulje.

Mä näkisin tämän kyllä enemmän toisin päin, ja vähintään molemman suuntaisena.
 

MadSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Habs
Olihan se taas 100% Laineen syytä tuo Winnipegin tappio, kun jengi häviää 5-1 ja Pate on tasakentin +1.
Tuo +1 tosiaan kertookin paljon Laineen esityksestä. Positiivista on se, että näitä sarkasmi-postauksia ei ole vihkoon menneen ottelun jälkeen sivutolkulla.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä

RightinPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Avs, kaikki suomalaiset ja tulokkaat.
Patulta en noita kiikari-putkia ihmettele yhtään, sitteku kulkee niin kulkee ja 1+1/ 3+0 on tän kauden tilastomerkintöjä myös loppukaudesta (kausihan on vasta neljänneksen pelattu). Nyt ei vaan oo kulkenu kellään Jetsien porukassa ja ottaen huomioon millasia äijiä on sairastuvalla (Little, Myers mm) ei mikää ihmekkää et turpiin tulee ja rajusti. Wheeler, Scheifele olleet myös ihan yössä, ei oo patu paljoon päässy paikoille kun ei ketjukaveritkaan oo tasollaan. Offtopiccia sen verra että Ehlers ja Lowry on ollu hyviä läpi kauden.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
http://yle.fi/urheilu/3-9319143

Tuommoisen jutun olen myös pistänyt merkille että media niin Suomessa kuin ison veden takanakin on ihan liian lyhytnäköistä ja heitä pääsääntöisesti vaivaa sama oireyhtymä jossa he tietävät kaikesta kaiken. Vaikka eivät siis oikeasti tietenkään tiedä, mutta tämmöistä illuusiota he haluavat luoda itsestään.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
http://yle.fi/urheilu/3-9319143

Tuommoisen jutun olen myös pistänyt merkille että media niin Suomessa kuin ison veden takanakin on ihan liian lyhytnäköistä ja heitä pääsääntöisesti vaivaa sama oireyhtymä jossa he tietävät kaikesta kaiken. Vaikka eivät siis oikeasti tietenkään tiedä, mutta tämmöistä illuusiota he haluavat luoda itsestään.


Tää oli ihan hyvä:

"Aleksander Ovetshkin muuten veti tulokaskaudellaan kaksi kuuden ottelun maalitonta jaksoa. Laineella ei ole vielä yhtäkään."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös