Itse olisin passittanut AHL:ään ennen kauden alkua.
Mikäli olisit päättävässä asemassa niin Jetsillä olisi 12 maalia vähemmän tehtynä ja useita sarjapisteitä vähemmän plakkarissa. Talking about bad management!
Itse olisin passittanut AHL:ään ennen kauden alkua.
Mikäli olisit päättävässä asemassa niin Jetsillä olisi 12 maalia vähemmän tehtynä ja useita sarjapisteitä vähemmän plakkarissa. Talking about bad management!
Joko uskallat lähteä lyömään vetoa Patrik Laineeseen liittyen? Aiemmin ei ole ollut uskallusta, joko nyt? Ihan maltillisesti voidaan lyödä vetoa, oisko 30 euroa mitään? Odotan vastausta, ja perustelua sille miksi et lyö vetoa mikäli näin päätät toimia.
Olisiko se "yksi mies" tehnyt alle viisi pistettä tämän kauden aikana?Meinaatko että Jets olisi pelannut vajaalla miehityksellä? Kyllä sieltä olisi nostettu yksi mies tilalle.
Musta tuntuu että kunhan kaveri vaan trollaa ja taas meni useampi heppu helppoon täkyyn :)@Defensefirst Mistä näitä heikon itsetunnon omaavia persereikiä sikiää?
Nooh, nää on näitä. Toki sinänsä ymmärrän jos kyseessä on joku 15-vuotias jonne jolla ei vielä ole omia verkkopankkitunnuksia, ei voi siis maksaa hävittyjä vetojaan.@Defensefirst ,vai pitäisikö kirjoittaa Analfist, on munaton vässykkä joka ei vastaa huutoonsa. Jostain kiven kolosta ryömi kuitenkin esiin kun Jetsillä vähän vaikeampi jakso menossa. Mistä näitä heikon itsetunnon omaavia persereikiä sikiää?
Mikäli olisit päättävässä asemassa niin Jetsillä olisi 12 maalia vähemmän tehtynä
Hei arvon @Defensefirst , olen aika uusi täällä palstalla. Saatan olla myös aika tyhmä näissä asioissa. Kerrotko minulle (miksei muillekkin) että miksi ja millä perusteella Laine kuuluisi AHL:ään ja olisi kuulunut sinne jo kauden alkaessa?
No hei, pientä sarkasmia ja pilkettä silmäkulmassa ja niin edespäin :-)Minusta Laine on ehdottomasti osoittanut kuuluvansa NHL:ään mutta mihin ihmeeseen tämä väite perustuu?
No joo, tosi on. Tyhjänpäiväistä kirjoittelua tuommonen. Jätän tähän ja jatkossa nuo omaan arvoonsa.OT: Pitäisi tehdä ketju JATKOAJAN TROLLIT JA MUUT VÄSYNEET uusille kirjoittajille ja lukijoille. Moneen miinaan jäisi astumatta.
Itekkin ihmettelin miks yhtäkkiä alkoi ilmestyä vino pino "- Lainaus on käyttäjältä jota et huomioi. -" viestejä, ja eihän se voinut olla kukaan muu kuin arvon herra Defensefirst. Kirjoitusten taso on aina ollut ihan yhtä surkea, ei tuo mitään muuta keskusteluun kuin negatiivisuutta ja kärjistettyjä mielipiteitä ilman mitään tilasto- tai asiantuntijapohjaa taustaksi.Hei arvon @Defensefirst , olen aika uusi täällä palstalla. Saatan olla myös aika tyhmä näissä asioissa. Kerrotko minulle (miksei muillekkin) että miksi ja millä perusteella Laine kuuluisi AHL:ään ja olisi kuulunut sinne jo kauden alkaessa?
Hei arvon @Defensefirst , olen aika uusi täällä palstalla. Saatan olla myös aika tyhmä näissä asioissa. Kerrotko minulle (miksei muillekkin) että miksi ja millä perusteella Laine kuuluisi AHL:ään ja olisi kuulunut sinne jo kauden alkaessa?
Jos Patella ei kulje ja jää pisteittä, niin Jets häviää. Jos Pate tekee maalin, niin Jets voittaa. Eikös tämä ole aika hyvin pitänyt paikkansa?
Herää kysymys, että miten NHL-joukkue voi olla noin yhden 18-vuotiaan suomalaisen reppuselässä, että mistään ei tule mitään jos sillä ei kulje.
Tuo +1 tosiaan kertookin paljon Laineen esityksestä. Positiivista on se, että näitä sarkasmi-postauksia ei ole vihkoon menneen ottelun jälkeen sivutolkulla.Olihan se taas 100% Laineen syytä tuo Winnipegin tappio, kun jengi häviää 5-1 ja Pate on tasakentin +1.
Kyllä se sieltä vielä tulee, nyt on vaan kuiva kausi.Joko se Selänteen tulokasennätys on rikottu?
http://yle.fi/urheilu/3-9319143
Tuommoisen jutun olen myös pistänyt merkille että media niin Suomessa kuin ison veden takanakin on ihan liian lyhytnäköistä ja heitä pääsääntöisesti vaivaa sama oireyhtymä jossa he tietävät kaikesta kaiken. Vaikka eivät siis oikeasti tietenkään tiedä, mutta tämmöistä illuusiota he haluavat luoda itsestään.