Miten Rambokala voisi blokata sinut keskustelusta, onko hän moderaattori vai mikä? Mistä näkee ketkä ovat ylläpitäjiä ja moderaattoreita?Ja paljastit kyllä tasosi uhkaamalla blokata minut keskustelusta.
Miten Rambokala voisi blokata sinut keskustelusta, onko hän moderaattori vai mikä? Mistä näkee ketkä ovat ylläpitäjiä ja moderaattoreita?Ja paljastit kyllä tasosi uhkaamalla blokata minut keskustelusta.
Paitsi, että Tortorella hyvin selkeästi sanoi julkisesti, että penkitys ei liittynyt mitenkään peliesityksiin. Ja vielä korosti, että ne jotka kyseenalaistavat Laineen yrittämisen, ovat väärässä, ja totesi itse olevansa tyytyväinen siihen miten Laine tsemppaa jäällä.
Helppo saada klikkejä kun brändätään kaverin maine tietynlaiseksi.Min'oon pysyny alakuperääses kertomuksessani. S'oon vaan ollut loistavaa, että Suomella on edes yksi tämän tyyppinen pelaaja: itsevarma, temperamenttinen ja värikäs maailmanluokan maalintekijä. Mutta tosiaan oma kannatukseni kohdistuukin maajoukkueeseen eikä ole mitään tribaaleja seura-antipatioita tai yleistä suomalaista kaunaa ja purnausmentaliteettia. En vaan sisäistä miksi tämä hieno pelaaja pitäisi tässä maassa nähdä lähinnä negatiivisen kautta. Miksi?
Varmaan ignorea hän meinasi minuun käyttää.Miten Rambokala voisi blokata sinut keskustelusta, onko hän moderaattori vai mikä? Mistä näkee ketkä ovat ylläpitäjiä ja moderaattoreita?
Eli penkitys tuskin teki säröä kaksikon välille.– Mutta Tortorella on niin rehti äijä kuin olla voi. Hän tekee kaikkensa, että joukkue voittaa. Ei tässä pelaajana paljon muuta voi pyytääkään, Laine pohtii.
Nyt sattu Patrikia leukaan. Ehkä jatkossa rukkaset pysyvät visusti kourassa, mutta onhan tuo aina hienoa kun joukkuekaveria puolustetaan.
Joo, eikä se tehty maalikaan haittaa. Onhan se vesseli, 7 pelissä tehot 6+2=8 niin eipä se taas kohuista, kaupasta ja pikkumyrskystä huolimatta ole huonosti lähtenyt.Se tiedetään, että tämä on ainakin niitä juttuja, joilla saa tortulta respectiä.
No tää oli ensimmäinen yli 300 peliin, jos tätä tahtia se kolme hanskausta vajaaseen 1000 peliin mahtuu, niin ei varmaan ole vielä merkki tai huolta Paten ryhtyneen vakituiseksi tappelijaksi.Ihan jees kyllä kun näyttää, että joukkueen takana seistään mutta jos nyt jättäis nuo nyrkkihommat toisille. Ei tuo nyt Paten juttu ole.
verkkoa tötterölle ja muutama syöttö päälle. Sillai mieluummin.
Nyt sattu Patrikia leukaan. Ehkä jatkossa rukkaset pysyvät visusti kourassa, mutta onhan tuo aina hienoa kun joukkuekaveria puolustetaan.
Tamperelaisena Koulukadun höntsäilijänä olisi voinut viedä enemmän suomalaista jääkiekkohistoriaa rapakon taakse ja sanoa "top grandma". Tuo maalihan oli nimenomaan vielä vasen yläkulmakin. Olisi todennäköisesti kyllä joutunut selittämään sitten pitkän tarinan sanonnan takaa. :)Pate itse kommentoi maaliaan: ”Textbook top cheese” :D Tuossa pätkä ja liitteenä TSN:n tekemä kuva Mr Cheddarin alkutaipaleesta Blue Jacketissa.