Ei itseäkään voisi jalkapallo tai koripallo vähempää kiinnostaa, paitsi Maajoukkueen pelit. Enkä tiedä sääntöjäkään ainakaan koriksen, enkä osaa nimetä lajin tunnetuimpiakaan pelaajia. Ei minua haittaa, että lätkääkin seurataan myös kasuaalisti, vaikka itse seuraan sitä ihan hooceenä. Itseasiassa on helvetin hienoa, että jääkiekko on kansakunnan ylivoimainen #1 -laji.
Iltasanomathan tuottaa Teemu ja Pate otsikoiden ohella myös joskus ihan hyvää kamaa, edellisin hyvä oli se kahden tunnin paneelikeskustelu taklauksista, jossa oli mukana Tikun ja takun lisäksi Jere ja Kallion tomppa sekä jotain liiton nuorisuomi väkeä ja Liigan TJ, se oli ihan laatutuotantoa. Kyllä sieltä hötön seasta löytää oikeaakin asiaa vielä nykyaikanakin. Itse kyllä luen erittäin mielellään kaikki Patu hypet mitä löytyy ja olen niissä mukana, vaikka niissä jutuissa ei toimittajat usein loista asiantuntemuksella.
Kun tähti tekee mitä tahansa niin siitä puhutaan (eli media rummuttaa). Tekipä maalin tai olipa maalittomana, siitä puhutaan, media kirjoittaa ja kateelliset vihaa. Sellaisia erikoisia luonnonoikkuja nuo tähdet on, ovat aina silmätikkuna.