No, ei minua ainakaan kiinnosta täällä haukkua muita kirjoittajia haukkumanimillä tai johonkin sairauksiin tai henkilökohtaisiin keksittyihin ongelmiin viitaamalla. Ja en kyllä sinänsä näkisi, että jos toivotaan ettei erilaisten mielipiteiden tai näkemysten esittämisestä seuraa aina välitöntä vittuilua ja henkilökohtaisuuksia, että tuo toivomus on sinänsä minkään konsensuksen hakemista. Sehän on vain normaalin ihmisten kanssakäymisen edellytysten esiin tuomista. Eihän täällä maapallolla muuta tehtäisi kuin sodittaisiin ja turpaan vedettäisiin jatkuvasti toisiamme, jos ei sitä normiksikin kutsuttavaa ajattelutapaa sentään useimmat ihmiset harjoittaisi.Ai teille suututaan, näin ne asiat käännetään. Kukahan se on joka ei siedä ettei häneen uskota? Aiheuttaa myös jatkuvilla loukkauksillaan vääjäämättä vastareaktion. Jos silmätesti sanoo että Laine ei ole niin huikea kuin väitetään, niin kyllä siitä sanotaan. Olen myös sitä mieltä, että tilastoja ei voi ymmärtää, ellei ymmärrä peliä.
Foorumin paremmintietävä päällepäsmäri ja oikeille tavoille opastaja kuuluu myös konsensusta, hänen konsensustaan, vaativiin.
Sen myös sanon vilpittömästi, etten ensimmäistä kiveä tule koskaan takuulla heittämään. Eli kenellekään en ala vittuilemaan missään tilanteessa, en täällä foorumilla, enkä muuallakaan, ellei joku itse ensin ala vittuilemaan tai hyökkääväksi minua tai muitakin kohtaan. Silloin voi siis toki joskus tulla tölväistyä takaisin jollakin tapaa. Mikään Jeesus en siis todellakaan ole, joka pystyisi tällaiselle käytökselle vain kääntämään toisen poskensa. Kyllä ne todelliset riidankylväjät täältä olisi aika nopeasti nimettävissä, mutta en nyt kuitenkaan lähde siihen. Tunnistavat varmasti itsensä, ja eiköhän se koira älähdä johon kalikka kalahtaa taas tässäkin tapauksessa.
Viimeksi muokattu: