Parhaimpana läppänä asiantuntijan lyhyt ja ytimekäs "No vittu mieti!".
Jep! Minuakin nauratti tuo hetken aikaa oikein kunnolla! Paras jakso ehkä tällä kaudella oli tuo eilinen jakso.
Parhaimpana läppänä asiantuntijan lyhyt ja ytimekäs "No vittu mieti!".
Jännästi työkaverit synttärini unohtivat. Syntymäpäivät on jännä, joka vuosi tulee ikää lisää hyvin jännä. Tai jotain tonne päin luultavasti.Odotan kovasti miten Routalempi suhtautuu ensi jaksossa siihen, kun työkaverit unohtavat hänen synttärinsä.
Madventures -jakso oli väsynyt viritys, mutta muuten nämä kakkoskauden jaksot ovat olleet loistavia; eritoten Apulaiskaupunginjohtaja, Stalkkeri, sekä viimeisin jakso. Odotan kovasti miten Routalempi suhtautuu ensi jaksossa siihen, kun työkaverit unohtavat hänen synttärinsä.
Olikohan madventuresin, Riku ja Tunna käynyt itse äänittämässä äänensä, vai oliko kenties joku taitavempi imitaattori asialla?
Juu, ihan selvästi kaverit olivat itse käyneet Studiolla.Veikkaisin että kaverit itse käyneet studiolla, Tunnan veli kun sattuu olemaan yksi ääninäyttelijöistä.
Toivottavasti tänään nähdään riittävästi Juhani Kontiovaaraa.
Tämän illan jakso oli kakkoskauden paras. Routalemmen suuttuminen toimi, samoin todella monet irtoheitot. Poliisin järjestämä ilmaisen viinan konsertti ja Repomiehen kusiset hatut osuivat ja upposivat. Vanha taso alkaa pikku hiljaa löytyä..
Niin, Routalempi on lempihahmoni, joten hänen iso osansa eilisessä jaksossa oli tietysti minulle mieleen. Repomiehen isämuistelut, Pöystin Paranoid ja nokikolarikerjäläinen olivat myös huippusettiä. Juhani Kontiovaara kylpemässä kahvikupissa naisen kanssa jaksaa hymyilyttää aina. Useamman kerran tuli naurettua ääneen jakson aikana.Routalemmen mökötys huvitti ja hyvin oli saatu Routalemmestä aikaiseksi muutakin kuin pelkkää jännähöpötystä.
Ihan asiasta sivuun, Jani Volasella on joskus hyvinkin samankaltainen ääni kuin Kari Heiskasella. Muutamissa rooleissa olen hätkähtänyt, kun mies saa äänensä kuulostamaan niin samalta.Volanenko se Heiskasta esittää tuossa Teatterissa-pätkässä? Hyvää settiä kyllä.
Jotenkin tuntuu että aina kun Pöystillä "kilahtaa", luvassa on huono jakso. Siis Pasila-mittarilla, olihan tuossakin kuitenkin paljon hyvää irtomateriaalia. Esim. ne Onnenpyörän jutut olivat oikeastikin kyllä joskus lähellä tuota luokkaa.Toivottavasti tuo oli tämän tuotantokauden heikoin jakso.