Julmahuvia en myöskään seurannut, joten siitäkin voisi joku innokas pari Youtube-pätkää laittaa.
Jees, Julmahuvin huumori ei ole niin helppoa kuin Kummelin. Ei siitä tietysti kenenkään tarvitse pitää, eikä tämä mikään älykkyystesti ole. Nuo valmiiksi purrut peruukki päässä kohelletut sketsit vain naurattavat harvoin useammin kuin kerran.Modet voinee siirtää tämän keskustelun halutessaan johonkin sopivampaan ketjuun.
Julmahuvin formaattihan oli televisiolähetys-parodia ajankohtaisohjelmineen, uutisineen ja mainoksineen, joten parhaimman kuvan sarjasta saa katsomalla kokonaisia jaksoja. Suuri osa Julmahuvin sketseistä on pitkähköjä parodioita dokumenttiohjelmista joiden huumori joko naurattaa tai ei. Mitään kummelityyppistä hokemista/naamanvääntelyä sarjassa ei ole, vaan lähes kaikki roolit vedetään vakavalla naamalla.
Tässäpä kuitenkin muutama klassikko Julmahuvista:
Roudasta rospuuttoon
Hittikimara
Tallinnan terveiset
Ameno
Taida tykätä Repomiehen jutuista, mä huomaan. Odottelet innolla ensi viikon jaksoa, mä huomaan. No nyt mä jaarittelen jo omiani, mä huomaan. Tuossa on entteri, mä huomaan.Routalemmen "Eläin on jännä, ihminen on eläin, mut eläin ei ole ihminen" oli melkein ykkönen tässä jaksossa.
Tästä on kiva jatkaa katselua ensi viikolla.
Taida tykätä Repomiehen jutuista, mä huomaan. Odottelet innolla ensi viikon jaksoa, mä huomaan. No nyt mä jaarittelen jo omiani, mä huomaan. Tuossa on entteri, mä huomaan.
Toi Vaarilla on saari-tulkinta on kieltämättä aika hyvä.http://ohjelmat.yle.fi/pasila/etusivu Kotisivuilla on hauskaa ekstramatskua.
Itse olivat äänessä, ainakin lopputekstien mukaan. Mä taas diggailin tästä jaksosta, parempi kuin viimeviikkoinen. "Et voi löytää itseäsi Goalta jos olet hukannut itsesi Pasilassa".Jeesjees, olipahan aika mitäänsanomaton jakso. Muutama vakio nauruhörähdys Repomiehen "JUMALAUTA"-huudahdukselle, ja muille sekoiluille. Se pisti korvaan, että Madventures-heput oli joko itse äänessä, tai sitten oli vaan harvinaisen hyvin imitoitu. Varmaan kuitenkin se jälkimmäinen vaihtoehto.
Kyllä sen Repomiehen vaimo diojen joukossa-vitsin voisi jo kuopata ja keksiä tilalle jotain muuta. Muuten kyllä ihan ok jakso. Vielä tässä on vähän odotteleva kanta tähän kakkoskauteen.
Viimeisimmän jakson aikana jouduin toteamaan, että onpa paska jakso kun ei oikein edes hymyilyttänyt
Repomiehen vaimon kuville diojen joukossa en jaksanut enää edes hymähtää.
Kyllähän eilinen jakso oli ehkä parasta toisella tuotantokaudella. Viikon takaiseen jaksoon uskomattoman suuri parannus, mutta se olikin täysi pohjanoteeraus.
Tuo tuli kyllä katsoessa aivan puun takaa ja voin sanoa ns. "kahvit näppikselle" -reaktion tapahtuneen. Vaikka en kyllä kahvia juo. Enkä kyllä näppiksen lähettyvilläkään ollut. Mutta muuten tuo reaktio oli kyllä.Uusin jakso oli jälleen kauden paras. Monet hyvät naurut sai jaksosta tästä ihminen. Parhaimpana läppänä asiantuntijan lyhyt ja ytimekäs "No vittu mieti!".