Koskenkorva
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät
Olen tavannut pizzalistoilla myös PERSIKAN. Mitävittua?
Vaahtokarkkia, majoneesia.. kyllähän näitä. Lieneekö Italiassa näin perinteikäitä täytteitä?
Olen tavannut pizzalistoilla myös PERSIKAN. Mitävittua?
Samaa mieltä näistä. Hedelmiä kuumana? Ei käy, hedelmät nautitaan viileänä, virkistävänä. Mitä seuraavaksi, jäätelöpizzaa?Olen tavannut pizzalistoilla myös PERSIKAN. Mitävittua?
...
ananas ei todellakaan kuulu pizzaan.
Jos joku on joskus käynyt Kemissä, on hän varmasti käynyt myös Di Mare -nimisessä "pizzeriassa". Siellä on listalla persikalla ja kananmunalla varustettu pyöreä kappale huonosti paistunutta taikinaa. Pizzan nimeä en muista, mutta Nightmare voisi olla perin sopiva nimi.
Äläs nyt. Pekoni ja kananmuna sopivat hyvin yhteen, kuten tunnettua. Ei kannata olla kapeakatseinen ja ahdasmielinen. Vinkkaan sen verran, että kananmuna rikotaan pizzan päälle ja se kypsyy siihen uunissa. Kyseessä ei ole keitetty muna, kuten eräs kaverini epäili.
Hyvä että olet uskaltautunut, makuasioitahan ne siitä lähtien ovat. Itse en juuri porilaisia ole maistellut, ellei vaimon opiskeluaikaa lasketa porilaistumiseksi.Olen kyllä kokeillutkin, mutten ilman pekonia. Mieluummin esim. porilaisen väliin.
Persikat sopii hiton hyvin pitsaan. Sen sijaan ananakset voisi heittää pois täytelistasta. Ne ei sovi pitsaan ollenkaan.Olen tavannut pizzalistoilla myös PERSIKAN. Mitävittua?