Paras pila, jonka olet tehnyt?

  • 67 267
  • 168

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Viestin lähetti E
Tapahtui Vekaralla syksyllä 1998 itselleni.

Jatketaas nyt tätä vielä, kun jäi mietityttämään...

Onhan se aivan täysin mahdollista, etten olekaan tajunnut, että se olisi ollutkin pilasoitto. Jos oli, meni kyllä ihan sata täydestä, kun vieläkään en ole asiaa sen kummemmin miettinyt. Ja soittajan pokka olisi kyllä ollut täydellinen, ei tullut puhelun jälkeen mieleenkään, että olisi voinut olla pilari.

Kyseinen "päivystävä upseeri" ei koskaan tullut käymään yksikössä. En kyllä aivan tarkkaan muista, mitä hänen asiansa koski, mutta jotain aivan "normaalia tarkistusrutiinia" se oli. Enkä tullut tarkistaakseni esikunnasta kyseisenä päivänä, kuka oli peeuuna silloin. En siis voi olla 100% varma, oliko tämä oikea upseeri vai pilailija.

Ja Nilfisk, omana inttiaikanani (saapumiserä II/98) Vekaralla oli silloin tällöin myös ainakin yliluutnantteja päivystävinä upseereina silloin tällöin, useimmiten oli kuitenkin vänrikkejä (eli siis varmasti opistoupseereja).

Ja vielä kyseisenä aikana käsitykseni mukaan Vekaralla oli kapteeni nimeltään Majuri, en tosin ole tästä aivan 100% varma (siis en ole itse tavannut), näin oman yksikön kokelas kertoi kysyttyäni asiasta silloin tapausta seuranneena päivänä.

No, aikaa tapauksesta on lähes viisi vuotta, joten muisti pätkii joiltain osin varmasti. Mutta anyways, siitä olen 100% varma, että olen itse tällaiseen puheluun vastannut - oli sitten pila tai ei. Uskoakseni tätä on nyt täysin mahdoton todentaa suuntaan tai toiseen enää, ellei sitten mahdollinen pilailija tai itse silloinen herra kapteeni tänne kirjoita.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti varjo
dana77: Tapahtui paha pointin missaus, tornareissa tyypillistä on se että yksityiskohdat vaihtelevat kertomispaikan mukaan mutta itse tarina pysyy vakiona.

Eli arvolla ei ole niin väliä (eikä sotilasmestarista vääpeliä saa tekemälläkään), se on vain yhden version mukainen yksityiskohta.
missä kohtaa missaus muka tapahtui?

Käsittääkseni Suomen armeija ei ollenkaan tunne mitään sotilasarvon "alennusta". Sotilasarvon voi menettää kokonaan, jos tuomitaan esim maanpetturuudesta tai jostain vakavasta rikoksesta, mutta mitään "alempaa" arvoa ei silloinkaan tilalle saa. Vai kuinka?
 
Viimeksi muokattu:

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Lainaan aiemmasta ketjusta:

Eikä se edes loppunu vielä ku vitun aamukasa halas sitä ku morsianta, tai ku spade sitä yhtä homoa tuvan vessassa. Ja funtsi, sit rotta hiplas sen punkkaa koko illan et se pääsis varmasti hooällälle. Bööse pantiin maitojunalla kotiin. VÄT! Ja sit ku kerstantinjämä nakitti sen homman meille vaikkei meitä tietenkään huvittanu se, varsinki ku simo elbas jossain nakkipiilossa eikä tullu esiin kirveelläkään. Se oli ihan perseestä, varsinki ku Johansson piti sitä lepperiä käsissään eikä alikessu reagoinu mitenkään. VÄINÖ! Typerä minkki heitti mulle sen risteilijän mut en saanu koppii ja se osu naapuria päähän, simo anto pekkaa jokaiselle siin tuvassa ku kukaan ei tunnustanu. Tuskaa oli ku tietty me hajottiin täydellisesti luontoon. Ja salmiakkimies pistettiin asevelikorjaamolle, se oli kyl ihan fiksu ratkasu, vaik muuten se touhu oliki ihan tornimeininkiä.Ja sen jälkeen vemppa Koskinen viskas etukuormaajan sinne skutsiin eikä sitä oo varmaan vieläkään sieltä löydetty. Kone-gona oli ihan hajoomassa kamakyrdeen, mut kuka tahansa olis siinä tilanteessa. No, se yks laku-pekka heitti sen banaanin ikkunasta ja kerstantinjämä oli just tulossa sieltä. Nii, ja sit mortti rötväs punkassa, samalla lailla ku iku naapuripunkassa


http://lintukoto.dyndns.org/intti/index.php
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti dana77
missä kohtaa missaus muka tapahtui?

Käsittääkseni Suomen armeija ei ollenkaan tunne mitään sotilasarvon "alennusta". Sotilasarvon voi menettää kokonaan, jos tuomitaan esim maanpetturuudesta tai jostain vakavasta rikoksesta, mutta mitään "alempaa" arvoa ei silloinkaan tilalle saa. Vai kuinka?

No shit, Sherlock. Ilmeisesti pointti todellakin missattiin pahasti, mitä tulee tornihuhuihin...
 

J.Rita

Jäsen
Viestin lähetti dana77
missä kohtaa missaus muka tapahtui?

Käsittääkseni Suomen armeija ei ollenkaan tunne mitään sotilasarvon "alennusta". Sotilasarvon voi menettää kokonaan, jos tuomitaan esim maanpetturuudesta tai jostain vakavasta rikoksesta, mutta mitään "alempaa" arvoa ei silloinkaan tilalle saa. Vai kuinka?

Ainakin meidän yksikössä ollut kapiainen oli aikoinaan ollut yliluutnantti, mutta oli sitten saanut alennuksen sotilasmestariksi erään "ylilyönnin" seurauksena.
 

Svitek

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK juniorijääkiekko
Kaikki arvonalennukset Suomen armeijassa on tornihuhuja 100 prosenttisella varmuudella. Niinkuin dana77 tuossa aiemmin kirjoittaakin, niin armeijan ohjesääntö ei sisällä mahdollisuutta alennukseen. Juttuja kiertää ihan joka varuskunnassa. Itse olin Parolannummella ja sielläkin kiersi sitkeästi juttu sotilasmestarista, joka oli pitänyt pyöräsulkeisia tykkihallin katolla ja saanut sitten muka alennuksen rättivarastolle. Myöhemmin vasta tajusin, että sama juttu kiertää tosiaan joka varuskunnassa. Henkilöt ja paikat vaan vaihtuu.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Svitek
Itse olin Parolannummella ja sielläkin kiersi sitkeästi juttu sotilasmestarista, joka oli pitänyt pyöräsulkeisia tykkihallin katolla ja saanut sitten muka alennuksen rättivarastolle.

Sama mieshän oli ylennyskiellossa, koska oli pistänyt varusmiehet ryömimään kenttäruokailuun pakki suusta roikkuen. Lieventävänä asianhaarana oli ollut se, että mies oli itse ryöminyt mukana. Totta tottakai.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Viestin lähetti Svitek
Kaikki arvonalennukset Suomen armeijassa on tornihuhuja 100 prosenttisella varmuudella. Niinkuin dana77 tuossa aiemmin kirjoittaakin, niin armeijan ohjesääntö ei sisällä mahdollisuutta alennukseen. Juttuja kiertää ihan joka varuskunnassa. Itse olin Parolannummella ja sielläkin kiersi sitkeästi juttu sotilasmestarista, joka oli pitänyt pyöräsulkeisia tykkihallin katolla ja saanut sitten muka alennuksen rättivarastolle.
Hmm...mutta eikö ole mahdollista ikään kuin laittaa vaikkapa nyt juuri mainitsemasi sotilasmestari rangaistukseksi paskahommiin ja siis vähän niin kuin 'alentaa' vaikka sotilasarvo samana pysyisikin?
 

JMK81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Aston Villa
Viestin lähetti J.Rita
Ainakin meidän yksikössä ollut kapiainen oli aikoinaan ollut yliluutnantti, mutta oli sitten saanut alennuksen sotilasmestariksi erään "ylilyönnin" seurauksena.

Sama juttu meidän yksikössä. Joku luutnantti oli pitäny ladattua käsiasetta alokkaan ohimolla kuulemma. Tiedä sitte oliko huhu mutta jostain syystä se alennettiin, ja potkittiin muualle.
 
Meilläpä oli yks kapteeni joka oli ihan hullu ja sit se simputti meitä ja siitä tehtiin alikorpraali ja se joutu oleen loppuikänsä sotkun portsarina. Ihantosi.

Mutta itse asiaan. Kerran minä melkoisena pilamaakarina kuten nuorempana olin, kiinnitin siiman lompakkoon ja heitin lompakon jalkakäytävälle ja sitten pusikkoon odottamaan sopivaa uhria. Nooh, uhri sitten tuli, huomasi lompakon mutta hupsista hei juuri kun oli tarttumassa lompakkoon niin terävä veto siimasta ja lompakko livahti melkein käsistä pois! Kylläpä molempia sitten helposti nauratti! Kannattaa kokeilla, tämä idea oli ilmainen!

:)
 

Miguel

Jäsen
Vanhojen risteilyllä tänä vuonna jouduin raa'an hyttipuhelinpilan uhriksi. Olimme juuri tehneet kaverini kanssa pirtupohjaiset paukut isohkoihin mukeihin, kun hyttipuhelin soi. Sanoimme kaverini kanssa hyttikaverille, että "vastaa sä, me hörpitään vähän". Tämä selvänä ollut kaverimme sitten oli puhelun aikana hyvin vähäsanainen ja ilme meni vakavaksi. Jätkä sitten selitti meille, että henkilökunnasta soitettiin, kaikki hytit tullaan tarkistamaan alkoholin varalta pian. Siinä vaiheessa iski hirveä paniikki, juotiin mukit tyhjäksi niin nopeasti kuin vain mahdollista ja alettiin hätäisesti piilottamaan kriittisiä tavaroita, kun yhtäkkiä oveen jo koputettiinkin. Naispuoleisia koulukavereitahan siellä oli. Eivät näytä siis miehet olevan yksin kepposineen, vaikka naisilta moisia harvemmin kuuleekin. Jälkikäteen ajateltuna olisi pitänyt arvata, mutta juomien menettäminen heti kahden päivän risteilyn alussa pelotti aivan liikaa.

Ja kun tämä ketju on mennyt inttihorinaksi, kerrotaan vielä kaverini isoveljen inttikaverin tekemä pila. Hajupesäkkeiden jättäminen tuuletuskanavaan taitaa vielä olla aika yleistä, mutta tämä kaveri meni pahempiin inhottavuuksiin. Inttiajan mittaan hän oli kerännyt johonkin astiaan 'käsitöidensä' tuotetta. Ennen pois lähtöään kaveri tyhjensi astian sisällön WC:n saippuaboksiin. Ah sitä seuraavan käsien pesijän kokemaa ihanuutta... Kaverini isoveli on kyllä luotettava kertoja, mutta en ole täysin varma, oliko hän todistamassa tapahtumaa. Totta tai ei, julma idea joka tapauksessa.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti heinähattu
Meilläpä oli yks kapteeni joka oli ihan hullu ja sit se simputti meitä ja siitä tehtiin alikorpraali ja se joutu oleen loppuikänsä sotkun portsarina.



Nimimerkki heinähattu ei selkeesti ole käynyt armeijaa ollenkaan, muuten hän tietäisi että Suomessa ei ole olemassa lainkaan alikorpraali-nimitystä ja sotkun portsarin on oltava sotilasarvoltaan vähintään kenraalivääpeli, kuten minä.

Että näitä sivareita riittää...

Mutta sitten niihin piloihin. Tästä asiastahan on ollut jo aikaisemmin ketju (Practical Jokes), mutta jos sitä ette jaksa hakea, niin tässä esimerkki kunnon käytännön pilasta:

Lääkiksen opiskelijat (kaksi miestä) saivat kutsun erään humanististen aineiden opiskelijan (nainen) kotibailuihin.
Kundit päättivät tehdä kunnon jäynän ja salakuljettivat patologian laitokselta irtileikatun ruumiin pään mukanaan bileisiin.
Asettivat sen pään sitten asuntoa hallitsevan neitokaisen vessan pyttyyn ja pitivät huolen siitä, että neito oli ensimmäinen joka meni sitten sinne vessaan asioilleen.
Tyttö siis meni vessaan sisään ja sulki oven perässään. Lääkiksen kaverukset jäivät naurua pidätellen odottamaan huussin oven taakse... ja nopeasti sieltä vessan sisältä rupesi kuulumaan aivan tajuttoman hirveä kirkuminen.

Tämä tapahtui vuonna 1972 ja se tyttö kirkuu edelleen tänä vuonna 2003 erään mielisairaalan suljetulla osastolla. Jess!
 

J.Rita

Jäsen
Viestin lähetti Svitek
Kaikki arvonalennukset Suomen armeijassa on tornihuhuja 100 prosenttisella varmuudella. Niinkuin dana77 tuossa aiemmin kirjoittaakin, niin armeijan ohjesääntö ei sisällä mahdollisuutta alennukseen.

Heh, ei se nyt niin vaan taida olla. Olen itse nähnyt lukuisia (vuosia vanhoja) papereita, missä tämän nykyisen sotilasmestarin nimen edessä on sotilasarvo yliluutnantti. Mahtaako sitten olla ylennys yliluutnantista sotilasmestariksi?

Oman varusmiesaikani aikana tapahtunut toinen livenä nähty ylilyönti johti sitten tämän sotilasmestarin varuskunnan vaihtumiseen...
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti varjo
dana77: Sä et sitten osu millään, taas ohi :)
No kertokaa nyt ihmeessä, että mistä virallisen luvan saa anoa että pääsee tornihuhuja kertomaan.

"Joku luutnantti oli pitäny ladattua käsiasetta alokkaan ohimolla kuulemma. Tiedä sitte oliko huhu mutta jostain syystä se alennettiin, ja potkittiin muualle"

Meillä vänrikki piti asetta Alikersantin ohimolla ja ampui tyhjän laukauksen. Siitä tuli etenemiseste muistaakseni kuudeksi vuodeksi. "Sattumalta" jutun tutkinta kesti niin kauan että tuomio tuli vasta pari päivää sen jälkeen kun hänet oli ylennetty luutnantiksi (eli sotilasuransa huipulle).

VAROITUS: ylläoleva on tosijuttu eikä tornihuhu.
 

kallu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti dana77
Meillä vänrikki piti asetta Alikersantin ohimolla ja ampui tyhjän laukauksen.

Myös meillä tapahtui aseella uhkaaminen. Uhkaaja tosin oli luutnantti, ja uhattu luutnantti. Uhkaaja oli PU ja uhattu patterin valvoja (morttiaikana oli aina joku kantapeikko siellä tai melkein aina). Herrat sattuivat olemaan veljeksiä ja aika velikultia. Noooh, uhkaajalta oli sattunut tupakat loppumaan. Eiku uhatulta pummaamaan. Uhattu ei antanut, kunhan kuittaili vaan jotain epäselvää muminaa omista tupakoista. Seuraus: PU:n ase livahti esiin kotelostaan. Herrat poistuivat yhdessä tupakalle.

Eikä tämä tarina ole palturia.

Veljekset tuntevat tietänevät muitakin piloja heiltä, esim. näppärän tavan pitää rättisulkeisiä.'
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Intti jutuista sen verran että meillä oli alikersantti, joka piti ladattua rynnäkkökivääriä nais varusmiehen ohimolla. Sitä en muista minkä takia, mutta näin kuitenkin oli tapahtunut. Kaveri oli entinen luokkakaverini ja varusmiestoimikunnan puheenjohtaja. Asia meni sitten tutkintaa ja hieman yli kuukausi oli aamuja jäljellä kun tuomio tuli: Arvonalennus tykkimieheksi, loppuajan vielä palveluksessa sekä elinikäinen ylenemiskielto.

Itse en ole oikein pilailevaa tyyppiä mutta kerran olen tarjonnut lihaliemikuutiota suklaana. Oli kyllä kaverilla ilme näkemisen arvoinen maistettuaan tätä "suklaata".
 

Messenger

Jäsen
Onko kukaan ollu seisomassa rivissä siinä Parolan kuuluissa iltavahvarissa,jossa alikessu tai koksu "teloitti" räkäpäillä rivissä seisoneita alokkaita...
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Intissä nyt piti kaikenlaista pientä jäynää keksiä, kun siellä oli niin tylsää.

Intin loppuvaiheessa ei enää nuo päivystyshommat oikein jaksaneet kiinnostaa. Seuraavan saapumiserän alokkaiden tehtäviin kuului hoitaa päivystys 24.00-03.00 ja meidän 03.00-06.00. No ensimmäisen vuoron hoitaneella alokkaalla ei käynyt mielessä tulla tarkistuttamaan nukkumapaikkaani, joten pidin vain turpani kiinni ja jäin mielenkiinnolla odottamaan tulevaa. Ei kaveri tainnut tietää, ettei meidän tuvassa oltu merkattu nukkumapaikkoja millään lailla. Heräsin ennen kolmea siihen, kun tuvan ovi aukesi ja taskulampun kanssa kiertänyt alokas yritti etsiä nukkumapaikkaani tuloksetta. Odotin, että kohta se herättää jonkun ja kysyy missä nukun, mutta eihän se sitä uskaltanut tehdä, vaan aikansa pyörittyään poistui tuvasta, joten käänsin kylkeä ja jatkoin unia. Jonkun ajan päästä heräsin siihen, kun minua tökittiin hereille. Sama alokas kysyi olenko minä seuraava päivystäjä. Ynisin myöntävän vastauksen kiusaantuneena, jonka jälkeen puin päälleni ja könysin päivystyspaikalle. Huomasin että kello oli yli puoli kuusi. Jäihän siinä vielä tehokasta päivystysaikaa.

Tuvassamme oli yksi kaveri joka oli lähes kaikki illat harjoitteluvapailla ja joutui yleensä jonkun jäynän kohteeksi. Yhtenä tylsänä iltana keksimme, että varustekaapin ylälokero oli irtonainen ja jos sen nosti pois paikaltaan, niin alaosan munalukko ei enää lukinnut sitä, koska haittalevy ei enää jäänyt alalokeron kaapin oven taakse. Poistimme kaapin yläosasta tetsarin kaikkine varusteineen ja piilotimme tavarat huolellisesti, jonka jälkeen nostimme lokeron takaisin paikoilleen. Aaamulla oli tietysti leirille lähtö ja meinasi siinä kaverille pieni paniikinpoikanen iskeä, kun varusteita ei löytynyt mistään.

Tämä oli perusjäynä, joka onnistui aina. Valitiin nukkuva kohde, jonka vapaalle kädelle tyhjennettiin hammastahnatuubi. Sitten vaan höyhenellä tms. kutiteltiin uhrin naamaa, jolloin alkoi refleksimäinen hankaaminen, kun jälki oli tyydyttävää, niin jätettiin kohde nukkumaan, jolloin tahna kovettui naamalle ja vaatteisiin. Varma keino saadajoku todella vihaiseksi.

Tämä ei nyt enää tapahtunut intissä, mutta yksi kaveri on sellainen, ettei sitä varsinkaan jurrissa saa millään hereille. Kerran kun se sammui sängylle, niin me laitettiin erittäin kovaääninen herätyskello sen korvanjuureen soimaan. Ei elettäkään, joten siitähän me sitten innostuttiin. Riisuttiin siltä vaatteet lähes kaikki vaatteet ja aseteltiin sateenvarjo aukinaisena sen käteen, laitettiin pipo päähän ja laskettelulasit silmille. Tietysti kun jokerimieheksi kaveri tunnustautuu, niin mahaanhan piti kirjoittaa tussilla helvetin isolla HIFK ja Sakari Lindfors #35. Intiimille alueelle laitoimme runsaasti OFF hyttysgeeliä, jonka jälkeen asettelimme lamput kuin mallistudiolla ikään ja otimme valokuvia. Oli kaveri hieman ihmeissään, kun aamukuselle meni, että mitä helvettiä sillä on housuissa. Olihan se ehkä hieman lapsellista, mutta hauskaa oli.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän meilläkin intissä oli näitä piloja.

Piilotettiin varusteita ja kustiin jopa punkaan, kun kaveri oli katsomassa tv:tä. Itse en harrastanut niitä, mutta tulipa huomattua. Eipä osunut omalle kohdalle, koska olin sen verran kilari intissä, joten riskiä ei otettu, fiksua. Vittumaisia piloja todellakin, mutta kaipa ne joistain ovat hauskaa.

Pienet pilat ovat hauskoja, mutta ylilyönnit todella syvältä. Itsekin harrastan piloja, mutta hyvällä maulla, jos nyt sitä on edes.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Hitleröinti sammuneelle laivalla ja sen jälkeen ilmoitus laivapoliisille humalaisesta käytävällä nukkujasta.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen tehnyt elämäni aikana pieniä piloja, mutta mitään sen suurempia en ole tainnut pahemmin kehitellä.

Aivan lapsena tuli soiteltua paljon puhelimella. Joskus minulla oli tapana näppäillä ihan hatusta vedettynä joku numero ja sitten kokeilin vastaako toisessa päässä kukaan. Luonnollisestikaan noita vastauksia ei oikein tullut, mutta kerran toisessa päässä vastasi naisääni. Pienelle tytölle eli minulle tuli kuitenkin paniikki ja pamautin luurin samantien kiinni. Varsinaisesta pilanteosta tuossa ei kuitenkaan tainnut koskaan olla kysymys, puhelimella oli vain liian hauska leikkiä... Hieman isompana sitten soiteltiin puhelinkopeista joihinkin niihin numeroihin, joita kopin seinällä olevista papereista saattoi löytää. Hurjan hauskaa oli olevinaan, kun luurista alkoi kuulua jotain sössötystä jollain ihmekielellä.

Ala-asteella koko luokkamme huijasi opettajaamme siten, että käänsimme kelloa ennen tunnin alkua n. 15 minuuttia eteenpäin. Kesti kolme oppituntia ennen kuin opettaja huomasi asian.

Yksi pila, jonka kaverini kanssa suunnittelimme ja valmistelimme joskus neljä viisi vuotta sitten, jäi valitettavasti toteuttamatta - syytä en enää muista. Pila oli tarkoitus tehdä parille pojalle, joiden kanssa vietimme noihin aikoihin jonkun verran aikaa. Useimmiten homma toimi niin, että olimme kaikki porukalla kaverini luona, hän asuu omakotitalossa, jota ympäröi suht' iso piha. Olimme sitten ilmeisesti jostain syystä suuttuneita noille pojille ja saimme idean siitä, että nauhoitamme kivan pienen kasetin tehdäksemme kepposen heille. Koko sisältöä en muista, mutta kasetti alkoi kutakuinkin näin kaverini muutetulla äänellä lausuttuna: "Xxxx Xxxxx ( =Poikien nimet), täällä puhuu puskan henki, haluan varoittaa teitä....". Jotain kämätystä ja puhetta siitä, miten puskanhenkeä on loukattu, tuohon kasetille ylipäätänsäkin nauhoitimme. Heiluttelimmepa vielä puskan oksia saadaksemme taustaääniä nauhoitukselle, sitä kautta kasetille tuli myös uskottavuutta. Nauhuri oli vielä siitäkin hyvä, että sillä sai muutettua äänestä sellaisen ihme mongerruksen, todellisen 'venytetyn narinan'.

Ja että mitäkö ko. kasetilla oli tarkoitus tehdä? Soitimme pojille ja pyysimme heidät jälleen kerran käymään. Kasetti oli sitten tarkoitus laittaa kaverini pihatien varrella sijaitsevaan puskaan. Olisimme nähneet pitkän tien päähän milloin pojat olisivat olleet tulossa, silloin olisimme napauttaneet nauhurin päälle (Alkuun oli jätetty tyhjää) ja juosseet itse nurkan taakse kurkkimaan, millaiseksi poikien ensikosketus "Puskanhenkeen" muodostuu. En vain tajua, miksi homma sitten loppujen lopuksi jäi kuitenkin tekemättä...

Joskus ehkä kolmisen vuotta sitten kaverini oli löytänyt sattumalta tuon kasetin, ja sitä kuunnellessamme naurua piisasi. ...Hullulla on halvat huvit, idiootilla ilmaiset.

edit: Voisinpa ehkä kertoa yhden pilan, joka minulle on tehty ja joka sai pienen tytön sekä nauramaan että kiukustumaan. Lapsena leikin paljon leikkihevosilla ja minulla olikin sukulaiseni luona oikein hienot leikkihevosaitaukset ulkona. Sukulaiseni omisti myös oikeita hevosia, ja yksi oikeiden hevosten tarha oli aivan omien leikkihevostarhojeni lähellä. Rakkaat ja rasavillit serkkuni olivat minua muutaman vuoden vanhempia poikia ja eräällä vierailullaan he olivat vetäneet kuparilangan minun aitauksieni lankojen ja oikean tarhan lankojen välille. Varmaan jokainen tietääkin sitten sen pointin, että oikeiden hevosten tarhojen langoissa kiertää useimmiten sähkövirta... Oli vähän liiankin hauska yllätys siis odottamassa saapuessani seuraavan kerran leikkipaikalleni. :D
 
Viimeksi muokattu:

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä tapauksessa olin tosin itse uhri, mutta tämä on niin
seinähullu juttu niin pakko kertoa.
Muutama vuosi sitten vedimme kaveriporukalla pitkänäperjantaina
ns päiväkännit ja lopulta sitten päädyimme kämpälleni
ryypiskelemään. Minulla oli seuraava aamu töitä, ja sanoin meneväni nukkumaan mutta annoin kavereille luvan jatkaa ryypiskelyä keittiössäni kuitenkin. Heräsin armottomassa kankkusessa ja lähdin metrolla töihin, kun pääsin perille duunikaverini repesivät hillittömään nauruun. Jätkät olivat
kirjoittaneet vasempaan poskeeni isoilla kirjaimilla "Pippeli"
enkä minä ollut huomannut mitään. Tuo tapaus on kuulemma
elävä legenda ko firmassa vaikka itse poistuin sieltä jo syksyllä
2000. On varmaan ollut hauskaa myös muilla metromatkustajilla
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paras?

No pila ainakin.
Aina välillä tulee soiteltua lauantai iltaisin jokeri arvonnan jälkeen voittaneeseen numeroon. Yleensä numero ei ole käytössä mutta kaksi kertaa on vastattu. Mitähän vastaaja miettii kun sanon sille että tämä numero on juuri voittanut päävoiton jokerissa, toivottavasti pelasit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös