Paras pila, jonka olet tehnyt?

  • 67 243
  • 168

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti Jaska85
Kaikenmaailman puhelinpiloja on tullut tehtyä. Varmasti puolet -85 syntyneistä Vaasalaisista muijista on joutunut meidän kaveriporukan pilojen kohteeksi. Yksi legendaarisimmista on se, että siirtää puheluita seksilinjoille, palvelunumeroihin jne.

Varsinkin OMO-info on suosittu. Hommahan toimii niin, että soitetaan numerolla jollekkin pilan kohteeksi joutuvalle. Katkaistaan puhelu kun tämä vastaa ja sitten pistetään soitonsiirto vaikka OMO-linjalle. Ristus siitä on tullut paljon hupia. Sitten tottakai mukaan kuuluu näitä "olet radiossa" -juttuja ja kaikenlaisia.

Tuo on vain aika kallista pilantekoa, siis itsellesi. Jos teet kännykästäsi siirron johonkin 0700-numeroon niin sen 1,99€/min soiton maksaa siirron tekijä, ei soittaja. Soittajahan maksaa vain sen verran mitä soitto alkuperäiseen kohteeseen, eli tässä tilanteessa sun kännykkääsi, ja tässä tilanteessa kalliimpaan palvelunumeroon siirron maksat sinä... Teeppä mulle tuo temppu niin puhun laskuusi Irinalle monta tuntia... :)

OMO Info taitaa olla 0800-numero eli ilmainen numero, se ei maksa siirtäjälle mitään mutta soittajalle taas normaalin maksun mikä on maksu sun kännykään soitettaessa.
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
Tuli mieleen tuosta puhelinpilasta. Yksi kerta kun oli tylsää (jälleen kerran) ja piti oikein keksimällä keksiä tekemistä niin ajattelimme kokeilla neuvottelupuhelua kahden kaverin kesken. eli ensin numeronesto päälle. Sitten soitto Kaverille Y, kun Y vastasi niin helkkarin nopeasti neuvottelupuhelu kaverille X. No, sitten vaan kuuntelemaan. Keskustelu meni jotakuinkin näin:

Y:Haloo?
X:Haloo haloo.
Y:Kato terve!
X:Terve terve! Mitä mies?
Y:Mitäpä tässä. Noh mitä oli mielessä?
X:Noh, olin juuri kysymässä samaa.
Y:Ai miten niin?
X:No kun soittelit niin kai sinulla jotain asiaakin oli.
Y:Ai täh? En soittanut. Ite soitit?
X:Huh? Ai siis minä? Mitä olet poltellut?
Y:Poltellut? Mitä helv... Siis sinä soitit!
X: No en varmasti soittanut! Mitä pelleilet.

Kuten arvata sopii keskustelu ajautui huutokilpailuksi ja lopussa ei enää pokka pitänyt vaan purskahdettiin nauruun.

Y:Kuka helv...ti se oli?
X en minä ainakaan..?

Sitten oli selittelyn aika ja voi pojat kun nauratti, oli vaikea selittää kun oli tukehtumiskuoleman partaalla johtuen naurusta.
Ei siinä mitään, seuraavan kerran kun nähtiin nämä kaverit niin tuli juoksukilpailu. Kaveri määräsi vauhdin ja minä suunnan. :D
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Kaveriporukamme tapana on käydä joka vuotisella veronpalautusten tuhlausreissulla Viipurissa. Parilla kaverilla ryhmästämme on myös tapana kuluttaa osa palautuksistaan fyysiseen "kulttuurinvaihtoon" alan ammattilaisten kanssa. Jos joku on sattumoisin vieraillut Viipurin Berry-baarissa on varmasti nähnyt vähemmän viehkeän tosiammatilaisten Marinan nimeltään. Nopea kuvaus: Ikää ihan oikeasti 60 vuotta, leveyttä samanverran kuin pituutta, rinnat kokoa FF tai jotain sinne päin.

No itse kepposeen. Tapahtui joulukuussa -02. Olimme lähdössä normaalilla kaveriporukalla perinnematkalle. Uutena tulokkaana mukanamme oli vähän yli parikymppinen kaveri, kutsuttakoon vaikka nimellä Marko. Kaverille alettiin jauhamaan noin paria kuukautta ennen matkaa, että ensikertalaisten on suoritettava perillä ns. Viipurin kaste, jonka tietysti kaikki muutkin oli mukamas aikaisemmin suorittanut. Kaste suoritetaan ottamalla tunnin pituinen fyysinen kulttuurinvaihto ko. Marinan, joka oli kyllä hänelle varsin elävästi kuvattu, kanssa. Tätähän kaveri ei aluksi uskonut, mutta taitavasti otin hänen omatkin kaverit juoneen mukaan ja alkoihan matkan lähestyminen nostamaan hikikarpaloita Markon otsalle.

Matkalle lähdettiin ja perillä illan suussa suuntasimme Berry-baariin. Muutaman mukin jälkeen Marinakin saapui paikalle, jonka jälkeen Markon ilme olisi kyllä ollut digikuvan arvoinen. Porukalla kerättiin äkkiä 40 euron kolehti ja painostimme 7 äijän voimin kaveria "kasteelle". Sen verran oli kaveri totinen, että anellen pyysi vielä armoa juoda yksi vodkakola ennen lähtöä kastetilaisuuteen, johon sitten suostuimmekin.

Kului vähän yli tunti Markon ja Marina palatessa baariin ja akti oli todistetusti suoritettu (kysyttiin Marinalta). Marko tilasi vodkakolan ja istui pöytään. "Olihan sekin kokemus, mutta onpahan sitten kaikki porukassa käynyt" , oli ensimmäinen kommentti. Tähänkös sitä vastasin: "niin onhan tässä pöydässä sun lisäksi yksi kaveri joka on käynyt Marinalla", viitaten kaveriin jolle edellisreissulla kustannettiin ko. tamma synttäri"lahjaksi". Syntyi naurunrämäkkä ja tämän jälkeen allekirjoittanutta väännettiinkin makuuasentoon Markon toimesta.

No hyvin pian Marko hyväksyi tulleensa totaalisesti kusetetuksi ja viinan juontia jatkettiin hyvässä hengessä. Tosin aina silloin tällöin ko. tapahtuma nousee pintaan viikonlopun illanistujaisiskeskusteluissamme.

Ps. Kehui muuten Marko, ettei ollut eläissään saanut yhtä mahtavaa poskeen ottoa kuin Marina oli antanut. Ilmeisti muutaman vuosikymmenen kokemus on valttia tässäkin asiassa.
 
Viimeksi muokattu:

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
hyvä polttaripila

Sattuipa kaverilleni tämmöinen idea päälle ja jonka hän toteutti ja kertoi tietenkin koko työporukalle, että totta kai kunnon polttareissa kuuluu olla sitä seksiäkin ja tälle tulevalle ukkomiehelle oli hehkutettu vuoden suihinotosta ja kun kaveri tuli huoneeseen niin osa porukasta piti pyyhettä vähän kuin härkätaistelussa ja tämä innokas tuleva siippa veti pikkuveljensä näkyviin ja vei sen pyyhkeen alta perille josta sitten alkoikin kuulua maiskutus ja hyvää oli kuulemma ollut ja kun kaveri alkoi näyttämään siltä että homma alkaa tuottamaan tulosta, äijät veti pyyhkeen pois ja alta paljastui lievän sängen omaava miespuolinen markkinarako:)

Oli kuulemma lievästi lerpahtanut ja asia oli jäänyt toimittamatta, heheh
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Re: hyvä polttaripila

Viestin lähetti masaman
Sattuipa kaverilleni tämmöinen idea päälle ja jonka hän toteutti ja kertoi tietenkin koko työporukalle, että totta kai kunnon polttareissa kuuluu olla sitä seksiäkin ja tälle tulevalle ukkomiehelle oli hehkutettu vuoden suihinotosta ja kun kaveri tuli huoneeseen niin osa porukasta piti pyyhettä vähän kuin härkätaistelussa ja tämä innokas tuleva siippa veti pikkuveljensä näkyviin ja vei sen pyyhkeen alta perille josta sitten alkoikin kuulua maiskutus ja hyvää oli kuulemma ollut ja kun kaveri alkoi näyttämään siltä että homma alkaa tuottamaan tulosta, äijät veti pyyhkeen pois ja alta paljastui lievän sängen omaava miespuolinen markkinarako:)

Oli kuulemma lievästi lerpahtanut ja asia oli jäänyt toimittamatta, heheh

Ja sä et lukenut tätä City-lehdestä?
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Ei mikään paras, mutta usien käytetty:

Tapahtuu laivalla. Otetan puhelin, arvotaan hytti ja soitetaan:

Viaton Uhri: Mäkinen/Nieminen/haloo (tai jotain)
Jii: Purseri Lindström Infopiesteestä päivää
VU: P-p-päivää
Jii: Meillä on tänään täällä MS XXX:ssä tällainen kilpailu, jossa voi voittaa kahden hengen VIP-risteilyn Turku-Tukholma.
VUY: joo...?
Jii: Tehtäväsi on sanoa 15 sekunnin ajana mahdollisiman monta kertaa Silja Line / Viking Line. Minä otan aikaa ja lasken. Päivän parhaimman tuloksen saanut voittaa risteilyn. Oletteko ymmärtäyt? Haluatteko osallistua?
VU: Kyllä
Jii: Kun sanon nyt, ajanotto alkaa. Oletteko valmis?
VU: Kyllä
Jii: aika alkaa nyt...

Ja loppu on legendaa. Ihmiset huutavat 15 sekunnin ajan vikiline, vikinline, vikinnlain...

Viatonta, mutta ah niin hauskaa.
 

Hielo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, Espoo Blues, HIFK
Viestin lähetti Jii
Tapahtuu laivalla. Otetan puhelin, arvotaan hytti ja soitetaan:
Toimiiko tämä tosiaan? Eikös kaikissa hyttipuhelimissa ole kuitenkin numeronnäyttö? Silloin harvoin, kun on itse moista härveliä käyttänyt, niin on ainakin tullut tsekattua, mistä yritetään häiritä. Infopisteen numerosta ei toki ole hajuakaan, mutta luulisi sen normaalihyteistä erottuvan.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Laivan hyttipuhelin on legenda! Sillä on monet kerrat tehty vaikka mitä kivaa. GOOMillakin tuli soiteltua epämääräisiä puheluita. Erään kaverin kanssa tehtiin tällainen pila, joka tosin kaverini humalatilan takia meni vähän vituroilleen...

XXX: Haloo?
Minä: No hyvää iltaa. Täällä Asko Pukkila laivan henkilökunnasta.
XXX: No iltaa.
Minä: Ihan tässä kysellään, miten risteily on mennyt. Oletteko käyneet syömässä ravintolassa?
XXX: No kyllä on käyty.
Minä: No minun täytyy nyt valitettavasti ilmoittaa, että siellä on vähän ruokamyrkytystä tullut joillekin. Onko teillä ollut oireita?
XXX: No ei kyllä...
Minä: No minä annan laivan kokille, hän saa kertoa asiasta tarkemmin.
Kaverini: Joo.... onksh ollu mitään lakshatiivisia vaikutukshia?
XXX: No ei...
Kaverini: Joo... thäällä Izhmir-Kebab! Shaadaankosh me tulla shinne bileishiin? Jaa... Mikshei?

Viestin lähetti Hielo
Toimiiko tämä tosiaan? Eikös kaikissa hyttipuhelimissa ole kuitenkin numeronnäyttö? Silloin harvoin, kun on itse moista härveliä käyttänyt, niin on ainakin tullut tsekattua, mistä yritetään häiritä. Infopisteen numerosta ei toki ole hajuakaan, mutta luulisi sen normaalihyteistä erottuvan.

Kyllä, mutta aina silloin tällöin se toimii. Eivät kaikki sitä tajua katsoa.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pilapuheluita tuli joskus ala-aste ikäisenä harrastettua. Parhaiten mieleen on jäänyt yksi kerta kun kaverin kanssa teimme pilarin. Alkuosa numerosta oli samanlainen kuin kaikilla muillakin lähialueella asuvilla, mutta loppuosan heitimme hatusta. Aloimme heittämään jotain avutonta huumoria puhelimeen ennenkuin luurin toisessa päässä ollut henkilö ehti sanoa yhtään mitään. Lopulta puhelimesta kuului vihainen "Kukas siellä nyt taas pelleilee!" Ääni kuulosti pelottavan tutulta ja paniikissa suljimme puhelimen.

Tarkastimme puhelinluettelosta, että oliko pelkomme osoittautunut aiheelliseksi. Kyllä oli, nimittäin olimme soittaneet pilapuhelun luokanopettajallemme!

Muistan olleeni aivan kuset housussa mennessäni seuraavana päivänä kouluun. Olin varma, että äänemme oli tunnistettu, sillä emme muuttaneet ääntämme millään tavalla. No, pelko osoittautui turhaksi, sillä opettaja ei ainakaan asiasta mitään maininnut.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Viestin lähetti Hielo
Toimiiko tämä tosiaan? Eikös kaikissa hyttipuhelimissa ole kuitenkin numeronnäyttö? Silloin harvoin, kun on itse moista härveliä käyttänyt, niin on ainakin tullut tsekattua, mistä yritetään häiritä. Infopisteen numerosta ei toki ole hajuakaan, mutta luulisi sen normaalihyteistä erottuvan.

Numeronäytöstä en tiedä, mutta homma toimii. 90 % osallistuu kilpailuun ja loppuja ei kiinnosta. Kukaan ei ole vielä tajunnut joutuneensa armottoman pilan uhriksi.
 

Hielo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, Espoo Blues, HIFK
Viestin lähetti Jii
Numeronäytöstä en tiedä, mutta homma toimii. 90 % osallistuu kilpailuun ja loppuja ei kiinnosta. Kukaan ei ole vielä tajunnut joutuneensa armottoman pilan uhriksi.
Ok, selvä. Olen yllättynyt. Mutta toivottavasti satutaan joskus samaan paattiin, niin huomaat vahingossa itse soittaneesi infopisteeseen. Sinua saatetaan jopa uhkailla putkalla ja laivasta poistolla jatkuvien pilasoittojen vuoksi. Minähän en nimittäin tuollaisiin jujutuksiin mene. No, en varmasti mene! Pöh...
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Viestin lähetti Hielo
Mutta toivottavasti satutaan joskus samaan paattiin, niin huomaat vahingossa itse soittaneesi infopisteeseen.
Sehän se tekisikin homamsta vielä hauskemman.
 

Jukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Joskus vuosia sitten olimme tyttöystäväni kanssa lomareissulla ympäri Suomea. Turussa sain sitten päähäni, että nyt lähetetään ystävälleni pilakortti. Kaveri oli ollut saman kesän Provinssissa hieman heikommassa hapessa ja päättelin, että muistikin on saattanut mennä. Keksimme kirjoittaa kortin muka joltain naiselta, jonka kanssa kaverini oli muka ollut tuossa Provinsissa. Tyttöystävä kirjoittamaan(naisen käsiala) ja teksti pyrittiin kirjoittamaan "siinä rajoilla" ymmärtääkö sen pilaksi vai ei. En nyt muista mitä siinä tekstissä oli, mutta loppuun allekirjoitus:

"T. Merja
ps. kannan rakkautemme hedelmää"

Menin sitten about viikon kuluttua kaverini luo, juteltiin niitä näitä ja jotenkin sain johdateltua keskustelun luontevasti naisiin. Kaveri alkaa selittää, että ei ole viime öinä tullut oikein uni silmään, kun oli tullut kortti joltain naiselta jonka hän oli tavannut Provinsissa. Minä kyselemään, että mikäs siinä nyt on, eikö se ole ihan jees-juttu. "Mutta kun se on vissiin paksuna...Hitto kun mä en muista...kyllä siinä joku muija oli, mutta...en mä muista että mitään sellaista..." Siinä vaiheessa petti pokka ihan totaalisesti ja seuraavaksi jouduinkin väistämään päätäni lähestynyttä sohvatyynyä...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Intissä harrastettiin seuraavaa temppua. Eräs tupakaveri soitti käytännössä päivittäin muijalleen helvetin pitkiä puheluita. No me aina silloin tällöin aloimme huutelemaan taustalla:

"Onko se Merja, kenelle soitat?"

seuraavalla kerralla taasen:

"Tuijalleko sää kilautat?"

ja taas seuraavalla kerralla:

"Onko siellä se sun viime viikon iltavapaahoito... mikä sen nimi nyt oli?"

Kaverin eukko oli kuulemma mennyt aivan täydestä... eikä ollenkaan tykännyt meidän pilasta, kun kuuli mistä oli kyse.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Jukka
"T. Merja
ps. kannan rakkautemme hedelmää"

Loistava käytännön pila! Sopivan raaka, jotta juttu jää takuulla takaraivoon. Kaikilla asianosaisilla. Poikamiehelle tuollaisen voi tehdäkin, mutta perheeliselle moinen olisi jo ilkivaltaa. Kannattaa sitten olla varuillaan, sillä kaveri yrittää melko varmasti joskus päästä tasoihin kanssasi.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti Sistis
Intissä harrastettiin seuraavaa temppua. Eräs tupakaveri soitti käytännössä päivittäin muijalleen helvetin pitkiä puheluita. No me aina silloin tällöin aloimme huutelemaan taustalla:

"Onko se Merja, kenelle soitat?"
seuraavalla kerralla taasen:
"Tuijalleko sää kilautat?"
ja taas seuraavalla kerralla:
"Onko siellä se sun viime viikon iltavapaahoito... mikä sen nimi nyt oli?"
Kaverin eukko oli kuulemma mennyt aivan täydestä... eikä ollenkaan tykännyt meidän pilasta, kun kuuli mistä oli kyse.

Kaverit tekivät tätä samaa pilaa intissä minullekin. En tykännyt ollenkaan, koska .............

..........minulla oli silloin enemmän kuin yksi tyttöystävä.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Oloneuvos
Poikamiehelle tuollaisen voi tehdäkin, mutta perheeliselle moinen olisi jo ilkivaltaa.

Poikain kanssa tuli kerran livautettua varatulle hyttitoverillemme puoliksi käytetty kortsupaketti laivaostosten sekaan juuri ennen laivasta poistumista. Oli kuulemma mies hymy naamalla latonut tuliaisia pöydälle, kunnes kyseinen paketti oli ollut vuorossa. Ei tuosta onneksi sen kummempia sanktioita seurannut, kun syylliset oli arvattu melko nopeasti. No joo, mautontahan tuo oli, mutta alkoholilla oli osuutta asiaan.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaveri oli juuri muuttanut tyttöystävänsä kanssa yhteen ja päätimme poikien kanssa järjestää pienen jekun, joten kirjoitimme lyhyen 'rakkauskirjeen' kaverillemme, jonka teksti oli jotain tahän suuntaan : 'en ikinä unohda sinua **, etkä sinäkään minua t. Päivi'. Jemmasimme kirjeen sängylle lähtiessämme. Kaveri oli sitten palaili kotiin baarireissultamme, jossa tyttöystävä oli pakannut kaikki kamansa laukkuun ja oli juuri kävelemässä asunnosta ulos n. 15 yhdessä asutun minuutin jälkeen. Aika lailla sai selitellä kolmen promillen humalassa, että sai tyttönsä jäämään. Pila siis osui ja upposi, kaverimme oli tosin meille aika pitkän ajan vihoissaan. Viisi minuuttia myöhemmin kotiin ja tyttöystävää ei olisi asunnossa enään ollut.

Puolustuksen sanana voisin sanoa, että kaverin tyttöystävä on rasittava pirttihirmu, joka on pilannut hyvän kaverimme, eli tarkoituksemme oli tehdä hänelle palvelus.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
kun kerta pilapuheluista puhutaan niin pitänee mainita eräs intissä harrastettu soittomuoto.

Tapahtuipa juuri RUK:n viimeisinä päivinä Haminassa, asustin päärakennuksessa ja alimmassa kerroksessa siten että ylempänä oli kaksi kerrosta ja koska talo on vanha niin portaikot ovat _valtavat_. Eli äänet kuuluivat ylemmistä kerroksista varsin hyvin.

Tupakaveri(=TK) sitten soitti yläkerrokseen:

Päivystäjä: 1./2. JK:n päivystäjä blaalbaablaa

TK: Päivää tässä Sampo Vähänen, voisitteko pyytää poikaani TJ Vähästä puhelimeen.

Päivystäjä: Odottakaa hetki

Ja pian ylhäältä kuului kovalla ja selkeällä äänellä huudettuna "Vähänen TJ, Vähänen TJ päivystäjänpöydän luokse".

Itse homman juoni voi olla vanhakin juttu mutta toteutus 100% aito ja hetken kuluttua ylempääkin kuului naurua. Koskaan emme paljastaneet soittojen alkuperää vaikka melkein jokaiseen yksikköön niitä teimme. En nyt tiedä hauskuudesta mutta tilanteeseen sopi ja kaikki nauroivat.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kerran kännispäissään, kellon ollessa noin kaksi yöllä, saimme erään armeija-aikaisen alaiseni kanssa kuningasidean. Tämän ex-alaiseni kämppis oli parhaillaan armeijassa juuri samassa komppaniassa, missä me suoritimme raskaan palveluksemme (Riihimäki, hymiöt perään). No totta kai meidän piti keskellä yötä suorittaa puhelinsoitto päivystäjän puhelimeen. Tietysti laitoimme kuitenkin vielä humalaisemman kaverimme, joka ei ollut palvellut koko yksikössämme, tekemään pilapuhelun, omasta puhelimestaan. Satuimme muistamaan silloisen lääkintäaliupseerin nimen, joten hänen nimissään oli helppo tehdä puhelu.

Päivystäjä: 2 3 1 4 0 2 (tms), ensimmäisen viestikomppanian apupäivystäjä, viestimies nanonano.
Kaverini: No täällä on alikersantti Nänönänö päivää. Pitäisi saada viestimies Se-ja-se puhelimeen.
Päivystäjä: Siis viestimies Se-ja-se?
Kaverini: Kyllä. Asia on erittäin tärkeä.

Päivystäjä kävi herättämässä kaverin kämppiksen.

Kaverini kämppis: Haloo?
Kaverini: Anteeksi, nyt taisi tulla väärä komppania. Hyvää yötä.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Klassisia armeijapiloja eli TJ-piloja, joita siviiliin lähtevät tekevät inttiin jäävien kustannuksella on tullut kuulluksi useampiakin.

Aina yhtä hauska on avata maitolasinen kattolamppu ja rikkoa sen sisälle kananmuna ja ruuvata lamppu kuuppa löyhästi paikoilleen. Jo muutamassa päivässä haju on sanoinkuvaamaton.

Viestintävälineiden parissa puuhailevat ovat avanneet puhelimen mikroofoniosan auki ja ujuttaneet sisälle sardiinin. Puhelut muuttuvat merkittävästi lyhytsanaisemmiksi, kun tuo veikeä vesien vipeltäjä alkaa löyhkäämään.

Silakan tai muun kalan ujuttaminen jonkun onnettoman tyynyn sisään on myös alan klassikko.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Armeijassa pistin joskus erään ääliön nimen herätyslistaan ja ajaksi 4.22 tai jotain vastaava. Kyseinen alikersantti oli varmasti onnesta soikeana kun joku alokas hänet siihen aikaan tuli sotilaallisesti herättämään. Tämä toimi ainakin Olympialaisten aikaan hyvin.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti dana77
Armeijassa pistin joskus erään ääliön nimen herätyslistaan ja ajaksi 4.22 tai jotain vastaava. Kyseinen alikersantti oli varmasti onnesta soikeana kun joku alokas hänet siihen aikaan tuli sotilaallisesti herättämään.
Me oltiin niin ääliöitä, että pistettiin itse nimemme herätyslistaan esim. klo 0.50, 2.50, 4.50 etc.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
No tehän ihan hassuja olitte :D

Eräänä lauantaina kun komppania oli lähes tyhjä ja minä olin valvoja päätin, että herätys tehdään vasta kymmeltä niinkuin sunnuntainakin (kumpikin apupässi "sai" siis valvoa tunnin pidempään). Ei siinä muuta, mutta siellä komppaniassa nukkui tietämättäni yksi kpl varusmiehiä, joka puuhasteli jotain kummallista F-18 torjuntähävittäjien eli Hornettien polttoaineiden kanssa (sekoitti?) ja hän nukkui sitten em. syystä pommiin. No ei kai se minun ongelma, jos Suomen ilmavaivojen uljaimmat kalusteet eli nämä mainitut herhiläiset eivät aamulla päässeet lentoon ihan niin aikaisin kuin joku minuille tuntematon, todennäköisesti pätemistarpeinen komentaja on jossain päättänyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös