Joko olen sokea tai jotain muuta, mutta missä on linkit "edellinen viesti" ja "seuraava viesti", jotka oli vanhemmassa versiossa viestiketjun ylä- ja alaosissa?
Tämä vaatii oman lisäosansa, lisäillään jossain välissä. Wanhan version lisäosa ei uudessa luonnollisesti enää toiminut.
Kellon aika olisi kiva näissä vanhemmissa viesteissä myös, nyt näkyy pelkkä päivämäärä.
Joo, wanhassa versiossa oli jonkinlainen puukotus että myös kellonaika näkyi, sillä Xenforon kehittäjät ovat ajatelleet että se kellonaika on turha yli viikon vanhoissa viesteissä. Tuo pitää jollain tapaa itse koodailla uudelleen kuosiin taas. Tehdään jossain välissä.
Ketjun viestien määrä jos ylittää tuhat niin näkyy 1k vain, ainakin ketjujen selailussa. Tarkka määrä olisi kivempi, ei nyt mikään hirmu tärkeä asia, mutta varmaan joku asetus siellä minkä voisi vaihtaa?
Tämä oli XF2.1-version uudistus, joissa noita lukuja laitettiin lyhyempään muotoon. Periaatteessa mahdollista näyttää luvut ilman lyhentämistä (esim. alafoorumisivuilla on tilastot ilman lyhentämisiä ainakin työpöytänäkymässä). Katellaan.
Onko oikotie alaforumeiden välillä vaihtamiseen poistunut?
Eli se pieni painike oikeassa reunassa sekä sivun ala- että ylälaidassa, muistaakseni kolme viivaa tjsp. Sehän avasi ikkunan, josta pääsi hyppäämään suoraan toiseen alaforumiin? Etenkin puhelimella todella oli todella kätevä.
Tämä pikanavigaatio joka avautui muistaakseni leivänmurupalkin oikeasta laidasta on poistunut XF2 version myötä. Pitääpä katsella jos joku vastaava lisäosa olisi olemassa.
Sitä ketjujen piilottamismahdollisuutta ei tainnut olla mahdollista saada, joten edelleen lienee kaikki sanapelit sun muut pysyvän väkisin näkyvissä?
Ketju-ignore on tulossa, vaatii myös oman lisäosan.
Sellainen huomio muuten, että Chromella mulla ei näy lainkaan mainokset, mutta Firefoxilla näkyy. Mulla ei ole käytössä mitään adblockkeria ja muilla saiteilla mainokset toimii Chromella ihan ok. En valita nykytilasta, koska käytän Chromea perusselailuun, mutta varmaan taloudellisesti teidän kannaltanne olisi hyvä saada mainokset näkyviin myös Chromeen.
Kirjautuneilla ei tällä hetkellä näy mainoksia selaimella kuin selaimella, koska aktiivisia kamppiksia ei ole juuri ajossa. Kirjautumattomilla sen sijaan näkyy täällä kyllä Chromella mainokset, niin mobiilissa kuin desktopilla ja luvuissa ei ole mitään laskua tapahtunut uuden palstan myötä. Outoa.