maksalaatikko
Jäsen
Todella huono uudistus! Todella hankala lukea. Miksi tämä uudistus piti edes tehdä? Antakaa edes teemassa vaihtoehto vaihtaa vanhaan.
Todella huono uudistus! Todella hankala lukea. Miksi tämä uudistus piti edes tehdä? Antakaa edes teemassa vaihtoehto vaihtaa vanhaan.
Pelihän on jo itsessään ääliömäinen, mutta siis. Miksi ei voi kirjoittaa biisin nimeä upotuksen lisäksi? Tai kopioi ja sijoita? Ei voi olla oikeasti noin vaikeaa.
Mutta hei, joku voi! Arvaapa monesti mulle käy niin, että luulen lukevani esimerkiksi keskustelua Donald Trumpista ja ihmettelen miten palstaveljen Tinder-menestys liittyy trumpettiin.... Ennen kuin oivallan, että aiheita selatessa luin yhtä ja klikkasin toista. Nyt ei tarvitse nostaa katsetta 5cm ylemmäs selaimen yläreunaan, msitä ketjun otsikkoa on aiemmin pitänyt muistella, jos ei muuten muista.Teema todella karsea. Enkä voi ymmärtää näitä "luet ketjua" palkkia ja muuta turhaa roskaa. Push ilmoituksen sallimis palkki myös häiritsee para-aikaa tämänkin viestin kirjoitusta, sekä turhan usein rullaa ylös.
Oli ennenkin mahdollista.Onko oman viestin raportoinnin mahdollisuus uuden päivityksen tuomaa herkkua vai onko tuo ollut käytössä aiemminkin? No joka tapauksessa tulee varmasti tarpeeseen.
Mites tämä?Joko olen sokea tai jotain muuta, mutta missä on linkit "edellinen viesti" ja "seuraava viesti", jotka oli vanhemmassa versiossa viestiketjun ylä- ja alaosissa?
Ja mä en ainakaan tykkää näistä nimimerkkien paksuuksista. Ehkä mä oon sit vaan sokea tai vammanen, mutta ärsyttää silmiä nuo paksut kirjaimet nimimerkissä.
Varmaan jo raportoitukin mutta mistä saa tekstin suuremmaksi? Android / Chrome - esteettömyysasetuksista ei enää saa keskustelupuolen leipätekstiä skaalattua suuremmaksi. "Mä en nää mittään!"
Onko oman viestin raportoinnin mahdollisuus uuden päivityksen tuomaa herkkua vai onko tuo ollut käytössä aiemminkin?
Nyt näyttää vähän järkevämmältä, kun tuo oikea palsta ei ole tyhjä. Sellainen huomio muuten, että Chromella mulla ei näy lainkaan mainokset, mutta Firefoxilla näkyy. Mulla ei ole käytössä mitään adblockkeria ja muilla saiteilla mainokset toimii Chromella ihan ok. En valita nykytilasta, koska käytän Chromea perusselailuun, mutta varmaan taloudellisesti teidän kannaltanne olisi hyvä saada mainokset näkyviin myös Chromeen.Kaikkien odottama verkkolehden uutisnosto-palkki on herännyt eloon. (ellei ole asetuksistaan sitä piilottanut)
Joko olen sokea tai jotain muuta, mutta missä on linkit "edellinen viesti" ja "seuraava viesti", jotka oli vanhemmassa versiossa viestiketjun ylä- ja alaosissa?
Kellon aika olisi kiva näissä vanhemmissa viesteissä myös, nyt näkyy pelkkä päivämäärä.
Ketjun viestien määrä jos ylittää tuhat niin näkyy 1k vain, ainakin ketjujen selailussa. Tarkka määrä olisi kivempi, ei nyt mikään hirmu tärkeä asia, mutta varmaan joku asetus siellä minkä voisi vaihtaa?
Onko oikotie alaforumeiden välillä vaihtamiseen poistunut?
Eli se pieni painike oikeassa reunassa sekä sivun ala- että ylälaidassa, muistaakseni kolme viivaa tjsp. Sehän avasi ikkunan, josta pääsi hyppäämään suoraan toiseen alaforumiin? Etenkin puhelimella todella oli todella kätevä.
Sitä ketjujen piilottamismahdollisuutta ei tainnut olla mahdollista saada, joten edelleen lienee kaikki sanapelit sun muut pysyvän väkisin näkyvissä?
Sellainen huomio muuten, että Chromella mulla ei näy lainkaan mainokset, mutta Firefoxilla näkyy. Mulla ei ole käytössä mitään adblockkeria ja muilla saiteilla mainokset toimii Chromella ihan ok. En valita nykytilasta, koska käytän Chromea perusselailuun, mutta varmaan taloudellisesti teidän kannaltanne olisi hyvä saada mainokset näkyviin myös Chromeen.
Näinhän se olikin, eli tosiaan Firefoxilla en ollut kirjautuneena.Kirjautuneilla ei tällä hetkellä näy mainoksia selaimella kuin selaimella, koska aktiivisia kamppiksia ei ole juuri ajossa. Kirjautumattomilla sen sijaan näkyy täällä kyllä Chromella mainokset, niin mobiilissa kuin desktopilla ja luvuissa ei ole mitään laskua tapahtunut uuden palstan myötä. Outoa.