Palsta päivitetty Xenforon uusimpaan versioon, bugit ja palautteet tähän ketjuun

  • 140 847
  • 585

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Todella huono uudistus! Todella hankala lukea. Miksi tämä uudistus piti edes tehdä? Antakaa edes teemassa vaihtoehto vaihtaa vanhaan.

Ainakin kännykällä pystyasennossa aivan paska uudistus. Tuntuu että nyt joka päivityksessä korostuu enemmän ja enemmän ”some” henkisyys. Meinaan että itse keskustelu aika epäkeskiössä ja kaikki vitun ”tykkää” napit ym vie ruudulta tilan.
 

Salming

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Vegas Golden Knights
Punaisten viivojen paikalle ketjujen sivunumerot, jottei erikseen tarvitsisi mobiililla ensin avata ketjua, jotta voisi päästä suoraan esimerkiksi toiselle tai toiseksi viimeiselle sivulle. Kiitos.
 

Liitteet

  • IMG_20190828_230333.png
    IMG_20190828_230333.png
    250 KB · kertaa luettu: 325
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Karun näköinen uudistus, mutta siltähän se on kai tuntunut joka kerta, kun palstan ulkoasua ja toimintoja on uusittu. Eiköhän siis tähänkin totu viikkojen tai kuukausien päästä.

Hauska fakta: kun tulin uusitulle sivulle ensimmäistä kertaa, kursori meni automaattisesti entiseen "Kirjaudu"-namiskan paikkaan.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Teema todella karsea. Enkä voi ymmärtää näitä "luet ketjua" palkkia ja muuta turhaa roskaa. Push ilmoituksen sallimis palkki myös häiritsee para-aikaa tämänkin viestin kirjoitusta, sekä turhan usein rullaa ylös.
Mutta hei, joku voi! Arvaapa monesti mulle käy niin, että luulen lukevani esimerkiksi keskustelua Donald Trumpista ja ihmettelen miten palstaveljen Tinder-menestys liittyy trumpettiin.... Ennen kuin oivallan, että aiheita selatessa luin yhtä ja klikkasin toista. Nyt ei tarvitse nostaa katsetta 5cm ylemmäs selaimen yläreunaan, msitä ketjun otsikkoa on aiemmin pitänyt muistella, jos ei muuten muista.

Push ilmoituksista en välitä enkä niitä kaipaa, mutta ei tuo palkkikaan nyt häirinnyt, kun kerran naputteli ettei niitä kaipaa.

Lindholm-teema taitaa olla näistä kahdesta parempi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Laha

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Mulle ilmestyi vähän aikaa sitten bugi, jossa oli teksti "502 Bad Gateway". Se on nyt korjaantunut. Mun käytössä on HP läppäri, jossa on Windows 10 -käyttöjärjestelmä. Selaimena on Opera.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Mistä pääsen jonkun ketjun vanhimpaan lukemattomaan viestiin? Vanhalla softalla oli se sininen pikku pallo ketjun otsikon edessä.
 

mutina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Fife Flyers
Siistin ja raikkaan näköinen palsta, ihan kuin olisi siirrytty pukkarista jäälle. Tottuminen kesti sen muutaman minuutin. Tykkään.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ketjujen erottaminen ei ole kovin selkeää. Varsinkaan tuo harmaa-vaalea-harmaa ketjun taustamalli ei ole mikään hyvä.

Vaadin vanhaa sinipunaista viivaa takaisin,
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Varmaan jo raportoitukin mutta mistä saa tekstin suuremmaksi? Android / Chrome - esteettömyysasetuksista ei enää saa keskustelupuolen leipätekstiä skaalattua suuremmaksi. "Mä en nää mittään!"

Itsellä mobiili näkyy oikein mainiosti (iPhonen ja iPadin Safari) mutta läppärin näytöllä leipäteksti on nyt setämiehen silmille inasen pientä.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Mobiilissa on ongelmallista, että Uusien viestien linkki on joka kerta erilainen. Näin ei voi tehdä toimivaa pikakuvaketta ruudulle. Pystyisikö tekniikka muuttamaan tuon uudet viestit url:n sellaiseksi, että lopun vaihtuva numerosarja puuttuu?
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Kaikkien odottama verkkolehden uutisnosto-palkki on herännyt eloon. (ellei ole asetuksistaan sitä piilottanut)
Nyt näyttää vähän järkevämmältä, kun tuo oikea palsta ei ole tyhjä. Sellainen huomio muuten, että Chromella mulla ei näy lainkaan mainokset, mutta Firefoxilla näkyy. Mulla ei ole käytössä mitään adblockkeria ja muilla saiteilla mainokset toimii Chromella ihan ok. En valita nykytilasta, koska käytän Chromea perusselailuun, mutta varmaan taloudellisesti teidän kannaltanne olisi hyvä saada mainokset näkyviin myös Chromeen.
 

Ylläpito

Administrator
Joko olen sokea tai jotain muuta, mutta missä on linkit "edellinen viesti" ja "seuraava viesti", jotka oli vanhemmassa versiossa viestiketjun ylä- ja alaosissa?

Tämä vaatii oman lisäosansa, lisäillään jossain välissä. Wanhan version lisäosa ei uudessa luonnollisesti enää toiminut.

Kellon aika olisi kiva näissä vanhemmissa viesteissä myös, nyt näkyy pelkkä päivämäärä.

Joo, wanhassa versiossa oli jonkinlainen puukotus että myös kellonaika näkyi, sillä Xenforon kehittäjät ovat ajatelleet että se kellonaika on turha yli viikon vanhoissa viesteissä. Tuo pitää jollain tapaa itse koodailla uudelleen kuosiin taas. Tehdään jossain välissä.

Ketjun viestien määrä jos ylittää tuhat niin näkyy 1k vain, ainakin ketjujen selailussa. Tarkka määrä olisi kivempi, ei nyt mikään hirmu tärkeä asia, mutta varmaan joku asetus siellä minkä voisi vaihtaa?

Tämä oli XF2.1-version uudistus, joissa noita lukuja laitettiin lyhyempään muotoon. Periaatteessa mahdollista näyttää luvut ilman lyhentämistä (esim. alafoorumisivuilla on tilastot ilman lyhentämisiä ainakin työpöytänäkymässä). Katellaan.

Onko oikotie alaforumeiden välillä vaihtamiseen poistunut?
Eli se pieni painike oikeassa reunassa sekä sivun ala- että ylälaidassa, muistaakseni kolme viivaa tjsp. Sehän avasi ikkunan, josta pääsi hyppäämään suoraan toiseen alaforumiin? Etenkin puhelimella todella oli todella kätevä.

Tämä pikanavigaatio joka avautui muistaakseni leivänmurupalkin oikeasta laidasta on poistunut XF2 version myötä. Pitääpä katsella jos joku vastaava lisäosa olisi olemassa.

Sitä ketjujen piilottamismahdollisuutta ei tainnut olla mahdollista saada, joten edelleen lienee kaikki sanapelit sun muut pysyvän väkisin näkyvissä?

Ketju-ignore on tulossa, vaatii myös oman lisäosan.

Sellainen huomio muuten, että Chromella mulla ei näy lainkaan mainokset, mutta Firefoxilla näkyy. Mulla ei ole käytössä mitään adblockkeria ja muilla saiteilla mainokset toimii Chromella ihan ok. En valita nykytilasta, koska käytän Chromea perusselailuun, mutta varmaan taloudellisesti teidän kannaltanne olisi hyvä saada mainokset näkyviin myös Chromeen.

Kirjautuneilla ei tällä hetkellä näy mainoksia selaimella kuin selaimella, koska aktiivisia kamppiksia ei ole juuri ajossa. Kirjautumattomilla sen sijaan näkyy täällä kyllä Chromella mainokset, niin mobiilissa kuin desktopilla ja luvuissa ei ole mitään laskua tapahtunut uuden palstan myötä. Outoa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ketju-ignore tulossa? Hallelujaa ja kiitos!
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Kirjautuneilla ei tällä hetkellä näy mainoksia selaimella kuin selaimella, koska aktiivisia kamppiksia ei ole juuri ajossa. Kirjautumattomilla sen sijaan näkyy täällä kyllä Chromella mainokset, niin mobiilissa kuin desktopilla ja luvuissa ei ole mitään laskua tapahtunut uuden palstan myötä. Outoa.
Näinhän se olikin, eli tosiaan Firefoxilla en ollut kirjautuneena.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Pelikieltojen tykkäystoiminto on mielestäni turha.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Pieni juttu, mutta sattui niin pahasti silmään. Kierrätyskeskuksen ketjujen lopussa "valikkopalkista" puuttuu ään pisteet kierratyskeskuksesta.
 

Liitteet

  • ääkköset.png
    ääkköset.png
    7,6 KB · kertaa luettu: 290
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös