Äkkiseltään luulin, että sivu jotenkin lagaa eikä lataudu kunnolla, mutta sitten tajusin, että täällä on vain ulkoasu vaihtunut ja tämä uusi ulkoasu nyt vain on tällainen. No, kai tähänkin tottuu.
Tosiaan tämä uusi ulkoasu on jotenkin niin "tyhjä" (ei ole vielä mainosbannereita sun muuta), että kiistatta näyttää siltä kuin sivu ei latautuisi kunnolla. Mutta hyvä tämä on, siirryin heti tähän silmälle miellyttävävään yö teemaan. Tulee mieleen joitakin metallimusiikki foorumeita, joiden ulkoasu on juuri tällainen.. hieno lisäys muuten tuo yläpalkissa oleva "luet ketjua" tieto. Koska monessa ketjussa, etenkin ässäosiossa, puhutaan temaattisesti ihan samoista asioista, niin enää ei tarvitse skrollata takaisin ylös katsomaan, että mitäs ketjua minä tässä nyt ylipäätään luen..
Mutta onpahan muuten todella, siis todella, ahdistava tuo ketjun otsikon vieressä oleva pieni puhekupla joka näyttää montako viestiä olen siihen ketjuun vuosien saatossa yhteensä kirjoittanut. Mitä hemmettiä kukaan tekee sellaisella tiedolla? Ihan nyt vaikka, että minä olen kirjoittanut Salatut Elämät ketjuun 89 viestiä, ei mitään relevanttia informaatiota ole sellainen. Itse en koe tuota kuin lähinnä ahdistavana *hymiö*