Samaa paskaa on ollut Mannisen peli myös aiemmissa peleissä, paitsi ekassa pelissä. Juuri Kärppiä vastaan pelasi hyvin, mutta sen jälkeen on ollut heikkoa.Mitä on tapahtunut Sakari Manniselle? Onko noin jännää pelata Oulussa?
Totta kyllä. Sitten vielä Suhonen pelaa 2-1 niin väärin ku voi pelata.Samaa paskaa on ollut Mannisen peli myös aiemmissa peleissä, paitsi ekassa pelissä. Juuri Kärppiä vastaan pelasi hyvin, mutta sen jälkeen on ollut heikkoa.
Se pakki taisi olla myös Manninen eli kahden Mannisen yhteispelin seurauksena tuli tuo vastahyökkäys.Paskemmin se pakki pelasi joka lähti sinne pitään viivaa kun Manninen oli laitapainissa.
Se pakki taisi olla myös Manninen eli kahden Mannisen yhteispelin seurauksena tuli tuo vastahyökkäys.
Lahti startannee joskus tammikuussa.
Kerholla tänään 56 laukausta joista 21 ohi. Kärppien vastaavat luvut on 38 ja 7. Tehotonta.
Vaikka Lahti on ollut tehoton kuten koko muukin joukkue niin omaan silmään kyllä painaa melkein eniten duunia heti Turusen jälkeen.Mä en oikeastaan koskaan tajunnut tota Lahden hankintaa. Vois verrata melkein Luomalaan. Yhden kauden tähdenlento jolla ei pitäisi olla mitään asiaa edes kerhossa kärkiketjuihin. Nämä rahat olisi voitu käyttää oikeasti hyvään pelimieheen.
Vaikka Lahti on ollut tehoton kuten koko muukin joukkue niin omaan silmään kyllä painaa melkein eniten duunia heti Turusen jälkeen.
Totta kyllä, mutta kun tarpeeksi kauan tekee asioita oikein niin kyllä se tulos tulee perässä. Lahden kohdalla näen näin, mutta valitettavasti esim. S.Mannisen kohdalla en tällä hetkellä voi samoin ajatella.Kyllä Lahdelta pitää odottaa pisteitä. Kiva että painaa duunia mutta ymmärtääkseni on kerhossa kalleimpia pelaajia jotenka se tehoton työnteko ei riitä. Varsinkaan tulosyksikössä.
Mä en oikeastaan koskaan tajunnut tota Lahden hankintaa. Vois verrata melkein Luomalaan. Yhden kauden tähdenlento jolla ei pitäisi olla mitään asiaa edes kerhossa kärkiketjuihin. Nämä rahat olisi voitu käyttää oikeasti hyvään pelimieheen.
Olen ihan samaa mieltä; Lahti on nykyotteillaan melkoinen paperitiikeri.Kyllä Lahdelta pitää odottaa pisteitä. Kiva että painaa duunia mutta ymmärtääkseni on kerhossa kalleimpia pelaajia jotenka se tehoton työnteko ei riitä. Varsinkaan tulosyksikössä.
Totta kyllä, mutta kun tarpeeksi kauan tekee asioita oikein niin kyllä se tulos tulee perässä. Lahden kohdalla näen näin
Kyllä. Lahti sentään hakee niitä oivaltavia syöttöjä ja onnistuukin saamaan kiekkoa maalille. Kiekottomat pelaajat ovat vaan aina ihan pihalla tai unessa.Vaikka Lahti on ollut tehoton kuten koko muukin joukkue niin omaan silmään kyllä painaa melkein eniten duunia heti Turusen jälkeen.
Mielestäni ei lainkaan outoja siksi, että tällaiset pelit pitää voittaa. Kerho hävisi omiin karkeisiin virheisiinsä ottelun, jota se hallitsi reilut kaksi erää. Kärpät oli ajoittain aivan purjeissa, mitä ei ole nähty Liiga-jäillä vuosikausiin.Vähän outoja kommentteja? Mun mielestä HPK pelasi hyvän pelin. Tottakai tehottomuus vaivasi, mutta muuten oltiin kyllä Kärppiä edellä aika reilusti. Kauden paras peli sen ensimmäisen Kärppä-pelin kanssa.