Viestien lähettäminen ja profiilimuutokset onnistuvat väärällä tilillä ja ei mitään tietoa miten pääsisin lähettämään viestin oikealla tilillä.Kukaan ei ollut siis kirjautuneena eri tunnuksella, vain sai väärän sivun välimuistista. Esimerkiksi viestien lähettäminen, profiilimuutokset ym. eivät olisi onnistuneet väärällä tunnuksella.
Kirjoititkin tämän viestin @Kouhia'na.Puhelimella kun selaan palstaa niin olen automaattisesti kirjautuneena sisään nimimerkillä Kouhia, sekä pystyn näkemään hänen yhteystietonsa ym. En normaalisti kirjaudu sisään ollenkaan, en nytkään, mutta silti olen jostain syystä Kouhia.
Aivan eri nimimerkillä kuitenkin rekisteröitynyt palstalle.
Läppärillä en ole kirjautuneena automaattisesti kun avaan keskustelupalstan
Esimerkiksi viestien lähettäminen, profiilimuutokset ym. eivät olisi onnistuneet väärällä tunnuksella.
Tämmönen nimimerkki täällä vaikka minulla ei edes tunnuksia palstalle..
Puhelimella kun selaan palstaa niin olen automaattisesti kirjautuneena sisään nimimerkillä Kouhia, sekä pystyn näkemään hänen yhteystietonsa ym. En normaalisti kirjaudu sisään ollenkaan, en nytkään, mutta silti olen jostain syystä Kouhia.
Aivan eri nimimerkillä kuitenkin rekisteröitynyt palstalle.
Läppärillä en ole kirjautuneena automaattisesti kun avaan keskustelupalstan
Edelleen? Mitä vittua Ylläpito?Omilla tunnuksilla kun kirjautuu niin menee random jonkun toisen profiiliin. Onneksi ei tullut kiusausta lukea yksityisviestejä.
Itsekin olin ihan kirjautuneena sisään nimimerkillä jussizip.
Kolmenkymmenen vuoden kokemuksella voisi sanoa että ei mennyt ihan putkeen tämä homma.Hupsista ja sillee
Sitten meitä on kaksi, omalla vaan ajellaan. Olen kokeillut tabletilla ja puhelimellakin, en saa muuta kuin oman tunnuksen, nimimerkki moderaattori olisi ollut toiveissa.Etusivulla kun klikkaa linkkiä Vapaa keskustelu, niin päättyy takaisin etusivulle. Siis keskusteluosion.
Mainittakoon erikseen, että olen ihan oikealla tunnuksella kirjautunut. Lienen vähemmistössä.