Toimiiko muillakin keskustelupalsta erityisen hitaasti? Chrome + uBlock origin käytössä.
Lisäksi tämä oli vähintäänkin hyvin mielenkiintoista. Itse elin hetken elämää @Käyttäjänimetön silmin.Toimii pirun hitaasti. Heittää jatkuvasti ulos. Ja mielenkiintoisinta oli kun Knoxin sijaan luki rrreino nimimerkin kohdalla.
No niin nyt toimii, joskin hyvin hitaasti, omalla kohdallani. Koko 11-16.30 välin kirjautuminen ei onnistunut.
Lisäksi tämä oli vähintäänkin hyvin mielenkiintoista. Itse elin hetken elämää @Käyttäjänimetön silmin.
E: Ei kyllä toimi sittenkään...
Mietin muuten ihan läpällä itsekin tätä. Jännästi sattuu juuri siihen hetkeen kun Trolliginal Jags on lakaistu pois palstalta.TOJ:n tekemä cyberisku kyseessä...
Ei nuo kyllä itsestään vaihtele tuolla tavalla. Joko kyseessä todella iso tietokantabugi tai tosiaan jotain injektioiden tapaista. Lykkyä tykö JA:n tiimille!Ei kuulosta kovin hyvältä nuo käyttäjänimien sekaannukset. En ole mikään tietokanta-asiantuntija, mutta onkohan kanta moilahtanut. Odotellaan maltilla ja tsemppiä palautteluihin.
Isossa kuvassa tärkeimpinä ovat salatun yhteyden käyttöönotto sekä siirto uusille palvelimille. Paljon muutakin toki, ja siis aiemmassa päivityksessä oli kyse samasta asiata.Mikä tämänkertaisen päivityksen tarkoitus muuten oli, vastahan täällä päivityksiä tehtiin? Tuntuu nimittäin oikeasti vetäneen ihan solmuun koko palstan.
Varmasti toimii jo aiemmin. Tämän mittaluokan ongelmat ovat aina harmillisia, mutta ollaan oltu kuitenkin siltä osin onnellisessa tilanteessa, että niitä on keskimäärin kerran parissa vuodessa korkeintaan.No tsemppiä sinne asennushommiin. Ehkä liigan seuraavien playoffien aikaan palsta toimii jo normaalisti.
Ei kuulosta kovin hyvältä nuo käyttäjänimien sekaannukset. En ole mikään tietokanta-asiantuntija, mutta onkohan kanta moilahtanut. Odotellaan maltilla ja tsemppiä palautteluihin.
E: Onko tässä oltava huolissaan mahdollisesta tietoturva-poikkeamasta liittyen tuohon havaittuun käyttäjänimien sekaannuksiin? Vai onko kyseessä pelkkä väärän nimen näkyminen, ei varsinainen kirjautuminen profiiliin. Suosittelisin melkein lappua luukulle, jotta homman saa rauhassa hoidettua kuosiin.
Kirjautumisiin liittyvät ongelmat eivät liity tietokantaan tai varsinaisesti ole ihan sen mittakaavan tietoturvaongelma kuin jos tosiaan olisi mahdollista kirjautua väärällä tunnuksella. Koko haasteiden nippu juontaa nyt välimuistipalvelimen käytöstä, mikä toisaalta blokkasi ensin kirjautumisia poikkeuksellisesti, ja sen jälkeen taas tarjoili välimuistista vääriä sivuja, joita sinne ei olisi pitänyt säilöä. Kukaan ei ollut siis kirjautuneena eri tunnuksella, vain sai väärän sivun välimuistista. Esimerkiksi viestien lähettäminen, profiilimuutokset ym. eivät olisi onnistuneet väärällä tunnuksella.Ei nuo kyllä itsestään vaihtele tuolla tavalla. Joko kyseessä todella iso tietokantabugi tai tosiaan jotain injektioiden tapaista. Lykkyä tykö JA:n tiimille!
Minulle kävi myös tämä väärällä tunnuksella kirjautuminen. Vaikka en olisikaan pystynyt tekemään muutoksia (en kylläkään kokeillut), pääsin katsomaan tämän toisen henkilön tietoja eli esimerkiksi sähköpostiosoitteen... Tämä on sen luokan bugi, että pitäisi saada kuntoon asap!Kukaan ei ollut siis kirjautuneena eri tunnuksella, vain sai väärän sivun välimuistista. Esimerkiksi viestien lähettäminen, profiilimuutokset ym. eivät olisi onnistuneet väärällä tunnuksella.
Sama probleema kuin Leonilla ja aamusta olin kirjautuneena Perverttinä. Nyt lakkasi onneks sen, että kun suljen selaimen ja avaan, ei tarvi joka kerta kirjautua uudelleen.En kai mä kolmea kertaa peräkkäin voi painaa väärää nappia hiirellä? Yritän lähettää postausta ja palsta ilmoittaa jotain "Tämä toiminto on saatavilla ainoastaan postitse. Palaa takaisin ja yritä uudelleen."?
Vittu täällä toimi taaskaan muu kuin pelikieltoilmoitukset.