Palautteet ja bugit palstasta

  • 231 683
  • 1 803

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ihan sama mikä bitti on mennyt poikittain ja mitä veditte päin helvettiä tässä, niin vähintä @Ylläpito mitä voitte nyt tässä tehdä on se, että kerrotte avoimesti mistä tässä oikeasti oli kysymys. Ihan ei nimittäin mene läpi se selitys että "joo välimuistista tuli läpi väärät tiedot", jos täällä on tosiaan kirjoitettu viestejä toisen käyttäjän tunnnuksella.

Ja tämän viestin kirjoitti sitten nimimerkki @Roger Moore , jos nyt sattui vaikka @Ötökkä tai @Moderaattorit tai @Turha Kaukalo nimimerkkinä tulemaan ihan vaan "välimuistiongelmien" vuoksi.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Joo ei ollut ihan hetki kun noista ongelmista kärsittiin, aamuyöllä neljän maissa käväisin kännykän Chromella palstalla ja olin kirjautuneena nimimerkillä @Redrose. Muutamaa tuntia myöhemmin kun pääsin kotiin, koitin kirjoittaa tähän ketjuun (ja muihinkin) ja välillä puski virheilmoituksia, välillä lähetä-napista ei vaan tapahtunut mitään. Tuo liitteenä oleva virheilmoitus toki oli aika huvittava, että jotain positiivistakin. Mistä löytyy @Ylläpiton postiosoite?

EDIT: Olihan siellä näköjään jo eilisen puolella menneet profiilit sekaisin. Kuinka palstan annettiin olla noin kauan pystyssä vaikka bugi oli tiedossa?
 

Liitteet

  • postitse.jpg
    postitse.jpg
    20,6 KB · kertaa luettu: 458
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Spartalaiset puukäsiajokoiragladiaattorit
Kiitos @Kuubextra ja @Toni85 ja muut tiedosta. Olisin nyt ihan ilman sarvia ja hampaita kysymässä mikä se tietoturvan osuus tässä tilanteessa on/oli. Henkilötietoina voisi pitää vaikka sähköposti-osoitetta jos vaikka olisi oikealla nimellään.

E:typoa...
Eikä välttämättä tarvi edes s-postin olla oikealla nimellään. S-postiosoitteen perusteella voi pystyä selvittämään esim. some-tilejä.

Eihän tää nyt ihan nappiin mennyt.
 

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Die Nationalmannschaft
@Käärityt hihat, tosiaan tuo oli lähinnä kysymys ylläpidolle, ei vähättely ettei mitään tietoturva-ongelmaa ollut. Olin siitä aika alusta asti huolissaan kun tietoa alkoi tulla.
 

Kouhia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienosti meni. Kiitos @karotenoidi, hyvin hoidettu ja ainakaan toivottavasti kiusaus ei noussut suureksi onkia tietojani.

Mutta, mistä voin olla varma että vain tämä yksi käyttäjä oli ns. minä?
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Järkyttävää puuhastelua. Kun ilmiselvästi teillä Jatkoaika ei ole edes alkeellista osaamista hoitaa näitä tietokanta-asioita hankkikaa se ulkopuolinen apu ennen eikä jälkeen.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Puhelimella kun selaan palstaa niin olen automaattisesti kirjautuneena sisään nimimerkillä Kouhia, sekä pystyn näkemään hänen yhteystietonsa ym. En normaalisti kirjaudu sisään ollenkaan, en nytkään, mutta silti olen jostain syystä Kouhia.

Aivan eri nimimerkillä kuitenkin rekisteröitynyt palstalle.

Läppärillä en ole kirjautuneena automaattisesti kun avaan keskustelupalstan

Tämän yllä olevan viestin kirjoitin kännykällä jolloin olin kirjautuneena @Kouhia :n nimellä. Ja edelleen kun avaan kännykällä keskustelupalstan olen automaattisesti kirjautuneena Kouhian tunnuksella. Ja olen kirjautunut ulos palstalta hänen tunnuksillaa. Silti jostain syystä kun avaan palstan, olen kirjautuneena Kouhiana.

Saanko nyt penttiä kun mulla onkin tietämättäni tuplatunnarit?
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Aloin tässä nyt miettimään, että kun kirjautumista ei hyväksytty välillä vaan ohjasi vain pääsivulle, niin tekeekö se näin jos joku muu on tunnuksellani sisässä?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tänään jouduin kirjautumaan uusiksi sisään tänne. Kuka tunnustaa?

Sai tietää mitä treidejä olin tehnyt esim. 2014 GMC-liigassa, perkele.

Vaihtakaa nyt ihmiset ainakin salasana ja kirjautukaa ulos palstalta kerran.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Allekirjoittanut myös ihan omalla nimimerkillä koko päivän.
Onneksi Don Tamilla ei ole nimimerkkiä jatkoajalla. Siitä ei ihan vähällä selviäisikään, kun saisi kyseisen nimimerkin haltuun ja alkaisi Aurinkokuninkaan brändillä pilailemaan täällä kirjoittelemaan mitä sattuu. Saisi nimittäin olla aikana nöyränä ja valmiina pyytelemään anteeksi, kun Tami laittaa Jaguarinsa käyntiin ja lähtee tulemaan.
 

Kouhia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi mä olen tulilinjalla nyt joka käyttäjällä?

Saatana sentään mitä puuhastelua! Yritin salasanaa vaihtaa, eipä päästä sivulle.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mä sain salasanan vaihdettua eli joillakin toimii ja joillakin ei.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Koitin tutkia, onko joku hassuttelija kirjoittanut viestejä profiilillani, mutta haku löytää tunnuksellani tasan kolme viestiä, viimeisen tunnin sisään kirjoittamani. Mistä näen onko joku kirjoittanut tuon sekoilun aikana nimelläni jotain vittuiluviestejä? @Ylläpito
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Miksi mä olen tulilinjalla nyt joka käyttäjällä?

Saatana sentään mitä puuhastelua! Yritin salasanaa vaihtaa, eipä päästä sivulle.

Nyt sain kirjauduttua kännykästä ulos sun tunnareilla. Ja kun avaa uudelleen niin en ole enää kirjautuneena millään tunnuksilla, en omilla enkä vierailla.
 

cheap_shot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Jokerit, KäPa, Liverpool
Täähän on ihan täyttä Kummelia, varmaan Ylläpidon postiosoite sama kuin Jankon Betonilla.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kannattaisko nyt ottaa se töpseli irti siksi aikaa että ihan oikeasti toimii? Vähän väliä tulee virheilmoituksia kun Guru on alkanut meditoimaan, ja ties mitä muuta. Tästä paskasta ette hyödy @Ylläpito sen enempää te kuin me kirjoittajatkaan.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Kannattaisko nyt ottaa se töpseli irti siksi aikaa että ihan oikeasti toimii? Vähän väliä tulee virheilmoituksia kun Guru on alkanut meditoimaan, ja ties mitä muuta. Tästä paskasta ette hyödy @Ylläpito sen enempää te kuin me kirjoittajatkaan.

Pitäkää auki vaan. Kiekkopesässä eräs arvostettu nero tiivisti syyt tähän


Vaan tunti aikaa ja pelit alkaa, mihin ihmiset nyt purkaa pahaa oloaan jos ei otteluseurantaan pääse melttoamaan? Hakkaako ne koiriaan ja akkojaan? Tai vielä pahempi juttu, ei kai ne tänne tule?!”
 

Jöhnis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Mä oon nyt sitten näköjään jöhnis. No mennään nyt jöhniksenä jonkun aikaa ja kirjoitellaan hassuja viestejä ympäri jatkoaikaa.

No ei kirjoiteta, eikä se ole edes mahdollista, vai mitä @Ylläpito?
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Koitin tutkia, onko joku hassuttelija kirjoittanut viestejä profiilillani, mutta haku löytää tunnuksellani tasan kolme viestiä, viimeisen tunnin sisään kirjoittamani. Mistä näen onko joku kirjoittanut tuon sekoilun aikana nimelläni jotain vittuiluviestejä? @Ylläpito

Jep sama homma täällä. Ei näy yhtäkään viesteistä, joita kirjoitettu aiemmin. No ehkä jossain vaiheessa paljastuu onko omaa tunnusta väärinkäytetty?

Jonkun tovin olen ollut töissä it-alalla ja tietokantojen parissa. Vastaavaa mokailua en ole koskaan nähnyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös