Palautteet ja bugit palstasta

  • 231 623
  • 1 803

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Die Nationalmannschaft
Jos tilanne ei ole hallinnassa, Palsta kiinni. Tällaiset tilanteet muutenkin saattavat olla tiettyjen tahojen mellastuspaikkoja. Mutta, luotan että ylläpito tietää missä mennään.
 

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Jos käyttäjien yksityisyys on vaarantunut niin sitten varmaan kannattaisi tosiaan laittaa sivusto alas kunnes on selvillä mitä täällä tapahtuu.
 

SampoHoitaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt homma bugittaa ja pahasti!

@Ylläpito laittakaa palsta heti kiinni, sillä tämä viesti tuli kirjoitettua aivan eri tunnuksella millä sen olisi pitänyt tulla!!!!!

Kukaan ei ollut siis kirjautuneena eri tunnuksella, vain sai väärän sivun välimuistista. Esimerkiksi viestien lähettäminen, profiilimuutokset ym. eivät olisi onnistuneet väärällä tunnuksella.
Viestien lähettäminen ja profiilimuutokset onnistuvat väärällä tilillä ja ei mitään tietoa miten pääsisin lähettämään viestin oikealla tilillä.

Nyt kyseessä on siis hyvin kriittinen tietoturvaongelma!
 
Viimeksi muokattu:

Petrick

Jäsen
Tämmönen nimimerkki täällä vaikka minulla ei edes tunnuksia palstalle..
 

kimbe66

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minä olin aamulla ensin Oto Hascak, ja kun kirjauduin siltä nimimerkiltä ulos, niin olinkin sistis. Jotakin on siis pahasti pielessä täällä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Onko tämä JAn sekaisin oleminen nyt jonkun käyttäjän ennustama ryssätrollien kosto TOJn poistamisesta?
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Kun yritin yöllä lähettää viestiä, minulle tuli ilmoitus, että palvelun saa käyttöön vain postitse. Koko ajan tuli virheilmoituksia numeroilla 502 ja 503.
 

Kouhia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Puhelimella kun selaan palstaa niin olen automaattisesti kirjautuneena sisään nimimerkillä Kouhia, sekä pystyn näkemään hänen yhteystietonsa ym. En normaalisti kirjaudu sisään ollenkaan, en nytkään, mutta silti olen jostain syystä Kouhia.

Aivan eri nimimerkillä kuitenkin rekisteröitynyt palstalle.

Läppärillä en ole kirjautuneena automaattisesti kun avaan keskustelupalstan
 

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Die Nationalmannschaft
Menee itseltäni ehkä jankkaamiseksi, mutta on pakko kysyä ihan suoraan onko JA enää ylläpidon hallussa? Tämä sen takia, että tilanne on kaikille ihan selvä ja silti tänne pääsee edelleen kirjautumaan ym.
 

karotenoidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Canucks, PYRY
Puhelimella kun selaan palstaa niin olen automaattisesti kirjautuneena sisään nimimerkillä Kouhia, sekä pystyn näkemään hänen yhteystietonsa ym. En normaalisti kirjaudu sisään ollenkaan, en nytkään, mutta silti olen jostain syystä Kouhia.

Aivan eri nimimerkillä kuitenkin rekisteröitynyt palstalle.

Läppärillä en ole kirjautuneena automaattisesti kun avaan keskustelupalstan
Kirjoititkin tämän viestin @Kouhia'na.

Tulkaa nyt @Ylläpito selittämään. Ei voi kerta kaikkiaan olla niin, että ihmiset kirjoittelevat tänne toisten tunnuksilla eikä kukaan vedä töpseliä seinästä.
 

cheap_shot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Jokerit, KäPa, Liverpool
Mielenkiintoista settiä, jengi kirjottelee muiden tunnuksilla vaikka @Ylläpito edellisellä sivuilla sanoi sen olevan mahdotonta. Vähän antaa huonon kuvan palstan ylläpidon ammattitaidosta, kun ei vissiin itsekkään olla ihan kartalla missä mennään.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Lähinnä se että jotkut ovat päässeet katselemaan toisten profiileita, joista paljastuu mahdollisesti henkilöllisyys. Ei nyt mennyt ihan putkeen.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Esimerkiksi viestien lähettäminen, profiilimuutokset ym. eivät olisi onnistuneet väärällä tunnuksella.

Tämmönen nimimerkki täällä vaikka minulla ei edes tunnuksia palstalle..

Puhelimella kun selaan palstaa niin olen automaattisesti kirjautuneena sisään nimimerkillä Kouhia, sekä pystyn näkemään hänen yhteystietonsa ym. En normaalisti kirjaudu sisään ollenkaan, en nytkään, mutta silti olen jostain syystä Kouhia.

Aivan eri nimimerkillä kuitenkin rekisteröitynyt palstalle.

Läppärillä en ole kirjautuneena automaattisesti kun avaan keskustelupalstan

Hupsista ja sillee
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Täällähän on mennyt ihan putkeen näemmä. Mitenköhän Jatkoaika meinaa menetellä yksityisyydensuojan menetyksen osalta? Ei ole ihan "no sori" juttu.

Tää viesti pisti varasinkin silmään: "Tämmönen nimimerkki täällä vaikka minulla ei edes tunnuksia palstalle.."

Eli siis ihan kuka vaan, ihan koska vaan on voinut nähdä ihan kenen vaan tietoja? Mahtavaa..
 

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Die Nationalmannschaft
Kohtuu nopeasti tunkattu palsta pystyyn. Ongelmat olivat toki kiistatta pahoja monessakin mielessä. Lievä littipeukku korjaustoimista jälkikäteen. Tästä voi oppia ainakin sen, että yksityisviestit kannattaa putsailla ja muutenkin harrastaa minimalismia oman profiilinsa kanssa. Ei pakko tokikaan jos ei halua. Internet on ihmeellinen paikka kaikkine ulottuvuuksineen.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Itsekin olin ihan kirjautuneena sisään nimimerkillä jussizip.

Aivan uskomaton sössiminen päivityksessä, kun käyttäjä kirjautuu itsestään toisen käyttäjän tunnuksella sisään.

Itselläni ei sentään muiden tunnuksilla kirjautunut mutta muuten kaikki viestit ja aihealueet olivat tovin aivan sekaisin.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters

Nick Neim

Jäsen
Jotain ironian maailmanennätystä tässä varmaan yritetään. Ehkä yksi eniten valvotuista säännöistä palstalla on se, kun jengi saa kirjoituskieltoa hassutteluillaan yhdistäessään nimimerkkejä jonkun henkilöllisyyteen - oli kyse huumorista tai ei - mutta samaan aikaan palstan Ylläpito vähättelee sisäänkirjautumisongelmia, pitää palstaa tuntikausia auki tietoturvariskinkin kustannuksella, ja käytännössä jokaisella on pääsy sattumanvaraiseen profiiliin. Hyvin kyllä vedetty.

35 vuoden kokemusta en omaa, mutta menihän tämä nyt aivan vituilleen.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Etusivulla kun klikkaa linkkiä Vapaa keskustelu, niin päättyy takaisin etusivulle. Siis keskusteluosion.

Mainittakoon erikseen, että olen ihan oikealla tunnuksella kirjautunut. Lienen vähemmistössä.
 

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Die Nationalmannschaft
Toukokuussa tuleekin sitten EU-direktiivi joka tuo yleisesti ylläpidoille aikamoisia vaateita, mm. tietosuojaa koskien. Lisää voipi kaivella Tietosuojavaltuutetun sivuilta.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Etusivulla kun klikkaa linkkiä Vapaa keskustelu, niin päättyy takaisin etusivulle. Siis keskusteluosion.

Mainittakoon erikseen, että olen ihan oikealla tunnuksella kirjautunut. Lienen vähemmistössä.
Sitten meitä on kaksi, omalla vaan ajellaan. Olen kokeillut tabletilla ja puhelimellakin, en saa muuta kuin oman tunnuksen, nimimerkki moderaattori olisi ollut toiveissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös