ELÄKELÄINEN kirjoitti:Jag trodde det var BYXORNA!Håh,håh.
I Sverige heter det BRALLERNA! Passa på och håll dem alltid på då du åker till Sverige (= humor).
ELÄKELÄINEN kirjoitti:Jag trodde det var BYXORNA!Håh,håh.
Iceberg kirjoitti:- Kom igen Jämtin!
seeyou@jäähalli kirjoitti:Har ni redan fyllt frysboxen med knackkorvar?
Rygge kirjoitti:Om vi tar FM-guld, är alla IFK-anhängare välkomna till min lägenhet i Bortre Tölö.
Grainger kirjoitti:Jag tänker att en finlandssvensk kilar i kön, är givetvis vänsterhänt, rik och går med näsan i vädret. Och hos finlandssvenskarna är det mamma som lagar mat och pappa som betalar.
Henkku kirjoitti:Jag tror att seeyou@jäähalli tänker dricka mer än ett öl nästa veckoslut.
Kort och kraftigt!Arnold kirjoitti:Knulla fitta?
VH87 kirjoitti:yh-morsa
Metsästäjä kirjoitti:Jag började att kolla våras ishockey hallens namnet Äijänsuo på svenska. Vi kan prata altså av Gubbemyrens arena. Jätte roligt det här svenska! Storbacken, Gubbemyren, Västra bilen arena...
Designer kirjoitti:Veter någon om dom ishockey tyckare i Sverige har hört om de här diskussion?
Svante kirjoitti:Tänka sej att HJK har köpt ett finskt mästerskap i fudis (Paitselo: märkte du, det gick genast rätt!).
teemu73 kirjoitti:I dag Lekatter-Essen. Kan Essen ha möjligheter? Sista gången i Björneborg var 0-4, Lekatter vann.
finnjewel kirjoitti:Är rätt so säker att spadertröjorna far hem med tre poäng och därmed basta (eller "lök" liksom Esbo-borna brukar säga). Lodjur ska ha ingen chans.
finnjewel kirjoitti:Fanduli: Du har rätt! Jag hade förväxlat de inhemska rovdjurlagena.