Jag är inte säker, med jag tror att det finns en F-bokstav i namnet Högfors, precis som i ordet Finland...Hur är det med Högfors? Det fanns ett basketlag i Högfors några år sen som drog nästan hela stan i konkurs :)
Jag är inte säker, med jag tror att det finns en F-bokstav i namnet Högfors, precis som i ordet Finland...Hur är det med Högfors? Det fanns ett basketlag i Högfors några år sen som drog nästan hela stan i konkurs :)
Jag är inte säker, med jag tror att det finns en F-bokstav i namnet Högfors, precis som i ordet Finland...
Det är just så. Men tänk nu - det är helvetes svårt att vara 100% svenskspråkig då man bor i Björneborg. Liksom du vore den enda vita mänska i Harlem. Vill du bråka eller vill du stanna i ro?
Excel-tabell! Det går också att skriva utan streck, Exceltabell.Vilket ord är bäst att använda när man pratar om "excel-chart" på svenska? Är det schema eller finns det nån bättre ord?
Excel-tabell! Det går också att skriva utan streck, Exceltabell.
Förlåt, att jag kommer för sent!Vaadin että kirjoitat kymmenen minuutin sisään ruotsin kieliseen ketjuun 100 sanan tekstin ruotsiksi. Aiheena tämän päivän Kärpät-Ässät
Jag är själv finlandssvensk så tycker att det här var roligt, Sädby:D.Liiga säsongen 2022-23 har varit ganska underhållande. Just nu är Låsa från Rauma i toppet av ligaen medan Lodjur och Stridsyxa andas på nacken. Situation om fjärde plats är väldigt intressant. Lahtis Pelikaner, Uleåborg Hermeliner, Åbo BF, Kaleva Boll, Björneborg Ässer och HIFK är alla inom 5 poäng från varandra. S:t Michel Grabbar, Tavastehus BK, KååKåå, Sädby Boll och Vasa Idrott kämpar om den sista plats i syndslutspel. SaiBo har tappat sina hoppet om slutspel och ska vara sista i ligaen.