Arttu#29 kirjoitti:Kunde någon säga vad är idén med denna kedja? =) komma hit och prova lite på sina svenska kunskaper?
Knappast blir någon sur utav det, kanske bara en aning irriterad ifall han eller hon inte förstår allt du skriver ;) Hur som helst, här har du en till som har svenska som modersmål.lintu kirjoitti:Hoppas att jag inte bröt mot kedjeöppnarens idé med att skriva i denna kedja med svenska som mitt modersmål.
Luiro kirjoitti:Jag har skit i mina byxor.
Nahkaparturi kirjoitti:Joo-o. Livet har varit så ledsen från den sista söndagen, tack för de svenska hockey spelaren. I synnerhet när Lidström slå pucken i Finland's mål. Men I dag Jag är inte deppig. Nämligen, de Svenska människor har hittat på en fin innovation. Vi kan nu 'bygga' oss själv alldeles egen goldmedaljen:-). Här är instruktionen:
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,784762,00.html
Den är den bästä Svenska innovationen därefter prinsessa Madeleine. De Svenska kan också trösta oss, inte bara spela hockey. Var är min hagelbössa...?
Daniela kirjoitti:Knappast blir någon sur utav det, kanske bara en aning irriterad ifall han eller hon inte förstår allt du skriver ;) Hur som helst, här har du en till som har svenska som modersmål.
Arttu#29 kirjoitti:Modda uppsatsen va nog så fitti. Jag tycker att Materialbaserade e de fittigaste. Har ni omkring Finland skrivit också uppgift 6? Hoppas inte. =)
Rätt ord är strävan. Sträva=pyrkiäH-katsomo kirjoitti:Tjena.
Jag har ett problem.
Kan man säga "vi vill utveckla..." med andra ord "vår strövan är att ständigt utveckla..."
Problemet är just det här ordet strövan. Jag är inte säkert att menar det ingenting eller borde man skriva det på annat sätt?
Med vänliga hälsningar,
H-läktare.
fastasashark kirjoitti:Rätt ord är strävan. Sträva=pyrkiä
Med vänliga hälsningar,
Hajen