Ehkä gigolo on liikaa, mutta ainakin maskotiksi voisi päivittää tuon lappeenrantalaisen "svimsuitepantterin".Tai mitä nyt ikinä päätetäänkään, ehkä se lopulta onkin tuo Pantteri-mainoksen gigolo. :D
Kookoon tippuminen on kauden päätavoite.Huomenna on oikein kiva mahdollisuus heittää kapuloita KooKoon rattaisiin. Jukurit ohitti heidät juuri kymmenennelle sijalle. KooKoo siis tarvitsee kipeästi pisteitä SaiPalta tai lauantaina Turusta. Saattaa hieman vastustaja puristaa mailaa huomenna.
Minä taas en ole koskaan toivonut SaiPan tappiota niin paljon kuin huomisessa matsissa. Ja se ihan yhden Jukurikannattajan takia joka menee toistuvasti tunteisiin. Periaatteessa minulla ei ole mitään Jukureita vastaan, mutta siellä osalla keulii mopo niin pahasti etten kestä henkisesti.Huomenna on oikein kiva mahdollisuus heittää kapuloita KooKoon rattaisiin. Jukurit ohitti heidät juuri kymmenennelle sijalle. KooKoo siis tarvitsee kipeästi pisteitä SaiPalta tai lauantaina Turusta. Saattaa hieman vastustaja puristaa mailaa huomenna.
Kerho voi hoitaa Jukurit lomalle, kun SaiPa vetää KooKoon mukaansa kesälaitumelle.Minä taas en ole koskaan toivonut SaiPan tappiota niin paljon kuin huomisessa matsissa. Ja se ihan yhden Jukurikannattajan takia joka menee toistuvasti tunteisiin. Periaatteessa minulla ei ole mitään Jukureita vastaan, mutta siellä osalla keulii mopo niin pahasti etten kestä henkisesti.
No, jos tässä jokin on vahvistunut niin meikäläisen pohjanotto, ennen oli vodkaa ja mehua suhteessa 50/50, nyt on mehu mukana vain väriä tuomassaStrategia on alkanut tuottaa heti tulosta ja SaiPan kannattajapohja on moninkertaistunut!
Aina olen uskonut toimiston väkeen.
Harjoittelu tekee mestarin...No, jos tässä jokin on vahvistunut niin meikäläisen pohjanotto, ennen oli vodkaa ja mehua suhteessa 50/50, nyt on mehu mukana vain väriä tuomassa