Just olin ekan kappaleen luettuani painamassa tygynappia, mutta toisen kappaleen luettuani en sitten viittinytkään.
Muuten kyllä diggaan jos jotain uudelleenbrändäystä harjoitettaisiin, muttei mielestäni liity mitenkään kuka valmentaa seuraavalla kaudella. Olen itse ehdotellut erilaisia keltamustia elukoita vuosien saatossa. 17% vanhasta kaartista hylkäisi seuran kun logo olla pyhä ja muuta klisettä. Minä voisin ottaa ehkä uuden brändin. Vähän kuumaa kaakaota sekaan.
Ei ole mitään Hämäläistä vastaan, mutta joudun olemaan monien muiden kanssa samaa mieltä, että tässä liikutaan jo oikeasti heikoilla jäillä, kun tappioputkiennätyksen tehnyt valkku palkitaan jatkosopparilla. Voihan toki olla, että soppari on ollut valmiina iät ja ajat, mutta pahalta se silti julkisesti näyttää. Yleisön palaaminen halliin on oma hommansa ja se taitaa jo nyt laahata siinä määrin pahasti, ettei kauheasti voi enää laskea, mutta mutta... mitenkäs ne sponsorit. Huolestuttaa jo tosissaan, että moni ei kohta halua nimeään mainituksi SaiPan yhteydessä. Ja jos näin kävisi, niin "Saimaan Pantterit" olisi toteutuessaan SaiPasta irrallinen entiteetti, jos ylipäänsä syntyisi.
Asia siis sinällään liittyy myös valmennukseen, sillä jos nyt en ihan väärin tulkitse, on tämä julkistus todettu aikamoiseksi perseennäytöksi seuralta. Näitä nyt on vain lyhyeen aikaan kertynyt valitettavan useita, joten riittääkö enää kärsivällisyys? Jos ei riitä, niin silloin yksittäiset valinnatkin voivat muodostua kohtalonkysymyksiksi.