Päivän positiivinen

  • 1 841 684
  • 8 796

krk607

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Malaga CF, Uusi Refla
Kokko on kyllä parantanut hurjasti siitä IFK pelistä, missä oikeasti oli todella huonoa se työskentely. Harmi kun vaan lainalla.
Kyllä Kokon potentiaali on tiedetty, ainakin Oulussa jos ei ihan valtakunnallisesti. Ennustan kaverille valoisaa tulevaisuutta. On muutoinkin värikäs pelaaja jäällä, mistä kertoo tämän illan ennakkoluulottomat maalintekoyrityksetkin. Harmittaa todella, että on vain lainalla
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
SaiPa voitti taas kolmen pisteen arvoisesti. Vahinko, että loppukiri alkoi "aavistuksen" liian myöhään edes 14:ttä sijaa ajatellen. Nyt voivat pelaajat lähteä edes vähän paremmalla mielellä kesälaitumille temmeltämään, kun tuli pari voittoa näistä viimeisistä peleistä ja onhan vielä kolme peliä aikaa ottaa lisää voittoja...
 
Viimeksi muokattu:

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Kyllä Kokon potentiaali on tiedetty, ainakin Oulussa jos ei ihan valtakunnallisesti. Ennustan kaverille valoisaa tulevaisuutta. On muutoinkin värikäs pelaaja jäällä, mistä kertoo tämän illan ennakkoluulottomat maalintekoyrityksetkin. Harmittaa todella, että on vain lainalla
Jep, se HIFK-peli oli vaan siis niin katastrofaalinen Kokolta että ehkä näin isoa parannusta en ois näin nopeasti odottanu. Paljon rauhallisempi liikkeissään kun vaikka Westerholm.
 

Camoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, seuraan maalivahteja
Jep, se HIFK-peli oli vaan siis niin katastrofaalinen Kokolta että ehkä näin isoa parannusta en ois näin nopeasti odottanu. Paljon rauhallisempi liikkeissään kun vaikka Westerholm.
Jää Westerholmin pelit Oulussa vähiin jos Kärppävahteina Westerholm-Kokko.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Kohta (ensi kauden jälkeen) "päästään" Mestikseen, jos siellä voitettaisiin vaikka sitten joskus joku (yksittäinen) peli.

Kuten yllä todettiin, niin mainos- ja kausikorttimyyjillä tulee olemaan hyvin, hyvin hikinen kevät/kesä tiedossa eikä millään lailla positiivisessa mielessä.
 
Viimeksi muokattu:

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Morand kehuu jatkosopimusvideollaan oikein erikseen, miten hienoa on, että fanit kiertävät joka vieraspelissäkin paikanpäällä ja kannustavat, vaikka joukkueella on mennyt huonosti. Ei ole kuulemma koskaan kokenut vastaavaa, eikä osannut odottaa, että ihmiset olisivat näin mukavia Lappeenrannassa. Hänen mukaansa kannatus oli yksi syy jatkosopimukselle.

Hattua päästä jälleen Lötjöselle ja kumppaneille, kyllä fanituksella on merkitystä.
Morand on pelannut aiemmin vain Pohjois-Amerikassa ja siellä ei fanikulttuuria ole tunnetusti olemassa. Tämmöset asiat tulee uutena kun siirrytään eurokaukaloihin.
 

Reinhart

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Montreal Canadiens

redpecka

Jäsen

marso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
SaiPa = Saimaan Pantterit.
Tossa muuten oliskin ideaa. Vaikka kuinka Sputnik on vakiintunut logoksi, niin se kyllä hivenen kalskahtaa, ottaen huomioon minkä "ihmemaan" touhuista tuo on otettu. Kissapeto logoksi ja puhtaalta pöydältä yrittämään. Tai mitä nyt ikinä päätetäänkään, ehkä se lopulta onkin tuo Pantteri-mainoksen gigolo. :D

Ikävä kyllä näillä Hämäläisen jatkosopparien tasoisilla puuhasteluilla ei kohta ole SaiPaa ylipäänsä uudistumaan, vaan jos joku "Saimaan Pantterit" ylipäänsä ilmaantuisi, olisi se varmaan SaiPasta irrallinen toimija.
 

redpecka

Jäsen
Tossa muuten oliskin ideaa. Vaikka kuinka Sputnik on vakiintunut logoksi, niin se kyllä hivenen kalskahtaa, ottaen huomioon minkä "ihmemaan" touhuista tuo on otettu. Kissapeto logoksi ja puhtaalta pöydältä yrittämään. Tai mitä nyt ikinä päätetäänkään, ehkä se lopulta onkin tuo Pantteri-mainoksen gigolo. :D

Ikävä kyllä näillä Hämäläisen jatkosopparien tasoisilla puuhasteluilla ei kohta ole SaiPaa ylipäänsä uudistumaan, vaan jos joku "Saimaan Pantterit" ylipäänsä ilmaantuisi, olisi se varmaan SaiPasta irrallinen toimija.
Just olin ekan kappaleen luettuani painamassa tygynappia, mutta toisen kappaleen luettuani en sitten viittinytkään.

Muuten kyllä diggaan jos jotain uudelleenbrändäystä harjoitettaisiin, muttei mielestäni liity mitenkään kuka valmentaa seuraavalla kaudella. Olen itse ehdotellut erilaisia keltamustia elukoita vuosien saatossa. 17% vanhasta kaartista hylkäisi seuran kun logo olla pyhä ja muuta klisettä. Minä voisin ottaa ehkä uuden brändin. Vähän kuumaa kaakaota sekaan.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Just olin ekan kappaleen luettuani painamassa tygynappia, mutta toisen kappaleen luettuani en sitten viittinytkään.

Muuten kyllä diggaan jos jotain uudelleenbrändäystä harjoitettaisiin, muttei mielestäni liity mitenkään kuka valmentaa seuraavalla kaudella. Olen itse ehdotellut erilaisia keltamustia elukoita vuosien saatossa. 17% vanhasta kaartista hylkäisi seuran kun logo olla pyhä ja muuta klisettä. Minä voisin ottaa ehkä uuden brändin. Vähän kuumaa kaakaota sekaan.
Ei ole mitään Hämäläistä vastaan, mutta joudun olemaan monien muiden kanssa samaa mieltä, että tässä liikutaan jo oikeasti heikoilla jäillä, kun tappioputkiennätyksen tehnyt valkku palkitaan jatkosopparilla. Voihan toki olla, että soppari on ollut valmiina iät ja ajat, mutta pahalta se silti julkisesti näyttää. Yleisön palaaminen halliin on oma hommansa ja se taitaa jo nyt laahata siinä määrin pahasti, ettei kauheasti voi enää laskea, mutta mutta... mitenkäs ne sponsorit. Huolestuttaa jo tosissaan, että moni ei kohta halua nimeään mainituksi SaiPan yhteydessä. Ja jos näin kävisi, niin "Saimaan Pantterit" olisi toteutuessaan SaiPasta irrallinen entiteetti, jos ylipäänsä syntyisi.

Asia siis sinällään liittyy myös valmennukseen, sillä jos nyt en ihan väärin tulkitse, on tämä julkistus todettu aikamoiseksi perseennäytöksi seuralta. Näitä nyt on vain lyhyeen aikaan kertynyt valitettavan useita, joten riittääkö enää kärsivällisyys? Jos ei riitä, niin silloin yksittäiset valinnatkin voivat muodostua kohtalonkysymyksiksi.
 

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Asia siis sinällään liittyy myös valmennukseen, sillä jos nyt en ihan väärin tulkitse, on tämä julkistus todettu aikamoiseksi perseennäytöksi seuralta. Näitä nyt on vain lyhyeen aikaan kertynyt valitettavan useita, joten riittääkö enää kärsivällisyys? Jos ei riitä, niin silloin yksittäiset valinnatkin voivat muodostua kohtalonkysymyksiksi.
Minulla on mennyt jotain ohi, missä SaiPa on julkaissut Hämäläisen olevan seuraava päävalmentaja? Tuliko pelissä?
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös