Ei ole silti voittava maalivahti :)Hutch näytti persettä SaiPa-osion maalivahtivalmentajille
Vaikea voittaa, jos ei itse tehdä yhtään.Ei ole silti voittava maalivahti :)
Saattoi olla vähän kyynistä huumoria viestissäni. Harmillisesti usein Hutchin hyväkään peli ei riitä voittoon.Vaikea voittaa, jos ei itse tehdä yhtään.
Uskallan melkeinpä sanoa, että Liigasta ei löydy, ainakaan tällä hetkellä, sellaista joukkuetta, joka pystyisi Lukon voittamaan neljä kertaa saman pudotuspelisarjan aikana.Positiivista tänään, kun ei repsahtanut ja joukkue palasi loppuun asti.
Vastustaja oli vaan parempi ja yksi kauden kovimmista otteluista, missä oltiin selvästi altavastaajina.
Kevättä kohden ottelut vaan kovenee, sen tulisi jokaisen ymmärtävän.
KooKoo todennäköisesti voittaisi, tämän kauden KooKoo-Lukko peleistä kouvolalaisten pistesaalis oli 11/12 ja maaliero 20-9. Mitähän lie tekevät, että Lukko menee noin povitaskuun?Uskallan melkeinpä sanoa, että Liigasta ei löydy, ainakaan tällä hetkellä, sellaista joukkuetta, joka pystyisi Lukon voittamaan neljä kertaa saman pudotuspelisarjan aikana.
Joten, huonolle ei missään nimessä tänään hävitty.
Mutta voi olla, että KooKoo ei pääse Lukon kanssa koettamaan, mutta sen näkee myöhemmin.KooKoo todennäköisesti voittaisi, tämän kauden KooKoo-Lukko peleistä kouvolalaisten pistesaalis oli 11/12 ja maaliero 20-9. Mitähän lie tekevät, että Lukko menee noin povitaskuun?
Kyllähän tuon statuksen pelaajalta pitäisi voida odottaa muutankin kuin pelkkiä torjuntoja. Salminen sentään on urallaan tehnyt useampia maaleja.Vaikea voittaa, jos ei itse tehdä yhtään.