Satiainen oli vailla kotia ja meni asunnonvälitykseen. Virkailija löysi satiaiselle heti kodin erään random-kansakoulunopettajan tukasta. No, viikon päästä satiainen soitti virkailijalle ja pyysi uutta paikkaa, koska tämä opettaja oli kova hygieenikko ja elämä oli hankalaa.
No, uusi koti löydettiin nopeasti, tällä kertaa sijoituspaikkana oli Kari Tapion viikset! Innoissaan satiainen muutti uuteen kotiin, mutta jälleen viikon päästä asuntovälityksen luuri soi taas. Satiaisen mukaan Karilla oli jäänyt hörppy sen verran vahvasti päälle, että hukkumisen uhka oli koko ajan päällä.
No, välittäjää alkoi jo pikkuhiljaa vituttamaan satiaisen jatkuva valitus, mutta vielä kerra hoisi uuden kodin asiakkaalleen. Ja nythän löytyi varsinainen kotipesä, eli Paula Koivuniemen häpykarvat! Satianen itse oli myös todella innostunut jälleen kerran ja lupasi välittäjälle, ettei häiritse tätä enää.
No, viikon päästä välittäjän puhelin soi taas ja nyt asiakaspalvelijallakin keitti yli ja alkoi huutaa satiaiselle: "Eikö sulle saatana mikään kelpaa? Mulla on muutakin hommia, kuin kuunnella sun väsyneitä valituksia, jumalauta! Mikä perkeleen vika niissä Paula Koivuniemen pillukarvoissa nyt oli, hä?!"
No, satiainen vastasi sitten nöyränä poikana, että: "Että niissä ollutkaan mitään vikaa, todella huippumesta! Mutta kun olen jälleen täällä Kari Tapion viiksissä...."