No laitetaan nyt...
Kylläpäs Kestin löytäminen kesti, kuten myös kestivät pitkälle venähtäneet kestit.
Mies ryntää olohuoneesta makuuhuoneeseen, jossa vaimo on juuri käymässä yöpuulle.
“Vaimo, vaimo! Pakkaa laukut, mä voitin lotossa!” “Ihanaa, kulta! Ranta- vai vuoristotamineet?!”
“No mulle ihan se ja sama, kunhan painut vittuun täältä ja nopeesti.”
Miten lapsen saa hiljaiseksi? ... työntää sille munan suuhun.
Ihan hyvä runko vitsille mutta jättää kuitenkin varaa tulkinnalle, joka ainakin mulle tuli mieleen. Kananmuna?
Koska tapana näyttää olevan, niin tähänkin pitää vitsipoliisin tarttua. Minun mielestäni tuo juttu ei toimi suomennettuna. Suomeksi ihminen voi kyllä olla esim. kyrpä tai persläpi, mutta 'vittu'?...Ja jumala loi hiivatulehduksen, jotta nainenkin tietäisi millaista on elää ärsyttävän vitun kanssa.
Tuosta oletuksesta minä ainakin lähdin.Onko tämän suomennoksen alkuperäinen sana ollut kenties "cunt"?
Eilen tein työkaverin kanssa töitä etänä ja otettiin siinä samalla vähän keittoa. Nooh, työkaverille tuli sitten soitto Ruotsista ja heti ensimmäisenä asiakas kysyi että onko mun työkaveri kännissä. :D Sitten lisäsin vettä myllyyn ja tulin korkkaamaan tölkin siihen viereen, pikkasen nauratti kun työkaveri selitteli siinä parhaansa mukaan. ;)
-Mitä yhteistä on pillulla ja hautuumaan portilla?
- Kummastakin viedään jäykkää poikaa sisään.
Lentokone teki pakkolaskun mereen,vain kaksi miestä ja nainen pelastui autiolle saarelle. Meni viikko ja nainen sanoi nyt saa tää sikailu loppua ja tappoi itsensä.Meni viikko ja toinen mies sanoi nyt saa tää sikailu loppua ja kaivoi ruumiin ylös.