Ainakin eilen valmentaja haastattelussa ennen ottelua. Loukkaantuneita ja Smith kuntoutuksessa menevät eteenpäin päivä kerrallaan. Ei hälyttävää vammaa mutta varovasti eteenpäin. Vuosi pelaamatta lonkat kuntoon. Ei ihan napsusta lähde kroppa toimimaanJännästi ei ole tiedotettu mitään esimerkiksi Siikasen ja Smithin tilanteista.
Eli Viitanen pääpukarina hääri taustalla niin, että valmennukselta katosi fokus ja motivaatio, eli toimintaedellytykset? Tämä johti kitkaan valmennuksen ja pelaajiston välillä, jota Viitanen edelleen kiihdytti ruokkimalla eniten valmennuksen kanssa eri linjoille olevien pelaajien duubioita valmennukseen?
Eikös Kerhossa ollut sama meininki, kun Maso heitti synkän alun aikana tähtipelaajia tikun nokkaan?
Mielenkiintoista nähdä mitä nyt tapahtuu.
Muistaakseni Lehtonen peräänkuulutti kokeneelta osastolta lähinnä tehoja. "Siitä heille maksetaan" tms. Sittenhän tyyliin seuraavassa pelissä Rautiainen teki hattutempun ja vissiin Nenonenkin pääsi ihan hyvin pisteille.Ei voi sanoa Mason samalla tavalla heittäneen joukkueensa avainpelaajia bussin alle kuin Heiskanen nyt teki. Peräänkuulutti varmasti johtavien pelaajien vastuuta alkukauden synkillä hetkillä, mutta kaiken kaikkiaan Mason kommenteista on huokunut vahva yhteenkuuluvuuden ja yhdessätekemisen henki läpi kauden. Ja viime viikkoina se on selvästi tuonut kiitettävää tulostakin.
Eivät ole keskenään verrannollisia nämä alkukauden HPK:n ja nyky-JYP:n tilanteet
Kerro jotain uutta. Tuo mun mielestä oli jo itsestäänselvyys. Huoh. Niinkun oon jo aikasemmin sanonu kertaalleen, että eiköhän tuo hupiukko löydy vielä päävalmentajan pallilta. Sen jälkeen voin sanoa, että kiitos hei.En ole hirveästi kysellyt pelaajilta tunnelmia viime aikoina, kun pelit on mennyt miten on, mutta tänää oli pakko jututtaa paria pelaajaa ja sen mitä uskallan sanoa, niin sen, että tuo Hämäläinen ei tee hyvää tuolle seuralle.
No jätän ens kerralla kaiken sanomatta :) mielestäni toi kyllä uutta asiaan, kun pelaajilta kuultu.Kerro jotain uutta. Tuo mun mielestä oli jo itsestäänselvyys. Huoh. Niinkun oon jo aikasemmin sanonu kertaalleen, että eiköhän tuo hupiukko löydy vielä päävalmentajan pallilta. Sen jälkeen voin sanoa, että kiitos hei.
Siellä on tulosvastuu, kärkiukoille maksetaan hyvää palkkaa ja sen arvoinen pitää olla. Ei tuo väärin ole mielestäni sanottu, vaikka ketään nimellä en valmentajana alkaisi julkisuudessa ryöpyttämään.Muistaakseni Lehtonen peräänkuulutti kokeneelta osastolta lähinnä tehoja. "Siitä heille maksetaan" tms. Sittenhän tyyliin seuraavassa pelissä Rautiainen teki hattutempun ja vissiin Nenonenkin pääsi ihan hyvin pisteille.
Elä helvetissä. Hah. En todellakaan tarkottanu sua kohtaan tuota ja sillä tavalla miten ehkä luulit! Lähinnä sitä, että masentaa kuinka täällä jengi ei oo vieläkään käsittäny sitä faktaa tuosta ukosta, muutama nimimerkki poislukien. Tuon nyt osasi arvata silloin jo kauan sitten kun ukosta ekan kerran kuuli.No jätän ens kerralla kaiken sanomatta :) mielestäni toi kyllä uutta asiaan, kun pelaajilta kuultu.
Kerro jotain uutta. Tuo mun mielestä oli jo itsestäänselvyys. Huoh. Niinkun oon jo aikasemmin sanonu kertaalleen, että eiköhän tuo hupiukko löydy vielä päävalmentajan pallilta. Sen jälkeen voin sanoa, että kiitos hei.
Todellakin on. Tuossa kerkesinkin jo pahoitella asiaa kertaalleen, että tuon viestin pystyi ymmärtämään todella väärällä tapaa miten sen oikeasti tarkoitin. Hymiöt kun jää uupumaan, niin se monesti muuttaa viestin sanomaa aika paljon =]Mielestäni on todella hienoa saada luotettavalta nimimerkiltä tietoja suoraan joukkueen sisältä.
Jep. Yhdessä tätä taivalta mennään ja itsekin annan sen mitä pystyn aina.Mielestäni on todella hienoa saada luotettavalta nimimerkiltä tietoja suoraan joukkueen sisältä.
Samaa oon itse myös kuullut ja kuullut myös et on yksi syy miksi pelaajia ei oikein kiinnosta enää pelailla kunnolla.En ole hirveästi kysellyt pelaajilta tunnelmia viime aikoina, kun pelit on mennyt miten on, mutta tänää oli pakko jututtaa paria pelaajaa ja sen mitä uskallan sanoa, niin sen, että tuo Hämäläinen ei tee hyvää tuolle seuralle.
Joo se on todellakin paljon isompi ongelma mitä Heiskanen on.Samaa oon itse myös kuullut ja kuullut myös et on yksi syy miksi pelaajia ei oikein kiinnosta enää pelailla kunnolla.
Mullekin just kerrottiin, että Hämäläistä ei oo kukaan koskaan edes suositeltu kenenkään toimesta, vaan pikemminkin sanottu, että älkää vaan menkö ottamaan sitä mihinkään. Sen CV on olematon? Miten se on tuolla, onko tää joku viitasen salainen seksikumppani?Jep. Yhdessä tätä taivalta mennään ja itsekin annan sen mitä pystyn aina.
Ja tuohon Hämäläiseen, niin aivan turisti ja yhden yhtä hyvää sanaa ei ole kuulunut, mitä kysellyt itsekin ympäriinsä entisiltä valmennustutuilta, pelaajiston läheltä ym. On kyllä saatana jollakin kiristyksellä tuohon asemaan päässyt.
Hämäläinen on täysin Viitasen haku, seksikumppanuudesta en osaa sanoa :)Mullekin just kerrottiin, että Hämäläistä ei oo kukaan koskaan edes suositeltu kenenkään toimesta, vaan pikemminkin sanottu, että älkää vaan menkö ottamaan sitä mihinkään. Sen CV on olematon? Miten se on tuolla, onko tää joku viitasen salainen seksikumppani?
Musta vaan tuntuu et joku tuolla johtoportaassa haluaa ajaa jypin aivan suohon kaikella tällä perseilyllä
Jep. Pönö ilmeisesti on aika pidetty Koutsi, eikä pelaajat sille kiukkuile, vaan Hämäläiselle ja johtoportaalleJoo se on todellakin paljon isompi ongelma mitä Heiskanen on.
Joo. Jotain härskiä ja irstasta tossa on nyt pakko olla, että se täällä on.Hämäläinen on täysin Viitasen haku, seksikumppanuudesta en osaa sanoa :)
Vaikuttaa tyypiltä joka osaa "myydä" itsensä johdolle ja puhua vakuuttavasti, mutta käytännön arjessa syö organisaatiota sisältäpäin. Näistä ei valitettavasti kovin helposti päästä eroon, ainakin niin kauan kuin nauttivat johtoportaan suosiota ja pääsevät toteuttamaan omia visioitaan ilman sen kummempaa (tulos)vastuuta.Ja tuohon Hämäläiseen, niin aivan turisti ja yhden yhtä hyvää sanaa ei ole kuulunut, mitä kysellyt itsekin ympäriinsä entisiltä valmennustutuilta, pelaajiston läheltä ym. On kyllä saatana jollakin kiristyksellä tuohon asemaan päässyt.
Tunnistan ihmistyypin. Myy vaikka eskimoille lunta, mutta substanssiosaaminen olematonta. Vahvistaa myös omaa näkemystäni siitä, että Viitanen on organisaatiolle tällä hetkellä iso ongelma.Vaikuttaa tyypiltä joka osaa "myydä" itsensä johdolle ja puhua vakuuttavasti, mutta käytännön arjessa syö organisaatiota sisältäpäin. Näistä ei valitettavasti kovin helposti päästä eroon, ainakin niin kauan kuin nauttivat johtoportaan suosiota ja pääsevät toteuttamaan omia visioitaan.
Tästä tuli mieleen Tappara-kannattajan kommentti viime kaudelta: "jos puolustus on ongelma, niin kyllä Jukka sen kuntoon laittaa". Ekalla prosessikaudella rosteri tuli aika annettuna Rautakorvelle ja Niemiselle, ja pakisto oli aivan liian kepoinen ja kapoinen.Edit. Lisätään vielä että tyhmintä tässä on se että yhdellä kahdella täsmävahvistuksella Rautakorven JYP olisi ollut keväällä todella inhottava vastus kenelle tahansa. Hyvä puolustus ja MV.
¨.Hämäläinen on täysin Viitasen haku, seksikumppanuudesta en osaa sanoa :)