Tämä kuvastaa täydellisesti Kärppien toimiston tekemistä.
Nyt kyllä epäilen että ennemminkin toimittaja ei ole aivan kartalla Lyytisen tilanteesta.
Tämä kuvastaa täydellisesti Kärppien toimiston tekemistä.
Aika absurdi ajatus, ettei Kärpät oikeasti tietäisi sellaisen pelaajan tilannetta, jonka oikeudet se Euroopassa omistaa. Uskotko tosissasi tämän toimittajan olevan enemmän kartalla Lyytisen tilanteesta? Millä ihmeen tavalla tuo kyseinen Arposen juttu kuvastaa Kärppien toimiston tekemistä, en ymmärrä.Tämä kuvastaa täydellisesti Kärppien toimiston tekemistä.
Odotinkin jo milloin joku toimistolta reagoi. Yllättävän kauan kesti.Aika absurdi ajatus, ettei Kärpät oikeasti tietäisi sellaisen pelaajan tilannetta, jonka oikeudet se Euroopassa omistaa. Uskotko tosissasi tämän toimittajan olevan enemmän kartalla Lyytisen tilanteesta? Millä ihmeen tavalla tuo kyseinen Arposen juttu kuvastaa Kärppien toimiston tekemistä, en ymmärrä.
Ok, luulonsa kullakin. Voisitko silti vastata, mitä tarkoitit tuolla aiemmalla kirjoituksellasi, sillä en saanut siitä oikein kiinni.Odotinkin jo milloin joku toimistolta reagoi. Yllättävän kauan kesti.
Onko Lyytisen paluulle vielä mahdollisuudet olemassa? EliteProspectsin sivuilla Lyytinen edelleen Kärppien listoilla, sekä myös Kärppien kotisivuilla. Leirien jälkeen varmaan lopullinen päätös, kuten HIFK:n Miro Heiskasella.
Jeps, eiköhän tämä ollut se viimeinen sinetti. Harmi, olisi ollut käyttöä Kärpissäkin.Savon Sanomien maksumuurin takana on Lyytisen haastattelu, jossa hän itse kommentoi asiaa näin: "Olin kolme viikkoa Oulussa ennen kuin sopimus Nashvillen kanssa varmistui kuukauden väännön jälkeen. Kahden vuoden pesti on kaksisuuntainen eli toinen mahdollinen pelipaikka on AHL:n Milwaukee Admirals, Lyytinen selvittää.
Pohjois-Amerikassa moni asia muuttuu Lyytisen elämässä.
– Taitaa mennä aika lailla kaikki uusiksi ruokailusta alkaen. Olen valmistautunut laittamaan itse ruokaa, koska Yhdysvalloissa ei ole samanlaista lounaskulttuuria kuin meillä. Tykkään laittaa ruokaa ja aika monenlaisia variaatioita löytyy, Lyytinen hymähtää.
Nuori mies lähtee suureen maailmaan yksin.
– Vielä ei jännitä, mutta sen aika tulee varmasti laukkuja pakatessa. Se on vain hyväksi, koska jännitys antaa lisää potkua, Lyytinen sanoo."
Ei vaikuta siltä, että olisi ensimmäisellä koneella tulossa takaisin Suomeen.
Offtopic: tuosta kuvasta tuli mieleen, että oliko Kärpillä viime kaudella treenipaitoina tuollaiset samanlaiset Reebokin paidat, vai onko uudet?
Eikös tuo ole ihan fanisivusto?Laitan tämän mieluummin tälle puolen, kuin huhuihin.
Roster – Admirals Roundtable
Nashvillen farmi kertoo edelleen Lyytisen pelipaikan olevan abroad, eli Kärpät edelleen mahdollinen pelipaikka? Sivu päivitetty viimeksi reilu viikko sitten, 31.8.2017.
Ei aivan tyystin "fanisivustokaan", toki ei virallinenkaan, vaan jotain siltä väliltä.Eikös tuo ole ihan fanisivusto?
NHL:ssä pelipaikat jaetaan harjoitusleirin perusteella ja leiri ei ole vielä edes alkanut, joten ei Lyytisen tilanteessa ole mitään uutta. Predatorsin leiri alkaa 14. syyskuuta.Laitan tämän mieluummin tälle puolen, kuin huhuihin.