Mainos

Oulun Energia Areena

  • 440 860
  • 1 308

Dynastia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kävinpä ostamassa kolme tikettiä huomiseen erittäin mielenkiintoiseen CHL peliin ja täytyy kyllä todellakin olla ihmeissään miten vähän lippuja on myyty kyseiseen peliin. Huomenna on todella isot panokset, erittäin kova vastustaja jonka veroista liigasta ei löydy sekä lähtökohtaisesti erittäin laadukasta kiekkoviihdettä luvassa mutta niinvain mestisjukurit yms houkuttelevat huomattavasti enemmän lehtereille yleisöä mikä on käsittämätöntä.Myöskin lippujen hinnat näihin peleihin ovat kohtuulliset. Kärppien suuntaan myöskin lampaanperseitä kun eivät viitsi näin tärkeää peliä manostaa ja nostaa ennakkohypeä jotta saataisiin porukkaa ja kannustusta hallille. Esim tämän päivän kalevassa ei ollut minkäänlaista mainosta kyseisestä ottelusta.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Kärppien suuntaan myöskin lampaanperseitä kun eivät viitsi näin tärkeää peliä manostaa ja nostaa ennakkohypeä jotta saataisiin porukkaa ja kannustusta hallille.
Viime viikolla taisi olla ottelusta mainos muutamassa paikallislehdessä, sekä Kalevassa. Myös Rotuaarintorin näytöllä taisi vilahtaa. Ja hei, kuuluttihan ne kolme kertaa TPS-pelissä, että tiistaina pelataan CHL:ää tässä hallissa. Kyllähän näkyvyyttä voisi silti parantaa paljonkin, sitä en kiellä.

Edit: Jännitystä huomiseen kamppailuun lisää myös se, että saako toisella erätauolla kiskasta enää Kärkkäriä ;)
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Ilmeisesti suurin osa kannattajista, minä mukaanlukien, ei koe panoksia niin suuriksi, että kannattaisi lähteä hallille katsomaan. Saatan vilkaista huomenna tv:stä, kun se kerran ilmaiseksi näkyy, ehkä.
Jos valittavana olisi Kärpät vs SaiPa tai tämä kyseinen huominen ottelu, niin suuremmalla todennäköisyydellä SaiPa ottelu veisi voiton omalla kohdalla.
 

Bobi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kiekko-Ketut, Edmonton Oilers
Kärppien kotisivuilla mainostavat seuraavaa kotipeliä 23.11.2018 Kärpät-HIFK ja linkki suoraan lipunostoon. Huomisesta pelistä sitten hiljaisempaa, möisivät vaikka kaveripaketteja houkuttelevaan hintaan saadakseen ladon täyteen. Jokereilla esim. 4 hengen lippupaketti 40€ Omsk peliin ja jokainen maksava asiakas jättää lisäksi rahaa oheistuotteisiin tunnelman lisäyksestä puhumattakaan.

Mutta eipä näytä kiinnostavan.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mitä tuo tarkoittaa?
Kioskeja on CHL -matseissa pidetty auki about 3/8 per sivu. Toisella erätauolla saattaapi siis olla eväät loppu.

En edes muista, montako kioskia siellä on per sivu, mutta suurin osa niistä on siis CHL -matseissa ollut kiinni.
 

Glove

Jäsen
Kyllä tuo kotisohva, vaikka vanha onkin, on mukavampi istua kuin Raksilan puupenkit. Kotona ei tarvi myöskään jonottaa vessaan. Kotona voi juoda yhden hallijuoman sijaan samaan hintaan ainakin pari kolme. Lisäksi kotona on paljon lämpimämpää kuin hallilla. Kotona voi tehdä voileivän, eikä tarvi tyytyä rasvaseen kärkkäriin tai pizzasiivuun,.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Kioskeja on CHL -matseissa pidetty auki about 3/8 per sivu. Toisella erätauolla saattaapi siis olla eväät loppu.

En edes muista, montako kioskia siellä on per sivu, mutta suurin osa niistä on siis CHL -matseissa ollut kiinni.
Minusta tämä antaa niin selkeästi signaalia siitä, minkä verran seuraa kiinnostaa nämä CHL-pelit. Ei ihme, jos katsojatkaan ei viitsi tulla paikalle, kun puitteet on tuolla tasolla. @Bobi n esilletuoma ehdotus kaverilippupaketeista tms kuulostaisi hyvältä ja järkevältä tavalta saada lisää katsojia hallille, kun näyttää, ettei vetoa muuten ole. En ole matematiikkanero, mutta uskoisin, että jokainen myyty lippu on parempi asia, kuin tyhjä penkki.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Kyllä tuo kotisohva, vaikka vanha onkin, on mukavampi istua kuin Raksilan puupenkit. Kotona ei tarvi myöskään jonottaa vessaan. Kotona voi juoda yhden hallijuoman sijaan samaan hintaan ainakin pari kolme. Lisäksi kotona on paljon lämpimämpää kuin hallilla. Kotona voi tehdä voileivän, eikä tarvi tyytyä rasvaseen kärkkäriin tai pizzasiivuun,.
Eli ei varmasti aikaakaan, kun tulemme näkemään myös Liigan puolella yhtä surkeita katsojamääriä. Laiska ja pulska kansa ei enää halaja hallille, vaan viihtyy mielellään päivät pitkät näyttöpäätteen edessä. Surullista. Saako joku oikeasti samat "kiksit" urheilun seuraamisesta kotisohvalta käsin, kuin että on fiiliksessä mukana paikanpäällä? Itse en.

Varmasti kohta Liiga-kausi pelataan EA-Sports NHL pelisarjan avulla, kun pelaajatkaan eivät jaksa lähteä hallille. Vituttaahan se, kun hiki tulee.

Raksilan "kunnon paikkoja" on vielä useita satoja myymättä by the way.
 

raju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aaron Hakala , Hannu Jortikka
Itse kävisin satavarmasti joka pelissä jos Oulussa asuisin. Kiinnostaa sen verran paljon joukkue. Täältä maakunnista kun lähtee ajelemaan ja matkaa tulee yli 200km edestakaisin niin kotisohva vie voiton.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eli ei varmasti aikaakaan, kun tulemme näkemään myös Liigan puolella yhtä surkeita katsojamääriä. Laiska ja pulska kansa ei enää halaja hallille, vaan viihtyy mielellään päivät pitkät näyttöpäätteen edessä. Surullista. Saako joku oikeasti samat "kiksit" urheilun seuraamisesta kotisohvalta käsin, kuin että on fiiliksessä mukana paikanpäällä? Itse en.

Varmasti kohta Liiga-kausi pelataan EA-Sports NHL pelisarjan avulla, kun pelaajatkaan eivät jaksa lähteä hallille. Vituttaahan se, kun hiki tulee.

Raksilan "kunnon paikkoja" on vielä useita satoja myymättä by the way.
Hyvä kirjoitus. Surullista tosiaan lukea jopa täällä HC-fanien palstalla, miten kotisohva vie voiton paikanpäällä koetusta ottelutapahtumasta. En tiedä, onko se ottelutapahtuma sitten oikeasti niin paska, vai eikö jääkiekko vain lajina kiinnosta tarpeeksi? Ihmetyttää. Hintakaan tuskin on esteenä, itse kausikorttilaisena maksan 5€/lippu per peli..
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Pitää lieventävänä asianhaarana, juuri tässä kohtaa ja vain tässä, muistaa että kansaa herkutellaan viikon sisään niillä kahdella ainoalla jengillä (porkkanat kolmas), jotka kansaa kiinnostaa. Eli TPS ja tulevana perjantaina HIFK. Ihmisten aika tai raha ei kaikkeen riitä.

Mutta miksi niin moni kokee kotisohvan hyväksi vaihtoehdoksi, siitä seura oikeasti voisi jotain oppia. Peliä lukuun ottamatta tuote on aika luotaantyöntävä eikä sille ole tehty mitään vuosiin.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, SaPko, Ivan Huml
Kärppien asennoitumisesta itse ottelutapahtumaa kohtaan kertoo karua kieltään mielestäni se, että markkinoinnista, myynnistä ja ottelutapahtumasta vastaa nykyisin Ilkka Mikkola. Myönnän, ettei minulla ole tietoa Mikkolan koulutuksesta, mutta epäilen, ettei taustalta kyllä löydy alan tutkintoa tai muuta pätevyyttä. Itse nimitys tuo kyllä allekirjoittaneelle epämiellyttävän tunteen saunakaverikulttuurista, jossa entisille pelaajille keksitään suojatyöpaikkoja toimiston puolelle.

Tälläisestä kärsivät sekä kannattajat että organisaatio. Ottelutapahtuman taso peliä lukuun ottamatta yhdessä esimerkiksi kausikorttilaisten kohtelun sekä hallin fasiliteettien kanssa on ikävä tahra muuten hienoa työtä tekevässä organisaatiossa. Toistaiseksi on menestytty tälläkin tavoin eikä muutosta liene edessä ennen kuin taloudellinen kurssi kääntyy.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Omalla kohdalla huominen peli jää töiden takia väliin, muuten olisin ilman muuta hallilla. Edelleen ihmetyttää, miksi nämä pelit ei kiinnosta. Uskallan povata, että Zurich-matsi on viihdyttävämpi kuin yksikään liigapeli tähän mennessä tällä kaudella.

Ja edelleen ihmettelen myös sitä, miksi Kärpät ei panosta CHL-markkinointiin. Minusta tuntuu, että tämän kertainen CHL on tullut jäädäkseen eurooppalaiseen jääkiekkokalenteriin. Seurojen tehtävä on tuoda liiga myös katsojien huulille. CHL on luksusta siihen osallistuvien seurojen katsojille, ei mikään harkkaläpsyttely. Omissa silmissäni Kärppien CHL menestys menee liigamenestyksen edelle. Ilolla seurasin viime kaudella Jypin toimia, kun he satsasivat CHL:ään liigapelien kustannuksellakin ja veivät lopulta mestaruuden. Samaa asennetta toivoisin myös Kärpiltä.
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Meidän kylällä on valotauluissa pyörinyt pitkään CHL mainos, tietenkin muutakin vois tehdä. Pitkään mietin, et alanko järjestään lapsille hoitajaa, ku rouva on menossa, mut laiskuus kertakaikkiaan iski. Helpompi ratkaisu on korkata olut- ja kellahtaa sohvalle.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Kärppien asennoitumisesta itse ottelutapahtumaa kohtaan kertoo karua kieltään mielestäni se, että markkinoinnista, myynnistä ja ottelutapahtumasta vastaa nykyisin Ilkka Mikkola. Myönnän, ettei minulla ole tietoa Mikkolan koulutuksesta, mutta epäilen, ettei taustalta kyllä löydy alan tutkintoa tai muuta pätevyyttä. Itse nimitys tuo kyllä allekirjoittaneelle epämiellyttävän tunteen saunakaverikulttuurista, jossa entisille pelaajille keksitään suojatyöpaikkoja toimiston puolelle.

Tälläisestä kärsivät sekä kannattajat että organisaatio. Ottelutapahtuman taso peliä lukuun ottamatta yhdessä esimerkiksi kausikorttilaisten kohtelun sekä hallin fasiliteettien kanssa on ikävä tahra muuten hienoa työtä tekevässä organisaatiossa. Toistaiseksi on menestytty tälläkin tavoin eikä muutosta liene edessä ennen kuin taloudellinen kurssi kääntyy.

Ei ole itelläkään parempaa tietoa. Eihän vaan ois suojatyöpaikka?
Totta helvetissä nämä CHL matsien aliarviointi menee jo ihan sinne mihin ei aurinko paista.
En minäkään ymmärrä tätä helevetin sanoisinko jopa salailua että huomenna on CHL peli. Ja vielä voittaja tästä matsista menee jatkoon.
Ei kiinnosta kiviäkään näköjään toimistolla.

Viime lauantaina oli tupa täynnä, kuinkahan paljon tuli peliin maakunnista porukkaa bussikyydeillä? Paljon mutta ei se riitä että saa hallin kerran viikonloppuna täyteen. Ammattilaisia kehiin vaikka kaveriksi.
Minäkin asun kaukana Oulusta eli töiden takia en paikalle pääse mutta suunniteltu on jo tänään miten huomenna ilta menee että matsin näen.

Pah, sori pieni avautuminen mutta Kekkosen t-paita sanoin: Saatanan tunarit.
 

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Minäkin asun kaukana Oulusta eli töiden takia en paikalle pääse mutta suunniteltu on jo tänään miten huomenna ilta menee että matsin näen.

Pah, sori pieni avautuminen mutta Kekkosen t-paita sanoin: Saatanan tunarit.

Tämä myös itselläni ja varmasti myös monella muulla syynä, eli liian pitkä matka katsomaan ottelua. En tiedä sitten miten oululaisille mainostetaan Kärppien CHL otteluita, mutta luulen että erittäin huonosti. Suurimpana syynä pienelle yleisömäärälle on varmasti se, että satunnaiskatsojilla on niin huono kuva koko CHL:sta.

Kärpät voisi lyödä huomiseen otteluun ilmaislippuja reippaasti jakoon, mikäs sen parempaa markkinointia kun saada ihmiset hallille katsomaan laadukasta jääkiekkoa, joka on paljon viihdyttävämpää kuin viime viikkoinen Kärpät - Jukurit ottelu.
 

1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
PM07, Oulun Kärpät

dohf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko CHL:n mainostuksessa joitakin sopimuksia ja sääntöjä, eli tietty budjetti CHL-liigalta ja/tai CHL hoitaa mainostuksen? Tuskinpa joukkueella mitään rajoituksia itsekään on mainostamisessa, mutta esim. Kalevan mainos lienee sen verran arvokas, että pitäisi saada useampi sata lipun- ja kärkkärinostajaa lisää, että se olisi kannattavaa. Olisiko sitten todettu kokemuksesta, ettei paljoa hyvejä. Kun ei ole facebookia tai en seuraa twitteriä, niin en tiedä miten paljon siellä mainostetaan. Somemainostus on halpaa kun kerran toimistolla on valmiina työntekijöitä, mutta ei sitäkään tyrkyttämällä voi tehdä.
 
Teiden varsien valomainoksissa mainostetaan, Kalevassa puolen sivun mainos, Forumissa mainos, Kärppien facebook mainostaa ja taitaapa Radio Citykin mainostaa. En oikein ymmärrä tätä kritiikkiä mainostamisen vähyydestä. En usko että olisi niin että joku ei tiedä että illalla pelataan Oulussa. CHL ei vain taida kiinnostaa vaikka pelit ovatkin viihdyttäviä. Pelin televisioinnilla on iso negatiivinen merkitys illan yleisömäärään.
 

avail

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kyllähän tuota CHL-matsia on kohtalaisesti mainostettu, mutta ehkä se viimeinen silaus kuitenkin sitten puuttuu. Jotain kiinnostusta herättäviä koukkuja tarvitsisi. Kuten tuossa @Eric Rooslind sanoi, niin oikeastaan joka paikassa, missä pitääkin, mainostetaan, mutta esimerkiksi aiheeseen liittyvä materiaali jää varsinkin sosiaalisessa mediassa kovin pimentoon. Esimerkkinä Sulanderin haastis/"ennakko" eiliseltä, jolla on vain 11 tuhatta katsomiskertaa. Kärppien sivua kuitenkin seuraa 110 tuhatta ihmistä. Olisiko sitten jokin tällainen "jaa tämä kuva, ja osallistut lippuarvontaan sinulle ja kaverillesi" -tyyppinen mainostaminen tehokkaampaa? Luultavasti, vaikka suoraansanottuna itse vihaankin tuontyylistä somemainontaa.
 

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim, Raahe-Kiekko, PattU, Lippo
Miten ne vaihtaa nuo Oulun Energia Areenan mainokset ja jään näin nopeasti?
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Miten ne vaihtaa nuo Oulun Energia Areenan mainokset ja jään näin nopeasti?

Laitamainokset on käsittääkseni jonkinsortin tarrat, mitkä vaan revitään pois pelin jälkeen.
Eiköhän tuo jää oo sulatettu ja tehty mainokset alle. Ainaki alkuviikon höntsävuorot raksilassa on ollu peruttuna kaiketi tämän takia.
Korjatkoon joku jolla on parempaa tietoa.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pelin hauskinta antia oli voiton lisäksi jonottaminen. Kahdeksasta kioskista uimahallin puolella kolme oli käytössä.
 

Petr Vousky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Miten ne vaihtaa nuo Oulun Energia Areenan mainokset ja jään näin nopeasti?

Ilmeisesti lauantaipelin jälkeen laitettiin mainoskalvot jäälle ja riittävästi vettä päälle. Laitoihin liimattu mainostarroja, muualle mainoksia peittäviä tarroja. Eiköhän tuo jo torstaina näytä ihan Raksilalta taas.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös