Otteluseuranta (SaiPa)

  • 354 063
  • 5 107
Tila
Viestiketju on suljettu.

Tupaukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa ja Saimaan Kurra.
Voisiko joku viisaampi, vaikkapa "käsikirja" kertoa onko tuossa SaiPan pelikirjassa yhtään sivua, vai johtuuko moinen taaperrus pelkästään Tertsin mainitsemista pelkotiloista. Itse väitän että nuo pelaajat on ihan paskoja.
 

trubaduuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Edmonton Oilers, Imatran Ketterä
Tänä iltana katkeaa teliankin tilaus. Olisinpa niitä faneja, jotka käyvät näinäkin aikoina hallilla. Minusta ei siihen vain ole. Vituttaa aivan liikaa katsoa tuollaisia esityksiä. Kohon peliin kyllä tulen vaikka olisi jalka poikki ja koronavirus päällänsä.
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Voisiko joku viisaampi, vaikkapa "käsikirja" kertoa onko tuossa SaiPan pelikirjassa yhtään sivua, vai johtuuko moinen taaperrus pelkästään Tertsin mainitsemista pelkotiloista. Itse väitän että nuo pelaajat on ihan paskoja.
Ennen kauden alkua Lehterä sanoi, että pelikirja ei paksu ole, joten jokainen oppii sen helposti. Vahinko vain ne vähätkin sivut katosivat juuri kauden ensimmäisen pelin edellä, nyt ei edes valmennus tiedä kuinka pelata.
 

trubaduuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Edmonton Oilers, Imatran Ketterä
Voisiko joku viisaampi, vaikkapa "käsikirja" kertoa onko tuossa SaiPan pelikirjassa yhtään sivua, vai johtuuko moinen taaperrus pelkästään Tertsin mainitsemista pelkotiloista. Itse väitän että nuo pelaajat on ihan paskoja.
Kyllä minä sanoisin että pääsyy tämänkin kauden taaperrukseen on puutteellinen pelaajamateriaali.
 

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Voisiko joku viisaampi, vaikkapa "käsikirja" kertoa onko tuossa SaiPan pelikirjassa yhtään sivua, vai johtuuko moinen taaperrus pelkästään Tertsin mainitsemista pelkotiloista. Itse väitän että nuo pelaajat on ihan paskoja.

Ensinnäkään siellä ei oo yhtään pelaamista viisikkona. Pakit tekee mitä kykenee eli räimii kiekkoa ränniin ja sit hyökkääjät häviää ne kiekot rännien jälkeen. Kaveria ei auteta yhtään vaan suditaan kiekkoa mihin sattuu ja kokoajan siellä kurotellaan, pomputellaan tai joudutaan pelin kannalta hankaliin positioihin ja hävitään aikaa seuraavalle siirrolle.

Kyllä mua mietityttää se että ulospäin annetaan kuvaa että jätkät miettii ja analysoi ihan vitusti, mutta ihmeen vaikeesti se info tuntuu tuolla kopissa jalostuvan teoiksi.

Lehterä osaa tulkita viat ja kommentaattorin elkein selostaa, mitä pitäisi tehdä, mutta on se nyt kumma homma että hänen puheensa eivät muutu teoiksi sitten millään. Aina löytyy tekosyitä hassuista virheistä, kokemattomista pelaajista, pelkotiloista, varmaan jään kunnosta seuraavaks.
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
No jos ollaan eteenpäin menty, niin ensi kaudella taistellaan luonnollisesti mestaruudesta!
 

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Mikä hitto siinä on et nuo syötöt ei mee kohillee? Siitä ois Shugi painanu maalin heti jos Nikon syöttö ois edes sinne päin menny.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Surullisinta on, että parhaan kuvion luo 19v pelannut mies nelosessa ja jostain omalta alueelta polkeva Loimaranta. Kukaan muu ei osaa enää mitään.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
On aivan vitun surullista. Tälläiseen sontaan yleensä kuuluu hurlumhei, jossa kummassakin päässä on tilanteita ja toiseen päähän vaan uppoaa kaikki. Tässä tapauksessa ainut hurlumhei on Saipan päädyssä ja silti menee kaikki. Ihan vitun puuduttavaa.
Se on pimpelipom, eikä hurlumhei. Jotain tarkkuutta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös