Kari Tappio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Petmanien omat säännöt
Vittu mä poksautan kuoharin auki, kun Lehteräkiekko on ohi.
Kalteva mättää maaleja. Harmi että SaiPalla ei ole vastaavaa kutia.
Hankitaan lisää hyökkääjiä kun puolustus on jo niin saatanan kova, Simo-Pekka Riikola ykkösparissa
Olen sitä mieltä, että Lehterä on yksi SaiPan historian huonoimmista valmentajista. Tai ainakin viimeisen kymmenen/viidentoista vuoden.Vittu mä poksautan kuoharin auki, kun Lehteräkiekko on ohi.
Joo erittäin tärkeitä palasia ensi kaudelle. Hyvä jatkaa joukkueenrakennusta.Hyvä, että Tero jatkaa.
Ja Simo-Pekka.
Urheilujohto saanut ykköspakin ja kunnon koutsin jo sainattua.
Ei tuosta puutu enää kuin se, että Antti raaputtaa juhannuksena pari arpaa.Joo erittäin tärkeitä palasia ensi kaudelle. Hyvä jatkaa joukkueenrakennusta.
Itku tulee.Ei tuosta puutu enää kuin se, että Antti raaputtaa juhannuksena pari arpaa.
Ennen kauden alkua Lehterä sanoi, että pelikirja ei paksu ole, joten jokainen oppii sen helposti. Vahinko vain ne vähätkin sivut katosivat juuri kauden ensimmäisen pelin edellä, nyt ei edes valmennus tiedä kuinka pelata.Voisiko joku viisaampi, vaikkapa "käsikirja" kertoa onko tuossa SaiPan pelikirjassa yhtään sivua, vai johtuuko moinen taaperrus pelkästään Tertsin mainitsemista pelkotiloista. Itse väitän että nuo pelaajat on ihan paskoja.
Kyllä minä sanoisin että pääsyy tämänkin kauden taaperrukseen on puutteellinen pelaajamateriaali.Voisiko joku viisaampi, vaikkapa "käsikirja" kertoa onko tuossa SaiPan pelikirjassa yhtään sivua, vai johtuuko moinen taaperrus pelkästään Tertsin mainitsemista pelkotiloista. Itse väitän että nuo pelaajat on ihan paskoja.
Voisiko joku viisaampi, vaikkapa "käsikirja" kertoa onko tuossa SaiPan pelikirjassa yhtään sivua, vai johtuuko moinen taaperrus pelkästään Tertsin mainitsemista pelkotiloista. Itse väitän että nuo pelaajat on ihan paskoja.