Se on pimpelipom, eikä hurlumhei. Jotain tarkkuutta.
Pimpelipomia ei ole vielä tullut. Muilla se on hurlumhei.
Se on pimpelipom, eikä hurlumhei. Jotain tarkkuutta.
Huonoin PISTE.Olen sitä mieltä, että Lehterä on yksi SaiPan historian huonoimmista valmentajista. Tai ainakin viimeisen kymmenen/viidentoista vuoden.
Olenko nyt liian negatiivinen, vai onko Zabo ollut aika yössä nää kaikki pelit paluunsa jälkeen?
Huonoin PISTE.
Härregud Kuronen.
No mitä mahdat kun joudut itse rakentamaan pelin? Ramu on vaipunut täysin näkymättömäksi ja vieressä vaihtuu toinen toistaan sopimattomampia kavereita.
Tekisi mieli tykätä tästä viestistä. Tykkään kyllä ruoskinnasta ja alistamisesta, mutta eiköhän tämä ole jo liikaa. Turvasana, turvasana....kuuleeko kukaan....Mutta onneksi saadaan nauttia tätä herkkua vielä ENSI KAUSI myös...
Mä en edelleenkään ymmärrä, että miten tilanne on päästetty siihen pisteeseen, että ikuisuuden kapteenina toiminut Koho ei halunnut enää pitää C-kirjainta rinnassa. Luulisi herättävän toimistollakin ajatuksia, mutta ei vaan Tero tekee hyvää työtä ja blaa blaa.Jes
Älkää ottako kapulta enää natsoja pois. C8 is back!
Tekisi mieli tykätä tästä viestistä. Tykkään kyllä ruoskinnasta ja alistamisesta, mutta eiköhän tämä ole jo liikaa. Turvasana, turvasana....kuuleeko kukaan....
Jumakauta, kaikkien puukäsien kantaisä tekee kavennuksen! Kurosellahan on liike ja asenne ihan ok, muut avut sitten vähissä.
Uran ensimmäinen mainittu.
Peukutan siuta...Kuvittele mielessäsi rauhallinen paikka, jossa ihme tapahtuu ja Teron SaiPa on kuin uudestisyntynyt varsa. Kun palaat todellisuuteen, kausi on toivottavasti jo ohi.