Herra Jaakko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Olen sitä mieltä, että Lehterä on yksi SaiPan historian huonoimmista valmentajista. Tai ainakin viimeisen kymmenen/viidentoista vuoden.Vittu mä poksautan kuoharin auki, kun Lehteräkiekko on ohi.
Olen sitä mieltä, että Lehterä on yksi SaiPan historian huonoimmista valmentajista. Tai ainakin viimeisen kymmenen/viidentoista vuoden.Vittu mä poksautan kuoharin auki, kun Lehteräkiekko on ohi.
Joo erittäin tärkeitä palasia ensi kaudelle. Hyvä jatkaa joukkueenrakennusta.Hyvä, että Tero jatkaa.
Ja Simo-Pekka.
Urheilujohto saanut ykköspakin ja kunnon koutsin jo sainattua.
Ei tuosta puutu enää kuin se, että Antti raaputtaa juhannuksena pari arpaa.Joo erittäin tärkeitä palasia ensi kaudelle. Hyvä jatkaa joukkueenrakennusta.
Itku tulee.Ei tuosta puutu enää kuin se, että Antti raaputtaa juhannuksena pari arpaa.
Ennen kauden alkua Lehterä sanoi, että pelikirja ei paksu ole, joten jokainen oppii sen helposti. Vahinko vain ne vähätkin sivut katosivat juuri kauden ensimmäisen pelin edellä, nyt ei edes valmennus tiedä kuinka pelata.Voisiko joku viisaampi, vaikkapa "käsikirja" kertoa onko tuossa SaiPan pelikirjassa yhtään sivua, vai johtuuko moinen taaperrus pelkästään Tertsin mainitsemista pelkotiloista. Itse väitän että nuo pelaajat on ihan paskoja.
Kyllä minä sanoisin että pääsyy tämänkin kauden taaperrukseen on puutteellinen pelaajamateriaali.Voisiko joku viisaampi, vaikkapa "käsikirja" kertoa onko tuossa SaiPan pelikirjassa yhtään sivua, vai johtuuko moinen taaperrus pelkästään Tertsin mainitsemista pelkotiloista. Itse väitän että nuo pelaajat on ihan paskoja.
Voisiko joku viisaampi, vaikkapa "käsikirja" kertoa onko tuossa SaiPan pelikirjassa yhtään sivua, vai johtuuko moinen taaperrus pelkästään Tertsin mainitsemista pelkotiloista. Itse väitän että nuo pelaajat on ihan paskoja.
Mitäköhän Sanni miettii SaiPan pelaamisesta: "Tuolta se näytti minunkin aikana". Ja sitten pieni hymy.
Mitäköhän Sanni miettii SaiPan pelaamisesta: "Tuolta se näytti minunkin aikana". Ja sitten pieni hymy.
Kyllä minä sanoisin että pääsyy tämänkin kauden taaperrukseen on puutteellinen pelaajamateriaali.
Itse korotan panoksia ja bollinger aukeaa silloin. Viimeeksi avasin shamppanjan silloin, kun SaiPa pelasi pronssista lukkoa vastaan, vaikkakin heikoin tuloksin.Vittu mä poksautan kuoharin auki, kun Lehteräkiekko on ohi.
Se on pimpelipom, eikä hurlumhei. Jotain tarkkuutta.On aivan vitun surullista. Tälläiseen sontaan yleensä kuuluu hurlumhei, jossa kummassakin päässä on tilanteita ja toiseen päähän vaan uppoaa kaikki. Tässä tapauksessa ainut hurlumhei on Saipan päädyssä ja silti menee kaikki. Ihan vitun puuduttavaa.
Sitä tässä on 43 ja puoli matsia ihmetelty. Noh enää tämän jälkeen 76 jäljellä.Miten tuo kiekottomien pelaaminen voikin näyttää tuolta?