Voidaan ihan hyvin sanoa etta Osamalla ei ollut mitaan tekemista iskujen kanssa. Siksi hanta ei niista ole etsintakuulutettu, siksi hanta vastaan ei ole nayttoa....
So, missä on pihvi. FBI:n sivulla on
etsintäkuulutus ja ei häntä WTC iskuista edes suoranaisesti etsitty.
FBI kirjoitti:
Usama Bin Laden is wanted in connection with the August 7, 1998, bombings of the United States Embassies in Dar es Salaam, Tanzania, and Nairobi, Kenya. These attacks killed over 200 people. In addition, Bin Laden is a suspect in other terrorist attacks throughout the world.
Hänelle on kertoman mukaan annettu mahdollisuus antautua, mutta ei halunnut käyttää sitä. Varmaan itsekin tiedät, että hän ei olisi ikinä antautunut. Onko sinulla jotain näyttöä, että hänelle ei annettu mahdollisuutta ... aivan, meillä on vain USA:n kertomus, mutta olisihan hänellä ollut vuosia mahdollisuus antautua siten, että jää varmasti henkiin. Olisi lentänyt vaikka suomeen.
Sitten vasemmalla herää kysymys, että millä oikeudella USA hakee häntä ympäri maailman. Ensinäkin, heillä oli tasan varmasti Pakistanin lupa iskulle, ts. toimivat pakistanissa pakistanin mandaatilla. Toiseksi, maailman suurimpana asemahtina, he olisivat hakeneet hänet mistä tahansa muutenkin kun ovat niin antaneet ymmärtää, elleivät ole suoraan sanoneet. Mielestäni se on hyvä asia, että on joku joka hakee terroristeja mistä tahansa, että varmaa pakopaikka ei voi kukaan terroristi olettaa löytävänsä.
Se minua ihmetyttää, että mikä tässä on ongelma. Epäiletkö, että Osama ei ollut terroristi ja murhaaja, kun on varsin hyvin tiedossa, että hän on mm. rahoittanut Afganistaniin rakennetut terroristien koulutusleirit. Jos näin ei olisi, hän olisi varmaan jossain vaiheessa yrittänyt kiistää tämän. Sama koskee kaikkia muitakin rikoksia joista häntä syytettiin, onko hän joskus jossain edes antanut ymmärtää, ettei olisi näiden terroritekojen takana. Jos minä olisin syytettynä vastaavista rikoksista yrittäisin ainakin selittää edes, että olen syytön. Varmasti Osamakin olisi näin tehnyt, mutta ei tehnyt koska oli syyllinen. Päinvastoin, käsittääkseni hän kyllä enempi kehuskeli "saavutuksillaan".
Sellaista se on teillä kun SNTL:n ideologia ohjaa ajatelua, että kyllä mä sinua sikäli yritän ymmärtää.