Osallistu Telian Liiga-tuotteen kehitykseen – sana on vapaa!

  • 771 355
  • 5 070
Tila
Viestiketju on suljettu.

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Ei auta. Ja mitään häiriöilmoitusta en tee. Edelliseenkään ei vastattu mitään.
Tää on minusta kans aika naurettavaa. Että homma Telian kanssa toimisi pitäisi aina asentaa, käynnistää bootata kaikki uusiksi siinä toivossa, että homma toimisi. Siis joka kierros sama ruljanssi.. ei tän näin pitäs mennä. Ja sit kun ei auta nekään niin tee häiriöilmoitus.. just joo. Se auttaakin hei!
 

Telia

Jäsen
Ei auta. Ja mitään häiriöilmoitusta en tee. Edelliseenkään ei vastattu mitään.

Ja onhan sinulla nimenomaan siis ulkoinen Chromecast käytössäsi? Ettei televisioon sisäänrakennettu?
Kun lähetys muuten nyt pyörii hyvin niin vaikuttaisi että yhteydessä on jotakin tai wifi-verkossa. Toimiiko peli paremmin suoraan mobiililaitteesta vai tökkiikö siinäkin?

Tää on minusta kans aika naurettavaa. Että homma Telian kanssa toimisi pitäisi aina asentaa, käynnistää bootata kaikki uusiksi siinä toivossa, että homma toimisi. Siis joka kierros sama ruljanssi.. ei tän näin pitäs mennä. Ja sit kun ei auta nekään niin tee häiriöilmoitus.. just joo. Se auttaakin hei!

Tuo ei tietenkään kuulosta normaalilta jos sinun tulee joka kerta tehdä nuo toimenpiteet että pelit lähtevät rullaamaan! Millä laitteilla Liigaa katselet? Onko sinulla meidän nettiyhteys / Telia TV-boksi / sovellus / kaapelikortti jne? Käynnistin itselleni tämän illan pelin näkyviin Telia TV -boksilla, sekä puhelimen sovelluksella niin kummassakin lähti pyörimään hyvin!

Sanna / Telia
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Telia on vielä kaukana Ruudun tasosta.

Porin Winstonissa on pelit pyörinyt moitteetta monta vuotta. Nyt kun palveluntarjoaja muuttui, myös täällä kuva puuroutuu ajoittain ja ilmenee nykimistä.

Saakohan Telia itseään koskaan edes lähelle Ruudun tasoa...
 

jalapeeno

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Hei @Telia/Sanna.. Miksi minulla toimii Chrome Cast muuten (esimerkiksi Viaplay),mutta Telia TV näyttää vain joukkueen logon alanurkassa, ”Telia TV” ylänurkassa ja keskellä pyörivän tiimalasin? Peli ei lähde liikkeelle koskaan. Osaatko auttaa?
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ulkoinen cc on käytössä. Luurista kun katsoo, niin tökkii samalla tavalla. Ja on siis ensimmäinen kerta. Muuta sanomista on Teliasta ja Liigalähetyksistä kyllä ollut, mutta kuva on ennen ollut hyvä.
 

jalapeeno

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Hei @Telia/Sanna.. Miksi minulla toimii Chrome Cast muuten (esimerkiksi Viaplay),mutta Telia TV näyttää vain joukkueen logon alanurkassa, ”Telia TV” ylänurkassa ja keskellä pyörivän tiimalasin? Peli ei lähde liikkeelle koskaan. Osaatko auttaa?
Kolmas kerta kun yritän kysellä tätä, mutta ei vain tule Telialta mitään apuja ongelman ratkaisuun. En tykkää.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikka siellä automatiikkaa onkin taustalla, niin kaikki koosteet tietenkin itsekin katsotaan. Meillä on näissä vielä parannettavaa ja koosteita nyt hiotaankin ehdottomasti paremmiksi!

Sanna / Telia

Onko yhteenkään koosteeseen tehty muutoksia sen jälkeen, kun se on teillä katsottu ja jos on niin mitä? Jos ei ole, niin miksi niitä koosteita edes katsotaan ja mikä estää teitä tekemästä niihin muutoksia. Toivottavasti joku teistä tähän kerkeäisi vastaamaan mahdollisimman kattavasti.
 

XXLshirt#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Drumheller Miners
Ehdotus Telian jengille (ja muillekin): Jos haluatte katsella helposti hyvää jääkiekkolähetystä, avatkaa tv, valitkaa vaikkapa kaukosäätimestä C-More Sport ja nauttikaa HD tasoisesta kuvasta ja hyvästä erätauko-ohjelmasta. Näin yksinkertaista se on, kun homman osaa. Ei taistelua tiekkarin, tabletin, , tunnusten, lisäpiuhojen, Cromecastin, äänen ja kuvan pätkimisen, eikä puuroisen kuvan kanssa, kuten olemme joka ikisessä Telian liigamatsissa joutuneet kärsimään. Kannattaa varmaan antaa hommat jo osaaviin käsiin, ei tuosta sähläämisestä ja selittämisestä näytä mitään tulevan.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ehdotus Telian jengille (ja muillekin): Jos haluatte katsella helposti hyvää jääkiekkolähetystä, avatkaa tv, valitkaa vaikkapa kaukosäätimestä C-More Sport ja nauttikaa HD tasoisesta kuvasta ja hyvästä erätauko-ohjelmasta. Näin yksinkertaista se on, kun homman osaa. Ei taistelua tiekkarin, tabletin, , tunnusten, lisäpiuhojen, Cromecastin, äänen ja kuvan pätkimisen, eikä puuroisen kuvan kanssa, kuten olemme joka ikisessä Telian liigamatsissa joutuneet kärsimään. Kannattaa varmaan antaa hommat jo osaaviin käsiin, ei tuosta sähläämisestä ja selittämisestä näytä mitään tulevan.

Teliahan voisi aivan hyvin käyttää cmore/katsomoa jo nyt alustana jos olisi halua, käsittääkseni Bonnier kauppa menee läpi viranomaisilla mutta varmaan liian isoja korporaatioita tekemään mitään yhteistyötä nopeasti.

Kivempi rakennella äppejä ja sillai.
 

Telia

Jäsen
Hei @Telia/Sanna.. Miksi minulla toimii Chrome Cast muuten (esimerkiksi Viaplay),mutta Telia TV näyttää vain joukkueen logon alanurkassa, ”Telia TV” ylänurkassa ja keskellä pyörivän tiimalasin? Peli ei lähde liikkeelle koskaan. Osaatko auttaa?

Ja sinulla on nimenomaan juuri television HDMI-porttiin erikseen kiinnitettävä ulkoinen Chromecast -laite? Mikäli on, niin kokeile tehdä vielä netin reitittimellesi resetointi, sekä palauttaa Chromecastin tehdasasetukset! Täällä on vielä hyvä ohjeistus siihen

Ulkoinen cc on käytössä. Luurista kun katsoo, niin tökkii samalla tavalla. Ja on siis ensimmäinen kerta. Muuta sanomista on Teliasta ja Liigalähetyksistä kyllä ollut, mutta kuva on ennen ollut hyvä.

Itse lähetyksessä ei tosiaan eilen havaittu häiriöitä joten äkkiseltään vaikuttaisi että yhteydessä on kuitenkin ollut jotakin! Tätä päästäisiin vielä tarkemmin selvittelemään joko nimenomaan tuolla häiriöilmoituksella, tai sitten esimerkiksi meidän häiriö-puolen chatissa! Chattiin pääsee asiakassivuille kirjautumisen jälkeen ja olemme siellä paikalla parhaillaankin!

Sanna / Telia
 

Finnhopper

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ja sinulla on nimenomaan juuri television HDMI-porttiin erikseen kiinnitettävä ulkoinen Chromecast -laite? Mikäli on, niin kokeile tehdä vielä netin reitittimellesi resetointi, sekä palauttaa Chromecastin tehdasasetukset! Täällä on vielä hyvä ohjeistus siihen

Itse lähetyksessä ei tosiaan eilen havaittu häiriöitä joten äkkiseltään vaikuttaisi että yhteydessä on kuitenkin ollut jotakin! Tätä päästäisiin vielä tarkemmin selvittelemään joko nimenomaan tuolla häiriöilmoituksella, tai sitten esimerkiksi meidän häiriö-puolen chatissa! Chattiin pääsee asiakassivuille kirjautumisen jälkeen ja olemme siellä paikalla parhaillaankin!

Sanna / Telia

Siis oikeasti. Ettekö te nyt siellä Telialla ihmettele tätä samaa asiaa mitä tuhat ja yksi ihmistä ihmettelee isoon ääneen? Kaikki muut suoratoistopalvelut pelaavat, mutta se teidän tekeleenne aiheuttaa itkua, ahdistusta ja hampaiden kiristystä? Ja aina vaan tarjotaan samaa että resetoikaa kaikki ja sitten vielä itsenne niin kyllä lähtee.

Luulisi että pikkuhiljaa tulisi ymmärrystä siihen että eivät ihmiset ole tällaiseen tottuneet ja vielä vähemmän tulevat sitä hyväksymään, kun kerta kaikki muut palvelut pelaavat. Ja jos se katselukokemus tulee siitä että pitää aina ennen peliä varata puoli tuntia resetointiharjoitukseen jotta on mahdollisuus että homma toimisi, niin aika syvällä kuljette.
 

Miju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Ja sinulla on nimenomaan juuri television HDMI-porttiin erikseen kiinnitettävä ulkoinen Chromecast -laite? Mikäli on, niin kokeile tehdä vielä netin reitittimellesi resetointi, sekä palauttaa Chromecastin tehdasasetukset! Täällä on vielä hyvä ohjeistus siihen



Itse lähetyksessä ei tosiaan eilen havaittu häiriöitä joten äkkiseltään vaikuttaisi että yhteydessä on kuitenkin ollut jotakin! Tätä päästäisiin vielä tarkemmin selvittelemään joko nimenomaan tuolla häiriöilmoituksella, tai sitten esimerkiksi meidän häiriö-puolen chatissa! Chattiin pääsee asiakassivuille kirjautumisen jälkeen ja olemme siellä paikalla parhaillaankin!

Sanna / Telia


Mitkä laitteet pitää resetoida, jotta näkee eilisen Jukuri-Ässät ottelun molemmat maalit koosteessa?
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Mitkä laitteet pitää resetoida, jotta näkee eilisen Jukuri-Ässät ottelun molemmat maalit koosteessa?
Kyllä tuossa jatkoajan koosteessa ainakin on molemmat maalit mukana. Jos eilen ei ollut, niin ne on varmaan kaikessa hiljaisuudessa väsännyt uuden koosteen ja toivonut että kukaan ei huomaa. Tai sitten näin unta aamulla.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Itse lähetyksessä ei tosiaan eilen havaittu häiriöitä joten äkkiseltään vaikuttaisi että yhteydessä on kuitenkin ollut jotakin! Tätä päästäisiin vielä tarkemmin selvittelemään joko nimenomaan tuolla häiriöilmoituksella, tai sitten esimerkiksi meidän häiriö-puolen chatissa! Chattiin pääsee asiakassivuille kirjautumisen jälkeen ja olemme siellä paikalla parhaillaankin!
Sanna / Telia

Häiriöilmoituksen voitte tunkea sinne minne aurinko ei paista. Olen niitä pari kappaletta laittanut tämän via dolorosan aikana,eikä takaisin päin ole otettu mitään yhteyttä. Lähetyksessä oli eilen häiriötä minulle eli teidän asiakkaalle. Asiakkaalle, jolla oli ennen asiat paremmin. Liiga näkyi hyvin ja koosteet olivat hyviä. Minä, uusi Telian asiakas menin tilaamaan mullistavan liigapaketin ja iskin käteni suoraan isoon kasaan höyryävää paskaa!
 

Miju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Kyllä tuossa jatkoajan koosteessa ainakin on molemmat maalit mukana. Jos eilen ei ollut, niin ne on varmaan kaikessa hiljaisuudessa väsännyt uuden koosteen ja toivonut että kukaan ei huomaa. Tai sitten näin unta aamulla.


Itse katsoin Telian mainostamaa "Telia loves liiga" kanavaa juutuupista. Kun kerran sinne ne koosteet tulevat ja niiden pitäisi näkyä sieltä. No kai siinä toisessa maalissa on joku maksumuuri siellä, koska eihän Telia tee virheitä. En vain osaa katsoa oikein, oikealla järjestelmällä.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Mitkä laitteet pitää resetoida, jotta näkee eilisen Jukuri-Ässät ottelun molemmat maalit koosteessa?
Kiitos nauruista! Onhan tää jo liian hyvää ollakseen totta. Telian jätkät nauraa partaansa toimistolla, kun me idiootit vielä maksamme tästä. :DD
 

Telia

Jäsen
Häiriöilmoituksen voitte tunkea sinne minne aurinko ei paista. Olen niitä pari kappaletta laittanut tämän via dolorosan aikana,eikä takaisin päin ole otettu mitään yhteyttä. Lähetyksessä oli eilen häiriötä minulle eli teidän asiakkaalle. Asiakkaalle, jolla oli ennen asiat paremmin. Liiga näkyi hyvin ja koosteet olivat hyviä. Minä, uusi Telian asiakas menin tilaamaan mullistavan liigapaketin ja iskin käteni suoraan isoon kasaan höyryävää paskaa!

Häiriöilmoituksiin pitäisi tietenkin tulla aina vastausta tai yhteydenottoa takaisin kun sellaisen on jättänyt, joten tuo on erikoista ettei näihin ole reagoitu! Ymmärrän että tuo eilinen pätkiminen turhauttaa eikä se lämmitä jos kerron täällä että itse lähetyksessä ei ollut häiriötä jos se sinulla silti ei toiminut hyvin. Tämän enempää en kuitenkaan pysty tilannetta selvittämään ilman asiakastietoihin pääsyä, joten yksi hyvä väylä olisi vaikkapa tuo chatti! Onko se sinulle tuttu? Siellä on tosiaan myös häiriöilmoitusten chat-asiakaspalvelu, jossa voidaan tätä sinun kohdallesi osunutta pätkimistä lähteä selvittämään.

Sanna / Telia
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Siellä on tosiaan myös häiriöilmoitusten chat-asiakaspalvelu, jossa voidaan tätä sinun kohdallesi osunutta pätkimistä lähteä selvittämään.

Tajusin juuri olevani asiakkaana aika monessa toimivassa palvelussa ja missään ei ole erikseen tuollaista tsättiä.

Telia siis tietää kaiken kusevan, kun pitää erikseen tuollainen perustaa.
 

444

Jäsen
Kyllä tuossa jatkoajan koosteessa ainakin on molemmat maalit mukana. Jos eilen ei ollut, niin ne on varmaan kaikessa hiljaisuudessa väsännyt uuden koosteen ja toivonut että kukaan ei huomaa. Tai sitten näin unta aamulla.
Tosiaan tuolta Telia loves Liiga -YouTube-kanavalta löytyvässä koosteessa on vain yksi maali. Se maali, joka tuohon 5 min 6 s koosteeseen saatiin mahtumaan on kyllä myös hyvin koostettu. Aidosti oikeasti hyvin. Harmillisesti sitten loppui ilmeisesti videokasetista nauha kesken, kun kooste päättyy siihen, kun tuomari näyttää rangaistuslaukausta. Tai sitten se ei kuulu ottelun parhaisiin hetkiin, toisin kuin se joku perus kiinnipitämisjäähy, joka näytettiin ihan hidastusten kera.

Hyvä että koosteet kuitenkin tarkistetaan ennen julkaisua, niin saadaan edes 50 % kierroksen maaleista mukaan. Taivas varjele, mitä tuo olisi ilman tarkistuksia.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Tajusin juuri olevani asiakkaana aika monessa toimivassa palvelussa ja missään ei ole erikseen tuollaista tsättiä.

Telia siis tietää kaiken kusevan, kun pitää erikseen tuollainen perustaa.

Siellä on varmasti botti/automaatio hoitamassa sitä tsättiä? Jos ei ole, ni kyl mää nii pal ihmettelen, ylimääräiseen häiriötsättiin riittää palkata väkeä kun ensin on tehty luokaton palvelu itse jolla sille on keinotekoisesti saatu valtava tarve. Sitten esim. koosteiden tekoon ei kyllä millään pysty palkkaamaan ketään.

Väitän, että toimivalla palvelulla ilman tuota tsättiä ja sieltä ihminen ts. Yhden työpanos ja palkka tekemään nuo koosteet, tulisi vielä halvemmaksi. Noissa koosteissa ei näppärältä kauaa mene, tämän luokattoman palvelun ongelmien perkuuseen taas mikään aika ei taida riittää.

Kun jo alimmanrivin asiakaspalvelijatkin -puhuvat päät täältäkin katoaa pelipäivänä ku meil oli nyt vähän hässäkkää ja ongelmia..

Kuten jo iät ajat sitten totesin, tätä ei olis kenenkään pitänyt tilata. Tai ainakaan kenenkään ei kannattaisi jatkaa tilausta. Niin kauan kun rahaa tulee ja paska myy, paskaa myydään.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Itse lähetyksessä ei tosiaan eilen havaittu häiriöitä joten äkkiseltään vaikuttaisi että yhteydessä on kuitenkin ollut jotakin! Tätä päästäisiin vielä tarkemmin selvittelemään joko nimenomaan tuolla häiriöilmoituksella, tai sitten esimerkiksi meidän häiriö-puolen chatissa! Chattiin pääsee asiakassivuille kirjautumisen jälkeen ja olemme siellä paikalla parhaillaankin!

Sanna / Telia

@Telia Ei ole minun tehtäväni kouluttaa teidän mediakäyttäytymistä, mutta teen sen kuitenkin.

Noiden huutomerkkien toistuva käyttö tälläisessä yhteydessä on erittäin huonoa.

Olkaa hyvä.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Siellä on varmasti botti/automaatio hoitamassa sitä tsättiä? Jos ei ole, ni kyl mää nii pal ihmettelen, ylimääräiseen häiriötsättiin riittää palkata väkeä kun ensin on tehty luokaton palvelu itse jolla sille on keinotekoisesti saatu valtava tarve. Sitten esim. koosteiden tekoon ei kyllä millään pysty palkkaamaan ketään.

Väitän, että toimivalla palvelulla ilman tuota tsättiä ja sieltä ihminen ts. Yhden työpanos ja palkka tekemään nuo koosteet, tulisi vielä halvemmaksi. Noissa koosteissa ei näppärältä kauaa mene, tämän luokattoman palvelun ongelmien perkuuseen taas mikään aika ei taida riittää.

Sanos muuta!

Asiakaspalvelusta heti porukkaa tekemään koosteita! Viikon pikakurssilla tulisi jo varmasti 1000 kertaa parempaa jälkeä kuin nyt.

Olen käsittänyt, että Telialla on töissä yli 25000 ihmistä. On se nyt kumma, jos tosta ei voi irrottaa pari kolme tekemään koosteita (ja vielä osa-aikaisesti). @Telia
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös