Huikeaa asiakaspalvelua. Tämä osui Twitterissä silmään.
Aika kova, siellä on joku aspalainen vienyt myynnillisyyden ihan omiin sfääreihin. "Parhaan katselukokemuksen saat meidän laitteilla..", joopa joo. Tunkekaa ne laitteet takapuoleenne ja kehittäkää sitä digiboksin ohessa olevaa palveluanne. Mullekkin yritettiin kaupustella palveluita kun olin yhteydessä tämän Liiga-tuotteen laskutuksesta, teki mieli kirota ja vastata että ratko nyt ensin tämä meidän asia äläkä syötä mulle lisää palveluita. Kieltäydyin kohteliaasti persaukisuuteen vedoten.
Anyways, tämän Liiga-tuotteen laskutukseen oli lisätty ovela, mutta onneksi pieni rahastus kikka. Varmaan muihinkin Telian tuotteisiin. Eli vaikka valitsi laskun toimitustavaksi sähköpostilaskun, niin eka lasku tuli silti paperilla, josta veloitettiin 2,90€. Syy kuulemma siinä, että paperilaskusta voi tehdä E-laskun.. Niin pieni summa että en jaksanut suuttua, mutta Telialle iso summa kun tuon kertoo xxxxx:llä. Just semmosta mitä Telialta olen osannut odottaa. Samaa settiä kuin " ilmainen preseason" joka ei todellisuudessa ollut ilmainen.
En tiedä oliko tämä jo täällä, mutta teistäkin siis jokainen ei paperilaskullinen tilaaja siis maksanee 2,90€ käytännössä tyhjästä. Paperilaskun veloituksen jotenkin ymmärrän, vaikka sekin summa voisi olla pienempi. Harmi että kuluttajalautakunta munasi aikanaan oikeushaasteensa Elisaa vastaan niin perusteellisesti tämän suhteen. No ei tämä maailman isoin asia ole. Nuo koosteet ketuttaa enemmän. Silveelighttikin menettelee nyt kun sai kunnon PC:n taas tulille.